Mijn kat vind het leuk om met zijn voorpoten de bak op te tillen door op de rand te leunen, ook als er genoeg grind in ligt. Dus heb een zwaardere bak aangeschaft. nu krijgt ie het niet meer voor elkaar gelukkig. Maar die zijn jammer genoeg wel duurder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef pl4kkie het volgende:
Er zijn ook kattenbakken die goedkoper zijn. Persoonlijk snap ik niks van mensen die dure bakken kopen.
Mss toch maar een 2e bak erbij doen. Wij hebben 2 katten en 3 bakken. Werkt perfect. In de een zeiken ze heel veel, de ander poepen en die boven staat doen ze het alle 2
Ik heb voor de zekerheid urine opgevangen. Ga het zo even langs de DA brengen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef Queller het volgende:
Sluit een lichamelijke oorzaak voor de zekerheid eerst even uit.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:23 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid urine opgevangen. Ga het zo even langs de DA brengen.
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik ben ook wel weer zo dat ik rustig een wat duurdere bak koop omdat ik het design of kleurtje gewoon tof vindquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef pl4kkie het volgende:
Er zijn ook kattenbakken die goedkoper zijn. Persoonlijk snap ik niks van mensen die dure bakken kopen.
Mss toch maar een 2e bak erbij doen. Wij hebben 2 katten en 3 bakken. Werkt perfect. In de een zeiken ze heel veel, de ander poepen en die boven staat doen ze het alle 2
Ja okee. That makes sense.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Mijn kat vind het leuk om met zijn voorpoten de bak op te tillen door op de rand te leunen, ook als er genoeg grind in ligt. Dus heb een zwaardere bak aangeschaft. nu krijgt ie het niet meer voor elkaar gelukkig. Maar die zijn jammer genoeg wel duurder.
Feliway heeft bij mij kat ook erg goed geholpen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef goed_volk het volgende:
Heb tot kort geleden soortgelijke ellende met onze katten meegemaakt. Het was zo erg, dat ik een week heb genomen om de laatste mogelijkheden uit te zoeken en als er dan niets zou helpen, de beesten dan maar de deur uit doen. Gelukkig hoefde dat niet.
Lang verhaal kort onze bevindingen: nooit schoonmaken met chloor, of chemische middelen, maar op natuurlijke basis (oxi action werkte bij ons goed) en we gebruiken sinds die tijd een feromonen verstuiver. Die laatse is echt ons redmiddel geweest. De katten zijn een stuk rustiger, hebben een gezondere vacht en hebben sinds dien niet meer naast de bak gepiest.
De stoffen die worden afgegeven, geven de katten het gevoel dat alles oke is en dat ze rustig kunnen ontspannen. Ook geen territoriumdrift dus meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |