als ik me kalm houd en veel rust houd zouden ze gered kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:15 schreef trui het volgende:
he jakkes, gescheurde kniebanden. dat klinkt niet fijn. zijn ze echt helemaal door of kunnen ze nog gered worden?
over welk boek ging het?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:17 schreef Keshet het volgende:
Beterschap Bar!
Bedankt voor het recept oh-oh!
Ik ben ook wel benieuwd naar dat boek.
The lonely polygamist van Udall.quote:
hell no...quote:
Ik had precies hetzelfde, ik vond dit een superleuke opkikker tussendoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:20 schreef Keshet het volgende:
[..]
The lonely polygamist van Udall.
Zegt me helemaal niks nog maar ik laat me graag verrassen. Ik zit in een leessleur.
beterschap!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als ik me kalm houd en veel rust houd zouden ze gered kunnen worden.
Beterschap Bar!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:15 schreef Vicky het volgende:
Balen Bar! Beterschap.
Wat lukt er dan niet Saffier?
Ik ben erin bezig. Heb eerst het boek van Jennifer Saunders gelezen, dat vond ik dan weer erg leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, ik vond dit een superleuke opkikker tussendoor!
Die aparte hoofdpersoon is de minst sympathieke personage maar tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ben erin bezig. Heb eerst het boek van Jennifer Saunders gelezen, dat vond ik dan weer erg leuk.
Van deze weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind de hoofdpersoon nogal een schlemiel en weinig sympathie opwekken. Maar wellicht is dat juist het punt en moet ik gewoon nog een stuk verder lezen.
Oh bah Saffira.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Saffier het volgende:
Daarbij heb ik als bijwerking van de verdoving van de tandarts een knijter van een depressie. Dus alles is moeilijk en bijna onoverkomelijk. Ik wéét dat het van de verdoving is en ik wéét dat het met een paar dagen (week of twee) weer weg is, maar pffffff.
Ik wil een opgeruimd huis(kamer/keuken) en zie werkelijk niet waar ik moet beginnen.
En nu moet ik huilen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:44 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh bah Saffira.
Dat dat kan als bijwerking.
Laat het dan maar over je heen komen, als je zeker weet dat het tijdelijk is. Stel niet te hoge eisen aan jezelf. Een net huis is heerlijk, maar als het niet kan nu dan kan het nu niet. Vraag om het straks samen met je man te doen. Dat scheelt mss al. En anders: Je bed in, deken over je kop. Kopje thee, lief zijn voor jezelf. De wereld draait toch wel door. Sterkte.
Ja, maar sowieso, tof wijf...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die aparte hoofdpersoon is de minst sympathieke personage maar toch
Die van Saunders is echt heel erg leuk he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |