Kan niet bij alle Landal parken. Bij Lommerbergen en bij het Vennenbos kan het sowieso en misschien nog bij een enkel park meer (hoog Vaals of hof van saksen wellicht) maar dat weet ik niet heel zeker. De eerder genoemde twee en hof van saksen zijn ook de enige landal parken (in nl) met subtropisch zwembad, centerparcs heeft dat op meerdere parken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef bitterend het volgende:
Dat zwemparadijs he...dat beviel wel in de smaak!! helaas maar 1 keer kunnen zwemmen omdat ze zo nodig waterpokken moest krijgen(wss al 2 weken geleden op het kdv gebeurt)
Bij Landal kan je dus een keertje zwemmen zonder te overnachten. Kan dat bij CP ook?
Of kennen jullie andere leuke zwemparadijsjes?
Mwah... de aankleding en alles is bij een CP toch echt wel heel veel beter en mooier. TR is best aan de oude kant, en kaal enzo... Ik kom er alleen 3 of 4 keer per week vanwege lesabonnementen enzo. Het stomme vind ik er dat je voor een half uurtje baantjes zwemmen in het 50-meter bad dus ook gewoon 11 euro neer zou moeten tellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje Shandaly wat een geld. Maar de Tongelreep is ook een behoorlijk groot en tof zwembad toch?
Wij hebben zo'n simpel huis tuin en keuken zwembad waar je iets van 4 euro voor betaald, vandaar dat ik andere zwembaden al snel duur vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |