abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136723265
Beste schoolfoto ooit!
pi_136723448
Die foto is briljant Asy! O+
pi_136723838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef bitterend het volgende:
Dat zwemparadijs he...dat beviel wel in de smaak!! helaas maar 1 keer kunnen zwemmen omdat ze zo nodig waterpokken moest krijgen :P (wss al 2 weken geleden op het kdv gebeurt)

Bij Landal kan je dus een keertje zwemmen zonder te overnachten. Kan dat bij CP ook?
Of kennen jullie andere leuke zwemparadijsjes?
Kan niet bij alle Landal parken. Bij Lommerbergen en bij het Vennenbos kan het sowieso en misschien nog bij een enkel park meer (hoog Vaals of hof van saksen wellicht) maar dat weet ik niet heel zeker. De eerder genoemde twee en hof van saksen zijn ook de enige landal parken (in nl) met subtropisch zwembad, centerparcs heeft dat op meerdere parken.
Denk dat hij bij al dat soort baden verstandig is te reserveren van te voren, ti's zonde als het vol zit en je kunt weer terug.

Mooie schoolfoto Asy!
pi_136723860
Ik vind het een heul toffe schoolfoto. Weer eens wat anders dan dat stijve gedoe. :P
En wat is hij groot geworden zeg! Ik ken 'm alleen nog als peutertje en nu is het echt al een stoere kleuter.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 februari 2014 @ 01:21:40 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136725755
wat een gave schoolfoto O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 15 februari 2014 @ 07:27:41 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_136726732
Dank je wel allemaal. Hij heeft gehuild omdat hij niet op de foto wilde. Hij bleef zijn gezicht ook maar afschermen tegen de fotograaf :D Uiteindelijk is er dus nog deze uitgerold O+

Vandaag is hij dan echt heus 4 jaar!
Hij is groot in doen en laten. Echt toe aan de basisschool.
Lief kind met genoeg eigen wil en streken om het je af en toe lastig te maken ;)
Precies zoals het hoort dus.

Daag allemaal! :W
Over 2 maanden ben ik weer terug met nummer 2 ;)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 08:41:38 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136727074
Gefeliciteerd Asy! En wat een prachtige foto, ook al vond hij het niet leuk ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 15 februari 2014 @ 08:46:07 #218
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136727113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:46 schreef Troeta het volgende:
Beste schoolfoto ooit!
Nou daar sluit ik me bij aan zeg, wat een leuke foto !
Rayen 2½ jaar!
pi_136727700
Van harte gefeliciteerd met je kleuter Asy! w/
pi_136728164
Asy, gefeliciteerd! Die foto is gaaf. Zo zouden alle schoolfotos mogen zijn: dat de foto meer van een kind laat zien dan alleen een mooi koppie.
En wat je over hem schrijft, zo leuk. Veel plezier bij de kleuters!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136731301
Asy O+ heerlijke foto!!!

We willen in September weer gaan! komen we langs een bakkie doen :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136741968
Wat een leuke foto!

In Hof van Saksen kun je ook gewoon een dag zwemmen, maar ik schrok mij eerlijk gezegd wild van de prijs. Geloof dat we meer dan 30 euro kwijt zouden zijn voor ons gezin.
pi_136742355
Ik keek voor de Eemhof....37 euro's voor 2 volwassenen, 1 kind en een parkeer kaart :X
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136742457
Asy gefeliciteerd met Harry! (dat was de werktitel toch?) *O*

Laiv, centerparcs is ook zo duur. Zomaar meer dan 15 euro per persoon. Dat maakt het niet iets dat je elke zondag even doet. }:|
pi_136742501
Zandvoort is wel goedkoper (en dichterbij) dus dat moeten we doen!
En deze lijkt me ook wat: http://www.hollebolleboom.nl/plons
pi_136742836
Maar Zandvoort is niet zo'n spectaculair zwembad volgens mij. :@

Hollebolleboom schijnt wel tof te zijn voor kindjes.
pi_136743697
Ach... ons 'gewone' zwembad (Tongelreep in Eindhoven) kost ook al 11 euro entree pp. Dan is die meerprijs voor een CP Aqua Mundo het best waard imho.
pi_136751025
Jeetje Shandaly wat een geld. Maar de Tongelreep is ook een behoorlijk groot en tof zwembad toch?

Wij hebben zo'n simpel huis tuin en keuken zwembad waar je iets van 4 euro voor betaald, vandaar dat ik andere zwembaden al snel duur vind. :@
pi_136751629
Het zwembad hier in de plaats is 8 euro voor volwassenen. Wij gaan nog wel eens een eindje verder weg, en daar betaal je 5,20 voor volwassen, maar daar betaal je voor kinderen tot 5 jaar ook nog 3,60. Dus dan is het nu goedkoper om hier te blijven, maar als oudste 3 wordt kan het weer niet meer uit...

Nou ja, zo af en toe is het gewoon erg leuk om te gaan zwemmen, en ik vind het zwembad iets verder weg gewoon prettiger qua overzicht houden.
pi_136752883
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje Shandaly wat een geld. Maar de Tongelreep is ook een behoorlijk groot en tof zwembad toch?

Wij hebben zo'n simpel huis tuin en keuken zwembad waar je iets van 4 euro voor betaald, vandaar dat ik andere zwembaden al snel duur vind. :@
Mwah... de aankleding en alles is bij een CP toch echt wel heel veel beter en mooier. TR is best aan de oude kant, en kaal enzo... Ik kom er alleen 3 of 4 keer per week vanwege lesabonnementen enzo. Het stomme vind ik er dat je voor een half uurtje baantjes zwemmen in het 50-meter bad dus ook gewoon 11 euro neer zou moeten tellen.
pi_136753143
Jeetje, ik zou mooi in een ander zwembad baantjes gaan zwemmen. :@
Ik ben zelf denk ik 14 jaar geleden of iets dergelijks bij de Tongelreep geweest omdat we in die buurt op vakantie waren. Mijn beeld was een stuk rooskleuriger dan hoe het nu echt is dus. ;)
pi_136768405
Asy nog gefeliciteerd met je kleuter! En tot over 2 maanden ;)

Ons kantoor zit tegenover het zwembad en die kwamen vorige week aan 'de buren' allemaal flesjes water geven met daaraan een vrijkaartje! Ik heb er 2 gekregen *O* water waren er over.

En ik wist niet dat ik dit ooit nog ging zeggen, maar Eva heeft een groeispurt! Viel me van de week ineens op dat ze bijna de 12 kg aantikt (ja ja :') ) en haar broeken worden te kort. Trok ze gisteren schoentjes aan, zijn die ook al te klein :o
Woensdag maar eens nieuwe schoenen zoeken. Ze heeft nu maar 1 paar en een paar regenlaarsjes, maar das natuurlijk niet genoeg :P
  zondag 16 februari 2014 @ 13:40:22 #233
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136768526
Leuke foto van Harry :Y

Danic, wat fijn! Welke maat heeft ze nu nodig? Is Rosalie ook zo mini of groeit zij harder?
Ik heb altijd twee paar schoenen. Een net paar en een paar voor het kdv en buiten spelen. Dan kan hij lekker zijn neuzen zo over de straat slepen terwijl hij op de loopfiets zit :P

Wij moeten donderdag naar het CB. Ik ben wel benieuwd naar zijn gewicht. Of dat nog wat in verhouding is met zijn lengte.
Weet iemand of het CB mag doorverwijzen voor het loensen van Ollie of moet ik daarvoor sowieso via de huisarts? Dan kan ik beter meteen morgen even langs de huisarts gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136768932
Volgens mij moet het bij de huisarts. Ik moet bij doorverwijzingen vanuit het consultatiebureau altijd nog langs de huisarts.
Sofie heeft 1 paar schoenen en 1 paar laarzen. Met haar voeten is het al lastig en duur genoeg 1 paar goede schoenen te vinden.
*poef* nu is het weg
pi_136769250
Asy, mooie foto!

Verwijzingen hangt af van het cb. Bij ons cb moet je inderdaad langs de huisarts. Maar ik weet dat er CB's zijn die wel verwijsbrieven mogen geven..

Hier alles rustig.. Daan gebruikt steeds meer woorden om zich duidelijk te maken. En alles is zelluf doen.. Gewoon een peutertje van 2..
pi_136769348
Oeh dat durf ik niet te zeggen Lazi.
Eva zit al bijna een jaar in schoenmaat 22 dus het was niet verrassend. Ik had hier hele toffe gympen in maat 23 overgenomen, maar die vielen dus klein }:| staan nu te wachten op Rosalie.
Ze had een paar puma gympen met klittenband die ze zelf dicht kon en. Die zijn nu te klein. Dus ga weer op zoek naar iets dergelijks. Beetje stoer/sportief zeg maar. Ze heeft nog nette laarsjes en die vallen prima.
Kledingmaat wordt nu toch wel echt 98. Ze past nog een verdwaalde 92, maar dat is nu wel over. Ze draagt nu zelfs al t-shirts maat 98-104. Misschien vallen ze klein, maar ik had wel een WTF - momentje.

Rosalie is veel groter. Tenminste. ...die groeit gewoon door. Eva stopte bijna toen ze 8 maanden was en heeft echt belachelijk lang in maat 68-74 gezeten. Rosalie zit nu in 74 richting 80 en die is 10 maanden. Pyjama's of maillots die eva afgelopen jaar droeg, draagt zij nu :o 8)7 :D
  zondag 16 februari 2014 @ 14:17:58 #237
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136769787
Ik ga wel even naar de huisarts morgen dan. Dan heb ik in ieder geval zeker weten een doorverwijzing.

Zonde van de te klein vallende schoenen Danic maar ze groeit goed *O*
Het lijkt me wel heel raar dat je baby dingen draagt die je peuter vorig jaar nog droeg :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136773964
Herkenbaar danic. Er zit zo'n 21 maanden tussen de mannen, maar omdat de jongste een normaal/breder postuur heeft en de oudste smal is, zit er minder dan een jaar tussen kleding. Soms gaat iets zelfs meteen van de ene naar de andere kast. Korte broeken hebben ze zelfs gewoon gedeeld vorig jaar. We komen nu op het punt dat jongste de broeken vsn oudste niet meer past omdat deze te smal zijn (of te lang, net hoe je het bekijkt :P ).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_136802128
Gister een dagje naar opa en oma geweest. Flink gespeeld in de speeltuin. M was altijd heel voorzichtig maar hij heeft nu in de gaten hoe hij zelf op zijn buik van de glijbaan af kan dus we waren samen in een klimtoestel en hij dook zelf in elke glijbaan (ook best grote). Opa stond wel steeds beneden om hem op te vangen. Hij kon er geen genoeg van krijgen O+

Ook nog even gaan zwemmen maar dat was weer drama. Huilen huilen huilen. Hij wilde echt niet. Dus we stonden snel weer buiten. Zo jammer want hij vond het ooit wel heel leuk -O-
  maandag 17 februari 2014 @ 13:17:53 #240
30252 Soempie
Procreating
pi_136808280
Jammer dat M. het zwemmen niet leuk vond, Kyara. Dat het zo om kan slaan na een wat gehaaste zwemles. Als het straks mooi weer is, en jullie weer lekker buiten met water kunnen kledderen en zwemmen, verdwijnt die negatieve associatie van nu vast wel. Maar voor nu is het natuurlijk wel jammer.

En wel een stuntpiloot op de glijbaan dus. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')