Wat fijn dat het zo gaat! Ik denk dat S. de baby zelf wel leuk gaat vinden, maar mij moeten delen wordt wel lastig denk ik. Wat dat betreft is het "fijn" dat ik fysiek erg beperkt ben, hij is er nu al een beetje aan gewend dat ik volledig beschikbaar benquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat erg goed hier tussen M. en z'n zusje. Hij is ontzettend lief voor haar (had ik daar al een foto van laten zien?). De eerste tijd vroeg hij wel extra onze aandacht. Vooral die van mij eigenlijk, maar sinds kort speelt hij ook weer makkelijker even alleen. Ik ben benieuwd hoe het bij jullie zal gaan. Nog maar 2 maanden, toch?
Nathan vond het op een gegeven moment vervelend worden en toen ging hij steeds vaker naar de wc.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Troeta het volgende:
Hij is helemaal zindelijk met plassen, ook s'nachts en als we weg gaan, maar hij poept nog wel in zijn broek. Iemand ervaring of tips?
Het lijkt meer gemakzucht te zijn en niet willen stoppen met spelen. En hij vind het ook gewoon fijn om op zijn gemak te poepen,liggend op de bank enzo.
Heb al aangegeven dat hij best om een luier mag vragen, maar heeft hij nog niet gedaan.
Vervelend wel simmu van dat eten!
Dat was ik dus, met mijn antieke usernamequote:Op donderdag 13 februari 2014 10:36 schreef Lotjeb het volgende:
Wat ik me nou afvraag bij dat zadeltje: hoe gaat dat met sturen? Ik denk namelijk dat mijn S. het echt heel interessant zou vinden om ook het stuur vast te houden en voorzie daarbij grote conflicten over de te nemen route
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Kyara het volgende:
ik zie het al helemaal voor me
M heeft het nog steeds over gymmen en trampoline
Net weer wat geverfd voor Valentijnsdag, M ging prima maar na de meisjes zat alles onderEn terwijl ik bezig was om te zorgen dat ze kwast niet in de mond van de dames ging, kreeg M zijn beker open....
PRECIES DIT!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel heel dapper van je om met z'n allen te schilderen. Ik vind het met 1 kind al een hele onderneming.
Dan was je in de buurtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef bitterend het volgende:
Ok bedankt Nikki! ik kan niks op hun website vindenMisschien keertje bellen..
We hebben echt genoten van de mid week in Landal Lommerbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |