Ik ben toevallig afgelopen zaterdag geweest voor een fiets. Waar je vooral op let is de manier waarop het zitje vast zit en als je er in de toekomst twee wil vervoeren of je dan ook nog bagage mee wil nemen. Dat kan en achterop. Voorop met zo'n transporterrek en achterop met een verlenger. Met verlenger word je fiets langer. Met transporter blijft hij even lang.. En hoeveel geld je er aan uit wil geven.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef xaban06 het volgende:
Dag dames (en heren), ons zoon is afgelopen 2 jaar oud geworden, dus tijd voor de peuterspeelzaal. Wij zijn op zoek naar een moederfiets. Willen jullie misschien jullie ervaringen delen betreft de moederfietsen, punten waar we op moeten letten?
Hij is een stukje zwaarder ja, maar dat heeft een functie: want en stabiel en sterker. Kind en stoeltje en fietstas en kind voorop is zomaar 40 kilo extra erop. En die 40 kilo moet je er ook op kunnen laden als ie op de standaard staat, want je kan ze nou eenmaal er niet op gooienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:24 schreef TimeJumper het volgende:
Ik las op internet vaak dat een moederfiets een stuk zwaarder fiets als een gewone fiets.
Nu heb ik maar 1 kind dus een gewone fiets gekocht met een achterstoeltje van Yepp.
Echt uitstekende stoeltjes!
Daar zijn wij ook al bijnaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:23 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Hij is een stukje zwaarder ja, maar dat heeft een functie: want en stabiel en sterker. Kind en stoeltje en fietstas en kind voorop is zomaar 40 kilo extra erop. En die 40 kilo moet je er ook op kunnen laden als ie op de standaard staat, want je kan ze nou eenmaal er niet op gooien![]()
Ik heb ook beide stoelen van Yepp en ze bevallen mij ook echt heel goed. We komen dadelijk alleen op het punt dat de jongste te zwaar is voor voorop en de oudste nog niet genoeg fietst om mee te fietsen. Twee kinderen achterop zie ik mezelf niet doen, dan gaat ook mijn moederfiets echt wel naar achteren klappen. Maar goed, dit hoort eigenlijk in het fietsentopic
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef Shandaly het volgende:
Even ongegeneerd jompelen voor Lars:![]()
Hij heeft gepoept!!! Óp de wc!!! Zónder luier!!! Het kan dus toch!!
En zelfs al 3 keer, twee keer thuis en één keer bij het kdv. Het lijkt erop dat hij het doorheeft..
(omg... waar je als moeder al niet blij van wordt he?)
echt super goed!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef Shandaly het volgende:
Even ongegeneerd jompelen voor Lars:![]()
Hij heeft gepoept!!! Óp de wc!!! Zónder luier!!! Het kan dus toch!!
En zelfs al 3 keer, twee keer thuis en één keer bij het kdv. Het lijkt erop dat hij het doorheeft..
(omg... waar je als moeder al niet blij van wordt he?)
Wij hebben sinds een aantal maanden het voorzitje eraf en idd een zadeltje voorop. Ideaal en gezellig en minder wiebelig en beide jongens willen er altijd op ;-) ze kunnen er ook zelf opstappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:23 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik heb ook beide stoelen van Yepp en ze bevallen mij ook echt heel goed. We komen dadelijk alleen op het punt dat de jongste te zwaar is voor voorop en de oudste nog niet genoeg fietst om mee te fietsen. Twee kinderen achterop zie ik mezelf niet doen, dan gaat ook mijn moederfiets echt wel naar achteren klappen. Maar goed, dit hoort eigenlijk in het fietsentopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |