abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2014 @ 16:32:17 #126
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136510159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef bitterend het volgende:
Ik wou net zeggen vraag het aan Musje, TJ :D
Haha oh die had ik dan gemist.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Troeta het volgende:
Zolang ze nog goed slapen in het ledikant lekker zo laten hoor, al sta je te trappelen om er een leuke peuterkamer van te maken:D
Ja dat laatste is het, zit gewoon te kwijlen op zo;n peuterbedje :+
Hij slaapt eigenlijk nog prima in zo'n ledikantje, al ligt hij weleens tegen het hoofdeind aan, maar dat heb je met een peuterbedje waarschijnlijk ook.

In ieder geval bedankt voor al jullie reacties. Ik zit toch nog steeds te twijfelen :@ :+ :P
Wij wonen niet zo ruim, dus het moet het één of het ander zijn. Kan het niet zomaar ergens nog effe opslaan.
Dus ben nu geneigd het even bij zo'n ledikantje te houden, want als het peuterbedje niet lukt of hij gaat steeds aan de wandel :+ dan is er geen weg meer terug. :P

Ohw mijn knulletje heeft maat 26 van schoenen :o :+
Rayen 2½ jaar!
pi_136510346
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:05 schreef Susie het volgende:

[..]

Stukje eigen belang ook; haar oude kamertje komt bureau en laptop en suks te staan :P Maar ik heb de hele zolderkamer *O* (voor de was :( )
Leuk!!

Ik zou niet weten wat ik met zo veel kamers moet doen :D

TJ big foot :o hier maat 23!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 9 februari 2014 @ 17:28:38 #128
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136512756
Leuk dat Anouk zo blij is met haar kamer!

En TJ, eerste poging tot groot bed (zijkant uit ledikant) was hier geen succes :p Slapeloze nachten voor ons alle drie en dus zijkant er weer ingezet ;)

Gister begon S. zelf over de zijkant er weer uit halen en hij heeft dat toen samen met papa gedaan. Ik doe nog geen definitieve uitspraken, maar vanacht ging het goed :D Zou wel heel lekker zijn als dit goed gaat. Mijn ouders hebben een peuterbedje op maat laten maken ( O+ ) en dat is over een week of twee klaar. Zo mooi zijn als S. voor z'n broertje komt succesvol over is! Kan het ledikantje naar het babykamertje zodat we de baby ook daar te slapen kunnen leggen, mochten we om wat voor reden dan ook de baby even liever niet bij ons in het wiegje hebben (ik denk dat dat het eerste jaar niet gaat gebeuren, maar het idee vind ik wel fijn ;) )
Oude (on)bekende.
  zondag 9 februari 2014 @ 17:54:13 #129
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136513728
Hahahahaha Susie komt dat er zoachteraan, voor "de was" :( _O-
Enne handig joh zo'n man die gelijk doorpakt ;)

Tsjee Bitterend maatje 23 maar ;)

Enne jompels *O* voor Geert, haha zou dit alle dagen zo doorzetten met gelijk opruimen. Want een ideaal kind zou je dan krijgen ;)

Gisteren hebben wij een dagje Landalparcs gedaan, is heel goed bevallen. Maar zijn middagslaapje schoot erbij in want ja natuurlijk veel te veel te zien. 's ochtends in de binnenspeelhal gezeten en daarna een frietje gegeten.
Rayen vind dat helemaal te gek want zo gauw we ergens gaan zitten om te eten of drinken al is het op het terras dan is het een restaurant.
Daarna gaan zwemmen, wat hij helemaal te gek vind. Vooral de glijbanen vielen in goede smaak. En gelukkig heeft hij geen watervrees.
Toen we om half 5 in de auto zaten duurde het nog geen 2 minuten of hij was in diepe slaap.
Dus we gaan nog weleens een weekendje boeken :Y

Bitterend wanneer gaan jullie?

Ah op die manier MevrMus, ha wel grappig dat die er dan zelf weer over begint om het toch eruit te halen. En ik ben heel benieuwd naar het nieuwe peuterbedje.
Wel over 2 weken een foto laten zien hé :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door TimeJumper op 09-02-2014 17:59:37 ]
Rayen 2½ jaar!
  zondag 9 februari 2014 @ 18:15:42 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136514690
Ben benieuwd of hij het prettig blijft vinden Mus!

Klinkt als een fijne dag TJ.

Anouk heeft zeer goed geslapen in haar nieuwe kamer. Wilde om 12 uur er al in en kwam er half 4 pas uit :X En ze is tegenwoordig niet meer bang voor de bezem, dus handig schoonmaakhulpje ;)

En Bitterend, het een gewone eensgezinswoning hoor. Maar goed, neemt niet weg dat we idd genoeg kamers hebben. En ja, die zolder, wasmachine daar hè? ;) Het is niet zo dat ik voor mijn lol daar nou ga zitten haken ofzo, dat doe ik toch liever gewoon beneden ;)

En we zijn hier de speen aan het afleren sinds woensdag. Normaal had ze binnen thuis dat ding altijd in. Erg storend, maar ja... dus afspraak gemaakt, donderdagochtend half uur gehuild om dat ding, vrijdag was het al wat korter, zaterdag haast niet en vanmorgen helemaal niet *O* Wel vanmiddag voor ze naar bed ging, dat zal nog wel even blijven. Overigens mag ze hem nu dus alleen nog maar in bed. Al een vooruitgang vind ik.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136519711
Susie :D onze was staat op de "kinderkamer" maar we hebben ook een droger dus mocht ze ooit naar haar kamer verhuizen kunnen we die ook gebruiken haha

TJ klinkt echt als een geslaagde uitje! we gaan naar Landal in Limburg! daar is ook een zwemparadijs! Ben echt benieuwd hoe ze het vindt...ik heb trouwens geen badpak gekocht! vond ze allemaal lelijk en mijn man vond het ook niet nodig. We hebben gewoon een zwembroekje voor haar.

Musje ik hoop dat het goed blijft gaat O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 9 februari 2014 @ 20:41:01 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136521769
Nou Susie al een hele vooruitgang vind ik :Y en och als ze hem 's middags nog in bed heeft. Dat is al een stuk minder erg dan de hele dag in lijkt me zo.

Nou Bitterend ik vind dat dat prima kan alleen een broekje hoor. Zou ik ook doen als ik een meid had.
Het zwemparadijssss was echt een succes. Wij waren in het Vennenbos in Hapert.
Maar die omkleedhokjes wat een crime daar zeg. Pure ellende, zo klein.
En kom je nadat je je hebt omgekleed met al je tassen naar buiten moet je ook nog muntjes kopen voor die opbergkastjes. :(
En dat kan alleen maar daar, dus hop alles op die natte vloer.
Maar verder was het een grote hit.
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 februari 2014 @ 20:44:08 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136521965
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahahaha Susie komt dat er zoachteraan, voor "de was" :( _O-
Enne handig joh zo'n man die gelijk doorpakt ;)

Tsjee Bitterend maatje 23 maar ;)

Enne jompels *O* voor Geert, haha zou dit alle dagen zo doorzetten met gelijk opruimen. Want een ideaal kind zou je dan krijgen ;)

Gisteren hebben wij een dagje Landalparcs gedaan, is heel goed bevallen. Maar zijn middagslaapje schoot erbij in want ja natuurlijk veel te veel te zien. 's ochtends in de binnenspeelhal gezeten en daarna een frietje gegeten.
Rayen vind dat helemaal te gek want zo gauw we ergens gaan zitten om te eten of drinken al is het op het terras dan is het een restaurant.
Daarna gaan zwemmen, wat hij helemaal te gek vind. Vooral de glijbanen vielen in goede smaak. En gelukkig heeft hij geen watervrees.
Toen we om half 5 in de auto zaten duurde het nog geen 2 minuten of hij was in diepe slaap.
Dus we gaan nog weleens een weekendje boeken :Y

Bitterend wanneer gaan jullie?

Ah op die manier MevrMus, ha wel grappig dat die er dan zelf weer over begint om het toch eruit te halen. En ik ben heel benieuwd naar het nieuwe peuterbedje.
Wel over 2 weken een foto laten zien hé :Y
klinkt als een heerlijke dag O+

enne over opruimen .. is het raar dat mijn kinderen allebei voor het douchen hun eigen kleren zelf in de wasmand danwel machine stoppen ?? :P ik hoef werkelijk bijna nooit kleding te verzamelen, het ligt gewoon keurig in de mand in de badkamer :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 9 februari 2014 @ 20:49:09 #134
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136522299
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

klinkt als een heerlijke dag O+

enne over opruimen .. is het raar dat mijn kinderen allebei voor het douchen hun eigen kleren zelf in de wasmand danwel machine stoppen ?? :P ik hoef werkelijk bijna nooit kleding te verzamelen, het ligt gewoon keurig in de mand in de badkamer :P
Ja dat is heel raar :Y Wat een rare kinderen heb jij :P Haha _O- of de perfecte opvoeding :9 ;)

Rayen haalt wel was uit de wasmachine, of hij probeert er zelf in te kruipen hup hoofd eerst, zie je zo'n kontje naar buiten steken :+
Rayen 2½ jaar!
pi_136523986
Oh jammer van de kleine hokjes!! daar heb ik hekel aan...vooral na het zwemmen..alles nat en je probeert je handdoek niet op de grond te laten vallen :X
Ik zal iig slippers meenemen!
  zondag 9 februari 2014 @ 23:10:49 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136531544
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef bitterend het volgende:
Oh jammer van de kleine hokjes!! daar heb ik hekel aan...vooral na het zwemmen..alles nat en je probeert je handdoek niet op de grond te laten vallen :X
Ik zal iig slippers meenemen!
Dit!

Ik ga met M dan in een grote kleedruimte.
Maar in landal hadden wij grote hokjes hoor. Daar gingen we gewoon met z'n drietjes in.
pi_136539284
Susie, fijn dat de speen zo vlot afwend overdag.
Mus, Hopelijk blijft het goed gaan!

Daan heb ik rond zijn 2e verjaardag overgedaan naar een peuterbedje. Zijn eerste slaapje is hij achter de deur begonnen.. Maar de slaapjes erna netjes in bed.
Ik heb hem ten overgedaan, omdat hij na een half jaar mieren met slapen eindelijk een rustige periode had. Dus wilde hem over hebben voor er evt weer een terugval/nieuwe fase zou zijn ;

Ik heb nu een zwemvest in huis voor Daan. eens kijken of ik deze week kan gaan zwemmen met hem. Even uittesten of hij er lekker in dobbert, voor we op vakantie gaan..
pi_136540965
De oplader van mijn laptop is dood }:| Dus ik kon dit weekend alleen mobiel fokken en dat reageert zo rot. Maar nu ben ik op mijn werk, dus hoi! :+

Wat betreft bedjes, M ligt nog in zijn ledikant. Hij bonkt wel met zijn hoofd tegen de bovenkant, maar dat komt omdat hij heel ver omhoog kruipt. Ik vermoed dat hij dat met ieder bed zou doen :D Ik vind een peuterbed geweldig, helemaal met een dekbedje en kussentje O+ Maar ik ben nu ook te bang dat hij gaat spoken 's nachts, dus we wachten nog maar even. Ik kan me zomaar voorstellen dat ik 'm anders ook achter de deur zou terugvinden DF :D Misschien gaan we dubbelglas in zijn kamer laten plaatsen dit voorjaar, dus misschien dat ik daarna de boel maar eens verder ga opknappen.

TJ, dat klinkt fijn, dat zwemmen! Ik ga ook altijd in een grote kleedruimte, dat vind ik ook handiger.

M is heel goed in slaap gevallen na het Eftelingavontuur (ik was bang dat hij over de draak zou dromen, die vond hij nogal eng. Arm ding). Het is zo'n blij en lief knulletje O+ Hij wil graag dingen delen met mensen/dieren/voorwerpen die hem dierbaar zijn. Zo hobbelde hij laatst naar de keuken om zijn tractor de pannen te laten zien die op het gasfornuis stonden. En vanochtend wenkte hij de hond om samen naar de vuilniswagen te kijken buiten :D Hij begint nu een beetje met cijfers en letters, de 0 kan hij al een tijdje en hij kan nu ook de M herkennen (en de h, die noemt hij stoel :+ )

En ik vind hem vaak zo hilarisch. Hij heeft twee vingerpopjes gekregen, Hompeltje en Pompeltje ('mij Ompels'). Ideale dingen, want als zij yoghurt eten wil M opeens ook bijvoorbeeld ^O^ Maar goed, die zitten dus regelmatig met ons aan tafel en wilden laatst ook een slokje sap. Waarop M natuurlijk dat halve hoofd in het bekertje duwt :') Dus Ompels moest gepoetst worden, en ik legde uit dat hij moest deppen met het doekje in plaats van vegen (Ompels' baard zit niet zo goed vastgelijmd :D ). Houdt hij het servetje tegen z'n pop en zegt "snuiten Ompels!" :+ Over minder dan twee weken gaan we op vakantie en ik heb er zo'n zin in *O* Lekker de hele dag aanklooien met m'n peuter en genieten van zijn gebabbel en nieuwe ontwikkelingen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 10 februari 2014 @ 12:21:38 #139
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_136543003
Ik ga met Lientje ook niet in zo'n klein hokje.... althans niet meer voorlopig.
Vorig weekend nog een keer geprobeerd, want heel druk en in de grote omkleedruimte dus geen plek bij het aankleedkussen. Ze doet dan gewoon de deur van het kleedhokje open, blijft niet zitten op het bankje en de vloer is vies, dus ik vind niet dat ze daar op moet lopen met dr blote pootjes.

Dus de keren erna in zo'n grote omkleedruimte en 's ochtends vroeg als eerste bij het zwembad zijn ipv eind vd dag zoals de eerste keer.... :r
Want in de ochtend is alles nog lekker schoon en fris en is het niet zo druk.
Ik zet haar daar op het aankleedkussen en daar blijft ze wel zitten, met aankleden zet ik haar daar in een handdoek neer met wat lekkers en kleed ik eerst mezelf en en daarna Lientje.

Zwemmen met baby en peuter doe ik voorlopig niet aan en baby is toch nog te klein om mee te gaan. ;)
pi_136543013
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:41 schreef TimeJumper het volgende:
Nou Susie al een hele vooruitgang vind ik :Y en och als ze hem 's middags nog in bed heeft. Dat is al een stuk minder erg dan de hele dag in lijkt me zo.

Nou Bitterend ik vind dat dat prima kan alleen een broekje hoor. Zou ik ook doen als ik een meid had.
Het zwemparadijssss was echt een succes. Wij waren in het Vennenbos in Hapert.
Maar die omkleedhokjes wat een crime daar zeg. Pure ellende, zo klein.
En kom je nadat je je hebt omgekleed met al je tassen naar buiten moet je ook nog muntjes kopen voor die opbergkastjes. :(
En dat kan alleen maar daar, dus hop alles op die natte vloer.
Maar verder was het een grote hit.
jammer dat ik niet aan het werk was zaterdag, anders had ik je misschien gezien ;) maar fijn dat jullie het zo fijn gehad hebben :Y
pi_136544099
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
M is heel goed in slaap gevallen na het Eftelingavontuur (ik was bang dat hij over de draak zou dromen, die vond hij nogal eng. Arm ding). Het is zo'n blij en lief knulletje Hij wil graag dingen delen met mensen/dieren/voorwerpen die hem dierbaar zijn. Zo hobbelde hij laatst naar de keuken om zijn tractor de pannen te laten zien die op het gasfornuis stonden. En vanochtend wenkte hij de hond om samen naar de vuilniswagen te kijken buiten Hij begint nu een beetje met cijfers en letters, de 0 kan hij al een tijdje en hij kan nu ook de M herkennen (en de h, die noemt hij stoel )

En ik vind hem vaak zo hilarisch. Hij heeft twee vingerpopjes gekregen, Hompeltje en Pompeltje ('mij Ompels'). Ideale dingen, want als zij yoghurt eten wil M opeens ook bijvoorbeeld Maar goed, die zitten dus regelmatig met ons aan tafel en wilden laatst ook een slokje sap. Waarop M natuurlijk dat halve hoofd in het bekertje duwt Dus Ompels moest gepoetst worden, en ik legde uit dat hij moest deppen met het doekje in plaats van vegen (Ompels' baard zit niet zo goed vastgelijmd ). Houdt hij het servetje tegen z'n pop en zegt "snuiten Ompels!" Over minder dan twee weken gaan we op vakantie en ik heb er zo'n zin in Lekker de hele dag aanklooien met m'n peuter en genieten van zijn gebabbel en nieuwe ontwikkelingen
Wat schattig O+ O+ O+ O+

en de stoel O+ hij heeft een punt inderdaad, knap gezien.

Jullie gaan op wintersport toch?
pi_136544110
Fee-nix, gefeliciteerd met je peuter! *G* *G* *G* *G*
pi_136544810
Jaa, gefeliciteerd Fee! *O*

Kyara, we gaan inderdaad een weekje wintersporten :Y Oh ja, wat ik nog vertellen wilde, M heeft voor zijn verjaardag een paardentrailer gekregen van Bruder (jouw M heeft daar zijn vuilnisauto van toch?). Wat een mooi spul is dat O+ Nu wil ik de rest van het assortiment ook :@

pi_136545015
Oh die is wel gaaf! Ik had idd hetzelfde bij het assortiment van Bruder :Y

M heeft die van Roadmax maar ik zag dat dat BWorld spul nieuw is. Ziet er ook mooi uit .
pi_136546812
Oh wat suf, ik had echt Bruder onthouden :@ Dat Bworld ziet er ook mooi uit O+ M is helemaal fanatisch van boerderijdingen en tractoren enzo. Zijn lullige Campina-tractor uit de bonusaanbieding is ook zwaar favoriet en gaat overal mee naar toe. Hij moest gisteren weer mee naar bed (en dan gaat hij dus echt heel lang spelen en vooral niet slapen) en de enige manier waarop ik hem ervan kon overtuigen het niet te doen, was te zeggen dat het hondje van oma wel graag met de tractor wilde spelen. Hij vroeg zich nog even af hoe dat moest, Chaia heeft immers geen handen :? maar uiteindelijk mocht ze hem meenemen O+
pi_136550122
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wat suf, ik had echt Bruder onthouden Dat Bworld ziet er ook mooi uit
Dat is ook allemaal van Bruder he ;)

M mag hier 1 stuk speelgoed mee naar bed nemen. Dan gaat ie wel spelen maar uiteindelijk ook gewoon zelf slapen. Alleen zijn vuilniswagen mag niet mee. De kerstboom, bak met duplo en garage trouwens ook niet.

M heeft een little people garage en daar zit een soort van glijbaan op (een nogal steile op/afrit). Hij noemt het de autoglijbaan. Gister wilde hij zelf op de garage klimmen omdat hij ook van de glijbaan afwilde :o 8)7 :?
pi_136550169
gefeliciteerd fee-nix *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_136550214
Oh ja, lekker helder :@ Ik heb een snothoofd, mag ik die kaart inzetten? 8-)

Ik vind jou een flauwe moeder dat de kerstboom niet mee in bed mag :{w

Gekke M O+ Mijnes wil vaak van mijn benen glijden (dan lig ik met mijn benen zo opgetrokken zeg maar) en maant mij dan standaard dat ook te doen. Het kan er bij hem niet in dat ik niet van mijn eigen benen af kan glijden :+
  maandag 10 februari 2014 @ 17:54:40 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136556965
Peuter logica :P

Flauwe moeder ben je Kyara! :P

Fee! Gefeliciteerd met je peuter! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136573242
Dag dames (en heren), ons zoon is afgelopen 2 jaar oud geworden, dus tijd voor de peuterspeelzaal. Wij zijn op zoek naar een moederfiets. Willen jullie misschien jullie ervaringen delen betreft de moederfietsen, punten waar we op moeten letten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')