Haha oh die had ik dan gemist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:24 schreef bitterend het volgende:
Ik wou net zeggen vraag het aan Musje, TJ
Ja dat laatste is het, zit gewoon te kwijlen op zo;n peuterbedjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Troeta het volgende:
Zolang ze nog goed slapen in het ledikant lekker zo laten hoor, al sta je te trappelen om er een leuke peuterkamer van te maken:D
Leuk!!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:05 schreef Susie het volgende:
[..]
Stukje eigen belang ook; haar oude kamertje komt bureau en laptop en suks te staanMaar ik heb de hele zolderkamer
(voor de was
)
klinkt als een heerlijke dagquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef TimeJumper het volgende:
Hahahahaha Susie komt dat er zoachteraan, voor "de was"![]()
![]()
Enne handig joh zo'n man die gelijk doorpakt![]()
Tsjee Bitterend maatje 23 maar![]()
Enne jompelsvoor Geert, haha zou dit alle dagen zo doorzetten met gelijk opruimen. Want een ideaal kind zou je dan krijgen
![]()
Gisteren hebben wij een dagje Landalparcs gedaan, is heel goed bevallen. Maar zijn middagslaapje schoot erbij in want ja natuurlijk veel te veel te zien. 's ochtends in de binnenspeelhal gezeten en daarna een frietje gegeten.
Rayen vind dat helemaal te gek want zo gauw we ergens gaan zitten om te eten of drinken al is het op het terras dan is het een restaurant.
Daarna gaan zwemmen, wat hij helemaal te gek vind. Vooral de glijbanen vielen in goede smaak. En gelukkig heeft hij geen watervrees.
Toen we om half 5 in de auto zaten duurde het nog geen 2 minuten of hij was in diepe slaap.
Dus we gaan nog weleens een weekendje boeken![]()
Bitterend wanneer gaan jullie?
Ah op die manier MevrMus, ha wel grappig dat die er dan zelf weer over begint om het toch eruit te halen. En ik ben heel benieuwd naar het nieuwe peuterbedje.
Wel over 2 weken een foto laten zien hé![]()
Ja dat is heel raarquote:Op zondag 9 februari 2014 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
klinkt als een heerlijke dag
enne over opruimen .. is het raar dat mijn kinderen allebei voor het douchen hun eigen kleren zelf in de wasmand danwel machine stoppen ??ik hoef werkelijk bijna nooit kleding te verzamelen, het ligt gewoon keurig in de mand in de badkamer
Dit!quote:Op zondag 9 februari 2014 21:12 schreef bitterend het volgende:
Oh jammer van de kleine hokjes!! daar heb ik hekel aan...vooral na het zwemmen..alles nat en je probeert je handdoek niet op de grond te laten vallen![]()
Ik zal iig slippers meenemen!
jammer dat ik niet aan het werk was zaterdag, anders had ik je misschien gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 20:41 schreef TimeJumper het volgende:
Nou Susie al een hele vooruitgang vind iken och als ze hem 's middags nog in bed heeft. Dat is al een stuk minder erg dan de hele dag in lijkt me zo.
Nou Bitterend ik vind dat dat prima kan alleen een broekje hoor. Zou ik ook doen als ik een meid had.
Het zwemparadijssss was echt een succes. Wij waren in het Vennenbos in Hapert.
Maar die omkleedhokjes wat een crime daar zeg. Pure ellende, zo klein.
En kom je nadat je je hebt omgekleed met al je tassen naar buiten moet je ook nog muntjes kopen voor die opbergkastjes.![]()
En dat kan alleen maar daar, dus hop alles op die natte vloer.
Maar verder was het een grote hit.
Wat schattigquote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
M is heel goed in slaap gevallen na het Eftelingavontuur (ik was bang dat hij over de draak zou dromen, die vond hij nogal eng. Arm ding). Het is zo'n blij en lief knulletje Hij wil graag dingen delen met mensen/dieren/voorwerpen die hem dierbaar zijn. Zo hobbelde hij laatst naar de keuken om zijn tractor de pannen te laten zien die op het gasfornuis stonden. En vanochtend wenkte hij de hond om samen naar de vuilniswagen te kijken buiten Hij begint nu een beetje met cijfers en letters, de 0 kan hij al een tijdje en hij kan nu ook de M herkennen (en de h, die noemt hij stoel )
En ik vind hem vaak zo hilarisch. Hij heeft twee vingerpopjes gekregen, Hompeltje en Pompeltje ('mij Ompels'). Ideale dingen, want als zij yoghurt eten wil M opeens ook bijvoorbeeld Maar goed, die zitten dus regelmatig met ons aan tafel en wilden laatst ook een slokje sap. Waarop M natuurlijk dat halve hoofd in het bekertje duwt Dus Ompels moest gepoetst worden, en ik legde uit dat hij moest deppen met het doekje in plaats van vegen (Ompels' baard zit niet zo goed vastgelijmd ). Houdt hij het servetje tegen z'n pop en zegt "snuiten Ompels!" Over minder dan twee weken gaan we op vakantie en ik heb er zo'n zin in Lekker de hele dag aanklooien met m'n peuter en genieten van zijn gebabbel en nieuwe ontwikkelingen
Dat is ook allemaal van Bruder hequote:Op maandag 10 februari 2014 14:12 schreef Clubsoda het volgende:
Oh wat suf, ik had echt Bruder onthouden Dat Bworld ziet er ook mooi uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |