abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:25:04 #101
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136484167
Laziness wat een leuk knulletje, nou ja knulletje ;) , knul met zijn 3 jaar heb je toch O+
Gefeliciteerd! *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_136485183
Hoera voor O.! Mooi dat de spanning zijn dag niet heeft verpest.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:16:05 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136486048
Gefeliciteerd met O Laziness *O* Wat vind ik je mannetje toch geweldig! O+

TJ, hier ook nog gewoon een ledikant hoor. Ze past nog prima en klimt er nog niet uit, dus vind het ook wel prima. Wel zijn we de andere kamer aan het opknappen alvast (groter dus, 1 muur een andere kleur, zoveel hoeft er nu ook weer niet te gebeuren :P) en waarschijnlijk gaat ze morgen al over, maar dan nog zonder leuke frutsels en dergelijks aan de muur, want weet nu nog niet waar haar 'grote' bed straks kan staan (wat praktisch is dus).
Maakt het overigens niet minder spannend ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136486067
Gefeliciteerd Lazi!

En TJ, A. kreeg ergens voor zijn tweede verjaardag het peuterbed op zijn kamer(het ledikant stond er ook), en op een avond wilde hij in het peuterbedje.

Nu slaapt hij er prima in, hij heeft alleen wel de neiging om nog te gaan spelen als wij hem 's avonds naar bed brengen. En dan gaat hij rustig tot 9 uur door.
pi_136486274
Gefeliciteerd Lazi! Ben benieuwd naar de verjaardagspam!

Leuk een verjaardag zonder topic switch :D

Ligt heel erg aan het kind wanneer over te gaan naar een peuterbed. Ik weet dat er ook al dreumesjes zijn die er in slapen. En als je een klimgeit hebt dan zul je ook eerder overstappen lijkt mij.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:23:28 #106
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136486337
Ik doe vanavond geen uitspraken over peuterbedden, of zijkanten die op verzoek van peuter weer uit z'n bed zij gehaald 8-)
Oude (on)bekende.
pi_136486371
Ik wou net zeggen vraag het aan Musje, TJ :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136487412
Sofie ging over vlak voor haar derde verjaardag. Het hoefde niet eens echt, maar we hadden het peuterbed gekregen en het stond ons in de weg. Sofie sliep er gelijk goed in.

Gefeliciteerd met je prachtige zoon lazi!!!
*poef* nu is het weg
pi_136488981
Zolang ze nog goed slapen in het ledikant lekker zo laten hoor, al sta je te trappelen om er een leuke peuterkamer van te maken:D
pi_136490737
Hier iets voor het tweede jaar geprobeerd het peuterbed, maar dat is maar een paar keer gelukt, hij kwam er steeds uit. Was ook een periode dat het thuis wat rommelig was (zetten van dakkapel dus s avonds nog wat klussen bijv.) dus voorlopig maar weer even aan de kant gezet en voor de jongste een ledikantje bij gekocht ipv forceren.. Over een paar maandjes proberen we het nog eens. Bijkomend nadeel was dat de nachten die hij in het peuterbed sliep al om 6 uur wakker was terwijl hij normaal niet voor 9 uur wakker wordt :{ ;)
Plus ben ik bang dat als hij s nachts een keer wakker wordt hij heel stilletjes naar Eline d'r kamer gaat en haar uit bed wil halen (ofzo). Wij slapen op de zolder dus als hij heel stil is hoor ik hem misschien niet meteen ben ik bang. Iemand daar meer ervaring mee of blijven jullie peuters op hun eigen kamer als ze wakker worden?
  zondag 9 februari 2014 @ 00:25:33 #111
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136491011
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Hoera voor O.! Mooi dat de spanning zijn dag niet heeft verpest.
Het was gezonde spanning, enthousiasme :D

Gefeliciteerd met driejarige Dot!
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 9 februari 2014 @ 00:27:49 #112
100412 mefke79
komt goed!
pi_136491078
Onze peuter komt zijn peuter bed regelmatig uit. Dan gaat hij in zijn stoel een boekje lezen ofzo. Zijn deurklink staat omhoog, dat houdt hem in zijn kamer. Zijn oudere broer lag al voor hij 2 werd in eem eenpersoonsbed en dat ging meteen goed. Die heeft zijn klink nooit omhoog gehad want dat was gewoon niet nodig. Hangt dus ook van het kind af.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 9 februari 2014 @ 00:31:57 #113
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136491214
O. is al heel lang over naar een peuterbed. Het werd krapjes en het gebonk 's nachts tegen de spijlen bij het omdraaien was ik zat. En hij klom uit het ledikant.

Verder doet hij twee stappen en staat dan naast papa dus ik heb geen ervaring met peuters op andere kamers.
Ik ben wel heel blij met papa het dichtst bij het peuterbed. Die mag de gezichtsbetastingen inclusief gefluister ondergaan :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136492889
Mijn peuter ging over met 2 jaar en 2maanden, vanwege zijn zus. 3 maanden ervoor lukte het niet, maar toen opeens wel.
Hij komt pas zelf zijn bed en kamer uit sinds hij de deur open kon doen. Pas een maand op wat (deurklink zat omhoog, omdat hij op zolder slaapt).
Bij zijn zus ging hij alleen kijken als hij haar hoorde s ochtends. Maar dat mag niet meer, omdat ze soms dus alleen kletst en dan nog even slaapt.
pi_136493226
Dot is denk ik ook rond 2 overgegaan naar een peuterbed. Was liefde op het eerste gezicht. Ze kwam er bijna een jaar lang niet zelf uit.
Nu wel, das handig en vervelend, afhankelijk van het moment.

Dot heeft vrijdag op de tafel gestaan terwijl er gezongen werd. Vrijdagavond en zaterdag tantrums from hell, dus we houden het verder rustig. Wordt ook wel veel anders iin combi met haar broertje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 9 februari 2014 @ 08:00:42 #116
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136494759
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Troeta het volgende:
Zolang ze nog goed slapen in het ledikant lekker zo laten hoor, al sta je te trappelen om er een leuke peuterkamer van te maken:D
hier staat manlief met name te trappelen... as we speak is hij volgens mij zijn kast aan het uitruimen, zodat deze te verplaatsen is :X
pi_136494784
Sofie kwam er in het begin wel uit. Ze propte billen doekjes tussen bed en muur, ging boekjes lezen of spelen. Nu niet meer. Als ze nu wakker is roept ze ons.

Het hoefde hier ook niet perse, maar vond het ook een mooie stap verder. Kan dus ook.

Gefeliciteerd met Dot Vanyel.
*poef* nu is het weg
  zondag 9 februari 2014 @ 08:18:20 #118
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_136494831
Hier slaapt Lientje sinds een week of 6 in een peuterbed, met 2,5 jaar ging ze over.

Ik had het idee dat ze het fijn zou vinden, meer vrijheid en meer ruimte in bed, d'r stokke bed werd wat krap.
Wel was ik heel bang voor veel uit bed komen enz....

Nooit een probleem gehad tot nu toe, het ging echt zo gemakkelijk! :)
We hebben twee dezelfde bedjes voor haar. Een op haar kamertje en een bij ons op de kamer als Co-sleeper tegen het bed van mijn man aan.
Ze is geregeld wakker in de nacht en slaapt dan fijn bij ons tot de volgende ochtend. O+
pi_136495015
Ja, het is echt leuk zo'n peuterkamer! Mex ging al heel vroeg naar een laag open ledikant, die vond dat opgesloten gevoel heerlijk, maar Nena zie ik nog wel anderhalf jaar in haar ledikantje.
Dat zelf uit bed komen vind ik juist handig eigenlijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 februari 2014 @ 08:49:56 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136495047
ik wil mijn schoenen wel eens onder de tafel zetten (lui varken dat ik ben). Zonet zag Geert mijn winterlaarzen staan en trekt ze aan. Vervolgens laat hij ze midden in de kamer slingeren. Weer even later moest hij naar de wc voor een papiertje om z'n neus te snuiten en hij struikelt over die laarzen .. roept uit : rotlaarzen :( dus ik zeg.. Rotlaarzen?? Dan moet je ze opruimen, kun je er ook niet over struikelen ... Hij pakt ze op en zet ze netjes in de gang :D :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_136495064
Wij hebben de deur nu wel dicht met een touw. Klink stond eerst omhoog, maar die krijgt hij inmiddels open. En vooral 's avonds probeert hij het nog wel. 's Ochtends gaat hij pas aan de deur rammelen als hij ons hoort.
  zondag 9 februari 2014 @ 08:55:19 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136495086
Nog geen uur later zijn de kamers omgeruild :X Als die man wat in zijn hoofd heeft! :D
Anouk is er ook blij mee, vind de kleur groen mooooooooi O+ of ze vanmiddag ook gaat slapen zullen we zien. Ik hang nog niets aan de muren, aangezien ik nog niet weet hoe de kamer ingedeeld moet gaan worden als ze een groter bed heeft.

Soms kunnen ze je wel verbazen hè DJMO.
pi_136495098
Kan je een voorbeeld aan nemen DJMO :D

oh deur dicht zou ik nooit doen, dan wordt hij echt bang als hij opgesloten zit.

Snel Susie!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 februari 2014 @ 08:58:42 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136495114
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 08:56 schreef Troeta het volgende:
Kan je een voorbeeld aan nemen DJMO

:@
mjah, ik zet ze dan nog wel netjes onder de tafel zodat je er niet over kan struikelen (en het is ook gewoon gemakzucht, zo kan ik er de volgende dag snel bij :P ) maar je zag hem nadenken bij m'n woorden en het besef komen dat door ze netjes weg te zetten je er niet over kon struikelen, dat vond ik heel grappig om te zien :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 9 februari 2014 @ 11:05:51 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136496844
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 08:56 schreef Troeta het volgende:
Kan je een voorbeeld aan nemen DJMO :D

oh deur dicht zou ik nooit doen, dan wordt hij echt bang als hij opgesloten zit.

Snel Susie!!
Stukje eigen belang ook; haar oude kamertje komt bureau en laptop en suks te staan :P Maar ik heb de hele zolderkamer *O* (voor de was :( )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')