2 weken later is er Trosledendag met artiesten. We nemen dan de twee ooms van mijn man mee. Die zijn gehandicapt en vinden de Efteling te gek en zijn ook gek op muziek. Ze zijn bijna jarig dus doen we dat voor hun verjaardag bquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef danic het volgende:
gezellig! Komen we elkaar cast tegen
![]()
Maar ook de rabo dag dus? En dan twee weken later gewoon zomaar?
Geert is met ongeveer dezelfde leeftijd overgegaan naar een peuterbedje. Hij klom telkens uit z'n ledikant en na twee keer vallen wilde hij daar dus ook niet meer in. Toen nog tijdelijk opgelost door een zijkant los te halen, maar een gewoon peuterbed was een betere oplossing. Daar slaapt hij nu (nog net geen drie jaar) prima in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef TimeJumper het volgende:
Stoer ClubSoda zo in de regenKlinkt heel leuk en aanstekelijk om zelf ook eens te gaan
![]()
Was wel erg rustig denk ik in de efteling door dat weer of niet?
Rayen is nu 2 jaar en bijna 3 maanden. Nu heb ik eigenlijk zo'n klein peuterbedje gezien wat ik heel leuk vind maar nu vraag ik me af zou het niet te vroeg zijn?
Ik vraag me eigenlijk ook af of hij wel wil blijven liggenmaar ja als je het niet probeer weet ik het niet.
Maar liggen jullie peuters al in een peuterbedje? of nog steeds zeg maar in zo'n tralie-babybedje?
Het was gezonde spanning, enthousiasmequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Hoera voor O.! Mooi dat de spanning zijn dag niet heeft verpest.
hier staat manlief met name te trappelen... as we speak is hij volgens mij zijn kast aan het uitruimen, zodat deze te verplaatsen isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:30 schreef Troeta het volgende:
Zolang ze nog goed slapen in het ledikant lekker zo laten hoor, al sta je te trappelen om er een leuke peuterkamer van te maken:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |