abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136353545
Hier staan er veel: Jokie en Jet

Lars kent ze bijna allemaal uit z'n hoofd: "Kijk mam, dan gooit ie de stok, en dan komt ie in de boom, en dan doet ie zo toet op z'n neus en en"
pi_136353577
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:48 schreef laziness het volgende:
De soepkommen, monsieur cannibale, vind ik veel te snel en draaierig voor een mini van net 2 hoor!
En de mijne van 3 hoef ik er ook nog niet in te stoppen.
oh echt? Yaro vind het wel leuk. Maar het zoontje van mijn vriendin gaat al een jaar in de bob en daar krijg ik yaro met een mogelijkheid in. Hoeft van mij ook niet.
en yaro had echt tot voor kort niks met de draaimolen :D
heerlijk al die verschillende kindjes.
pi_136353604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:50 schreef Shandaly het volgende:
Hier staan er veel: Jokie en Jet

Lars kent ze bijna allemaal uit z'n hoofd: "Kijk mam, dan gooit ie de stok, en dan komt ie in de boom, en dan doet ie zo toet op z'n neus en en"
ja ik ken ze. Yaro zit nu weer in de lego filmpjes en buurman en buurman.
papa gaat waarschijnlijk 17 feb met hem naar de nieuwe lego film.
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:26:43 #79
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136354087
Jeeee Susie wat is het haar van Anouk langgggggg, mooi hoorrr !
Rayen 2½ jaar!
pi_136354493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef bitterend het volgende:
Soempie is alles genaaid? het leek alsof het ingekleurd was ofzo!

van vindt!Zwemmen hebben we gedaan toen ze baby was maar het aan en uit kleden was echt een gedoe inderdaad. Met douchen en alles, was echt niet handig, en ze krijste vaak na het zwemmen dus niet meer gedaan...binnenkort naar Landal daar kijken wat ze er
Ja, het is allemaal van stof en stiksel. :Y

Zwemmen hebben we nog nooit gedaan (behalve dan in de zomer in meertjes, de zee, buitenzwembaden, enz.). Ik zag ook op tegen het gedoe. Misschien dat M. en z'n vader nog wel in het weekend op zwemles gaan later dit jaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136354564
CS, ergens wat achteraf heb je ook de traptreintjes. Dat vond M. ook machtig mooi! Er is daar ook een molen bij. Als je als volwassene op de rand achter gaat zitten gaat het trappen beter, zomaar een tip. :+ En de Fordjes natuurlijk en dat ze dan zelf sturen. ^O^

Deze. *O*

Oh, spuit 11.

[ Bericht 4% gewijzigd door Soempie op 05-02-2014 09:59:43 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136354761
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:38 schreef As1981 het volgende:

[..]

carnival, soepkommen, pagode, zwanenbootjes, oude tuffers, land van laaf, anton piek plein, oh dan nog zo'n draai ding met een walvis in het midden (tussen de oude auto's en de pyton in), pirana (maar misschien nu wat koud), de traptreintjes, verder is er ook een leuk speeltuintje, de doolhof.
Oja, dat speeltuintje! Dat is ook wat achteraf en daar is een piano bij waar ze over kunnen lopen en op kunnen springen. Dat was ook erg tof. :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 februari 2014 @ 22:37:45 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136384390
ik heb medelijden met mijn peuter ;( hij baalt dat hij een luier om moet, maar hij heeft iets van een buikgriepje oid, wat hij poept lijkt wel water :X (ik had zelf gisteren last van, vandaag hij dus). ik vraag me af wanneer m'n kleuter aan de beurt is :') voor de zekerheid houd ik hem iig morgen thuis van de psz, lijkt me veiliger voor de kindjes daar ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_136384766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef DJMO het volgende:
ik heb medelijden met mijn peuter ;( hij baalt dat hij een luier om moet, maar hij heeft iets van een buikgriepje oid, wat hij poept lijkt wel water :X (ik had zelf gisteren last van, vandaag hij dus). ik vraag me af wanneer m'n kleuter aan de beurt is :') voor de zekerheid houd ik hem iig morgen thuis van de psz, lijkt me veiliger voor de kindjes daar ;)
dan ben je al een beetje te laat,virus heeft al even rondgehangen ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 februari 2014 @ 23:03:39 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136385654
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:44 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

dan ben je al een beetje te laat,virus heeft al even rondgehangen ;)
vandaag is hij sowieso niet geweest, en ik kreeg zelf gisterenmiddag pas last. hopelijk kan ik op deze manier toch wat kindjes sparen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 februari 2014 @ 10:12:37 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136393268
Vanmorgen niets aan de hand, dus toch maar heen gebracht, hangt er een briefje dat er waterpokken heersen, dus ik hoop dat hij ze oppikt, hij kan ze maar gehad hebben (hoe sneu het ook is natuurlijk)

pi_136461931
Gefeliciteerd met O, Laziness! *O* (toch? :@ )

Ik heb al jullie tips in de Eftelingapp gezet en we gaan zo op pad. In de regen... goetidee mama! 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136468858
Veel plezier CS!
pi_136468920
Veel plezier Clubsoda! En ik ben benieuwd naad secties. Wij gaan 16 maart. Ledendag van de rabobank. Alles uitverkocht :X dus tips zijn welkom. Rosalie gaat niet mee btw
pi_136473021
Wij gaan ook 16 maart en dan 29 maart weer :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136473877
:o gezellig! Komen we elkaar cast tegen :P
Maar ook de rabo dag dus? En dan twee weken later gewoon zomaar?
pi_136474288
Het is echt heel leuk O+ Peuter is uiteindelijk toch in slaap gevallen ('nee mama, niet slapen, Mita watter... zzzz :Z ) Zo goed als alles was hier getipt werd gedaan, behalve de traptrein en piraña (dicht) en monsieur Cannibe (ging me te snel). Grootste hit was de Polka Marina, kind ging helemaal los, gillen, joelen, gieren van de lach O+ En kijken naar de Python viel ook erg in de smaak. En droomvlucht inderdaad (mooooooi mama, donter, mooi!) Oh, en er is geen kip, heerlijk! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136474792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef danic het volgende:
:o gezellig! Komen we elkaar cast tegen :P
Maar ook de rabo dag dus? En dan twee weken later gewoon zomaar?
2 weken later is er Trosledendag met artiesten. We nemen dan de twee ooms van mijn man mee. Die zijn gehandicapt en vinden de Efteling te gek en zijn ook gek op muziek. Ze zijn bijna jarig dus doen we dat voor hun verjaardag b
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136474956
Klinkt ontzettend leuk CS!

Mijn peutertje heeft met zijn verjaardag koekiemonster met peperkoek getrakteerd dus nu heet de peperkoek hier standaard monsterkoek O+
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:27:36 #95
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136481838
Stoer ClubSoda zo in de regen ;) Klinkt heel leuk en aanstekelijk om zelf ook eens te gaan ;)
Was wel erg rustig denk ik in de efteling door dat weer of niet?

Rayen is nu 2 jaar en bijna 3 maanden. Nu heb ik eigenlijk zo'n klein peuterbedje gezien wat ik heel leuk vind maar nu vraag ik me af zou het niet te vroeg zijn?
Ik vraag me eigenlijk ook af of hij wel wil blijven liggen :? maar ja als je het niet probeer weet ik het niet.
Maar liggen jullie peuters al in een peuterbedje? of nog steeds zeg maar in zo'n tralie-babybedje?
Rayen 2½ jaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 8 februari 2014 @ 20:30:24 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136481955
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef TimeJumper het volgende:
Stoer ClubSoda zo in de regen ;) Klinkt heel leuk en aanstekelijk om zelf ook eens te gaan ;)
Was wel erg rustig denk ik in de efteling door dat weer of niet?

Rayen is nu 2 jaar en bijna 3 maanden. Nu heb ik eigenlijk zo'n klein peuterbedje gezien wat ik heel leuk vind maar nu vraag ik me af zou het niet te vroeg zijn?
Ik vraag me eigenlijk ook af of hij wel wil blijven liggen :? maar ja als je het niet probeer weet ik het niet.
Maar liggen jullie peuters al in een peuterbedje? of nog steeds zeg maar in zo'n tralie-babybedje?
Geert is met ongeveer dezelfde leeftijd overgegaan naar een peuterbedje. Hij klom telkens uit z'n ledikant en na twee keer vallen wilde hij daar dus ook niet meer in. Toen nog tijdelijk opgelost door een zijkant los te halen, maar een gewoon peuterbed was een betere oplossing. Daar slaapt hij nu (nog net geen drie jaar) prima in.

pi_136481962
Kyara :D

CS! dapper! regen :N we zijn met R geweest toen ze 20 maanden was en we hebben toen alleen carnaval festival of zo iets maar dat vond ze echt niet leuk. Misschien dat ze het nu wel van kan genieten!

TJ we hebben hier nog een ledikant op onze slaapkamer staan :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136482016
Hier ging yaro over een maand of twee voor zijn tweede verjaardag. Ging hier zonder problemen. Hij sliep altijd in een slaapzak en lag overal en nergens. Maar zodra in het grote bed onder een deken en hij ligt stil.

maar ik weet ook peuters die er moeite mee hebben dus is denk ik ern kwestie van proberen.

fijn dat het een leuke dag was cs. Ik wil ook welweer maar voor de vakantie gaat het hem niet meer worden.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:00:04 #99
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136483161
Mijn peuter werd vandaag drie en hij heeft genoten! Morgen fotospam :P

Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:07:35 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136483452
Lazi O+
Gefeliciteerd! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')