oh echt? Yaro vind het wel leuk. Maar het zoontje van mijn vriendin gaat al een jaar in de bob en daar krijg ik yaro met een mogelijkheid in. Hoeft van mij ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:48 schreef laziness het volgende:
De soepkommen, monsieur cannibale, vind ik veel te snel en draaierig voor een mini van net 2 hoor!
En de mijne van 3 hoef ik er ook nog niet in te stoppen.
ja ik ken ze. Yaro zit nu weer in de lego filmpjes en buurman en buurman.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:50 schreef Shandaly het volgende:
Hier staan er veel: Jokie en Jet
Lars kent ze bijna allemaal uit z'n hoofd: "Kijk mam, dan gooit ie de stok, en dan komt ie in de boom, en dan doet ie zo toet op z'n neus en en"
Ja, het is allemaal van stof en stiksel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef bitterend het volgende:
Soempie is alles genaaid? het leek alsof het ingekleurd was ofzo!
van vindt!Zwemmen hebben we gedaan toen ze baby was maar het aan en uit kleden was echt een gedoe inderdaad. Met douchen en alles, was echt niet handig, en ze krijste vaak na het zwemmen dus niet meer gedaan...binnenkort naar Landal daar kijken wat ze er
Oja, dat speeltuintje! Dat is ook wat achteraf en daar is een piano bij waar ze over kunnen lopen en op kunnen springen. Dat was ook erg tof.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:38 schreef As1981 het volgende:
[..]
carnival, soepkommen, pagode, zwanenbootjes, oude tuffers, land van laaf, anton piek plein, oh dan nog zo'n draai ding met een walvis in het midden (tussen de oude auto's en de pyton in), pirana (maar misschien nu wat koud), de traptreintjes, verder is er ook een leuk speeltuintje, de doolhof.
dan ben je al een beetje te laat,virus heeft al even rondgehangenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:37 schreef DJMO het volgende:
ik heb medelijden met mijn peuterhij baalt dat hij een luier om moet, maar hij heeft iets van een buikgriepje oid, wat hij poept lijkt wel water
(ik had zelf gisteren last van, vandaag hij dus). ik vraag me af wanneer m'n kleuter aan de beurt is
voor de zekerheid houd ik hem iig morgen thuis van de psz, lijkt me veiliger voor de kindjes daar
vandaag is hij sowieso niet geweest, en ik kreeg zelf gisterenmiddag pas last. hopelijk kan ik op deze manier toch wat kindjes sparenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:44 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dan ben je al een beetje te laat,virus heeft al even rondgehangen
2 weken later is er Trosledendag met artiesten. We nemen dan de twee ooms van mijn man mee. Die zijn gehandicapt en vinden de Efteling te gek en zijn ook gek op muziek. Ze zijn bijna jarig dus doen we dat voor hun verjaardag bquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:27 schreef danic het volgende:
gezellig! Komen we elkaar cast tegen
![]()
Maar ook de rabo dag dus? En dan twee weken later gewoon zomaar?
Geert is met ongeveer dezelfde leeftijd overgegaan naar een peuterbedje. Hij klom telkens uit z'n ledikant en na twee keer vallen wilde hij daar dus ook niet meer in. Toen nog tijdelijk opgelost door een zijkant los te halen, maar een gewoon peuterbed was een betere oplossing. Daar slaapt hij nu (nog net geen drie jaar) prima in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef TimeJumper het volgende:
Stoer ClubSoda zo in de regenKlinkt heel leuk en aanstekelijk om zelf ook eens te gaan
![]()
Was wel erg rustig denk ik in de efteling door dat weer of niet?
Rayen is nu 2 jaar en bijna 3 maanden. Nu heb ik eigenlijk zo'n klein peuterbedje gezien wat ik heel leuk vind maar nu vraag ik me af zou het niet te vroeg zijn?
Ik vraag me eigenlijk ook af of hij wel wil blijven liggenmaar ja als je het niet probeer weet ik het niet.
Maar liggen jullie peuters al in een peuterbedje? of nog steeds zeg maar in zo'n tralie-babybedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |