Dat kan best. En het is ook wel duur maar voor 1 keer per jaar vind ik het wel leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
je moet het niet als afkeurend zien dat je wat bijzonders wil doen met e kind, maar als je er drie hebt, en je wil met z'n vijven iets gaan doen, ja, dan denk je wel twee keer na over een prijs van 35 euro entree.
Waar lees je afkeuring?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.
De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.
Wat zijn al die afkeurende reacties zegniks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
We wilden echt iets bijzonder met haar doen omdat we al zo vaak naar de MonkeyTown gaan, en naar de dierentuin vindt ze dus tot nu toe niet zo veel aan...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef laziness het volgende:
Trouwens de dierentuin leeft nu voor O. ook veel meer dan een jaar geleden. Dus dat komt bij R. ook nog wel denk ik Bitterend.
We hebben nu twee jaar een abo maar pas sinds 2,5 dat O. echt naar de dieren kijkt en enthousiast is ipv dat hij het ziet als één grote renbaan
Efteling isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.
De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.
Wat zijn al die afkeurende reacties zegniks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
de Spido? plaswijckpark??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef laziness het volgende:
Ja jij zit in een goede hoek daar Kyara
Hier weet ik het even niet als ik geen blijdorp meer wil en niet teveel aan benzine kwijt wil zijn.
Volgens mij lees je dat niet goed. Kind niet lekker, dus afgezegd. En dus onverwacht uitslapen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:07 schreef danic het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat je uitslapen verkiest boven logopedie?
Wij gaan half maart voor het eerst met Eva naar de entering. Rosalie blijft dan bij opa en oma. Disney wil ik ook graag heen, maar liever als Rosalie wat groter is. Maar Disney
die kun je doorgeven hoor,als pa zoiets wint gebruiken wij die regelmatig,en andersom als wij wat wonnen van de vriendenloterij gaf ik de kaarten aan pa als wij er niet veel aanvonden. En paar jr terug kaarten van plopsa indoor coevoorden aan mrien gegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:27 schreef Susie het volgende:
Sprookjeswonderland is het ja.
Ik heb nog vier vrijkaarten voor Artis, gewonnen via de postcodeloterij. Dacht dat dat wel leuk zou zijn zo tegen haar 3de verjaardag ofzo, aangezien ze nu gewoon al rond 12 uur omstort en moet/wil slapen....zijn ze geldig tot 31 maart 2014Weet ook niet of ik ze weg kan geven ivm postcode zeg maar? Zal eens kijken, iemand anders interesse erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |