abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136871587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef DJMO het volgende:

[..]

je moet het niet als afkeurend zien dat je wat bijzonders wil doen met e kind, maar als je er drie hebt, en je wil met z'n vijven iets gaan doen, ja, dan denk je wel twee keer na over een prijs van 35 euro entree.
Dat kan best. En het is ook wel duur maar voor 1 keer per jaar vind ik het wel leuk :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:55:10 #277
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136871596
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.

De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.

Wat zijn al die afkeurende reacties zeg }:| niks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
Waar lees je afkeuring?
We stellen slechts vast dat de prijzen enorm zijn en je daarom minder snel een bezoekje zomaar even doet. Zeker niet als je gezin uit 5 bestaat.

Ik noem verder enkel dat het parkeergeld bij de dierentuin ook met korting door een abo nog 5 euro is en ik dat geld melkerij vind.

Ik zeg nergens dat je naar de dierentuin had moeten gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:00:10 #278
244125 laziness
pi_136871883
Trouwens de dierentuin leeft nu voor O. ook veel meer dan een jaar geleden. Dus dat komt bij R. ook nog wel denk ik Bitterend.
We hebben nu twee jaar een abo maar pas sinds 2,5 dat O. echt naar de dieren kijkt en enthousiast is ipv dat hij het ziet als één grote renbaan :P
pi_136872066
Kyara je moet gewoon gaan zolang je kinderen nog geen 4 zijn. Dat scheelt klauwen met geld ;) En de kortingsacties goed in de gaten houden, kan zomaar 8 euro per kaartje schelen.
pi_136872095
M vindt de dierentuin wel heel leuk. Hij gaat echt voor een hok staan kijken okey, ook naar een lamp waar toevallig een hekje omheen stond.... "oooh, mooie lamp!". En sowieso de Ocean O+
pi_136872508
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef laziness het volgende:
Trouwens de dierentuin leeft nu voor O. ook veel meer dan een jaar geleden. Dus dat komt bij R. ook nog wel denk ik Bitterend.
We hebben nu twee jaar een abo maar pas sinds 2,5 dat O. echt naar de dieren kijkt en enthousiast is ipv dat hij het ziet als één grote renbaan :P
We wilden echt iets bijzonder met haar doen omdat we al zo vaak naar de MonkeyTown gaan, en naar de dierentuin vindt ze dus tot nu toe niet zo veel aan...

Paar maanden terug gingen we naar de Apenheul..nou ze ging liever met blaadjes spelen en klimmen ;) vond het verspilling van geld een beetje want dat kan ze overal doen.

Ik krijg het binnenkort erg druk met werk maar daarna gaan we zeker naar holle bolle boom en sprookjeswonderland
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 22:20:55 #282
5428 crew  miss_sly
pi_136873100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.

De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.

Wat zijn al die afkeurende reacties zeg }:| niks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
Efteling is O+
Ik ga minstens een keer per jaar. Als je de aanbieding van AH straks even meeneemt, ben je al gauw tien euro P.p. goedkoper uit, maar bhalve dat vind ik de Efteling het geld meer dan waard. S is er ook helemaal gek op en geniet er iedere keer van. Ze heeft het er ook heel vaak over en vraagt vaak wanneer wee weer gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:24:11 #283
244125 laziness
pi_136873327
Dat is de reden dat wij oud & nieuw in de efteling gevierd hebben.
Zo nu en dan iets speciaals doen is toch geweldig?
O. weet het allemaal nog te vertellen van Joki en het deuntje na te doen.
Niks mooiers als mijn ukkie die nu al mooie herinneringen heeft.

Holle bolle boom lijkt me erg leuk maar is wel weer verder weg voor ons.
Sprookjeswonderland zijn we al eens geweest maar betaalbaar genoeg om eens te herhalen.

De dierentuin hebben we nu wel een beetje gezien. Ik zoek eigenlijk iets nieuws waar we een abo op kunnen nemen.
pi_136873409
Wij hebben een dierentuin abo op de dierentuin hier om de hoek. Die is dan wel niet zo groot, maar met een baby olifant en een ijsberentweeling heel prima. En wat het allerbelangrijkste is: hij heeft een binnenspeeltuin en een mooie grote buitenspeeltuin. Ons vaste rondje bestaat uit kraagberen, lopen door het otterverblijf, kijken bij de olifanten en dan via de zwijnen en kamelen richting ijsberen. Nog ff langs de knabbelvisjes en dan op naar de hoge glijbaan. Al snel goed voor een uurtje of anderhalf aan vermaak en redelijk te betalen. Al betalen wij dan ook voor parkeren, dus zodra het enigszins goed weer is, pakken we de fiets. En met het abo krijgen we ook op andere dierentuinen weer korting.

Efteling proberen wij ook elk jaar te doen. Driekus heeft het er nu nog over, die vond het zo gaaf. En ja, dan is het duur, maar wij doen ook de methode van Miss, er zijn altijd wel ergens kortingskaartjes te krijgen. Ik doe dit ook veel liever dan bijvoorbeeld naar Disney in Parijs, dat trekt mij dan weer niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:28:52 #285
244125 laziness
pi_136873648
Ik vind Disneyland het geld meer waard dan de Efteling maar ieder zijn voorkeuren.
Ik vind dat je bij de Efteling echt heel veel loopt en niet makkelijk tussendoor steekt.
Maar Disneyland is nog wel een tandje duurder :X
pi_136874232
Als we Burgers zat zijn dan zijn Ouwehands en de Apenheul ook nog best in de buurt. Later misschien Koningin Julianatoren. En Tivoli is hier ook vlakbij en dat schijnt ook best leuk te zijn voor kleintjes. En ik wil later ook een museumjaarkaart zodat we ook gratis naar het Openlucht Museum kunnen.
  Moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 22:38:15 #287
5428 crew  miss_sly
pi_136874349
Je loopt veel, inderdaad, maar het is zo prachtig mooi in de Efteling. Alles is zo zorgvuldig aangelegd en wordt zo mooi onderhouden. Wij waren er ook de 31e en ik vond het geweldig om te zien met hoeveel zorg er allerlei winter- en kerstdingen waren toegevoegd om de wintereftelingsfeer te creëeren O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:38:29 #288
244125 laziness
pi_136874371
Ja jij zit in een goede hoek daar Kyara :D

Hier weet ik het even niet als ik geen blijdorp meer wil en niet teveel aan benzine kwijt wil zijn.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 februari 2014 @ 22:39:48 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136874460
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef laziness het volgende:
Ja jij zit in een goede hoek daar Kyara :D

Hier weet ik het even niet als ik geen blijdorp meer wil en niet teveel aan benzine kwijt wil zijn.
de Spido? plaswijckpark??
-edit- http://www.rotterdam.info/bezoekers/locaties/attracties/familie/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:58:25 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_136875668
Zo zijn wij helemaal weg van
plopsaland in de Panne, en Roy geniet er ook zichtbaar van. afgelopen jaar zijn we er 3x zelf geweest en Roy ging nog een keertje extra met school.

Wij kopen de kaartjes regelmatig via groupon scheelde beide keren enorm, 2x voor de prijs van 1 volwassenen. en de laatste keer mocht 1 van ons gratis ivm begeleider van Roy en die heeft een gehandicapten kaart.

We overwegen dit jaar een abbo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_136875852
Kyara bestaat speeltuin de leemkuil in Nijmegen nog? Daar gingen wij vroeger heen. De blije dries in wijchen is ook leuk en juist bedoeld voor kleintjes.
Ik ben maar 1x in Disney geweest maar heb niet zoveel met dat grote. De Efteling vind ik ook zo mooi om zijn afwerking.
pi_136876124
De Leemkuil O+
Daar kwamen wij vroeger ook. Het treintje en de hele grote glijbaan.

Volgens mij bestaat ie nog ja (het zal wel een beetje tegenvallen als ik er weer kom, vast niet zo groot als ik me herinner ;))
pi_136876514
En het waterdoolhofding...die goede oude tijd. In mijn beleving was die speeltuin enorm. Zal nu wel vies tegenvallen ja.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 februari 2014 @ 23:40:59 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136877715
slaap lekker dames. Ik heb logopedie afgezegd voor morgen, want huilerig, hangerig, zeurderig, dus meneer ligt nu het bed van z'n grote broer te pitten, (welke bij het overbuurmeisje slaapt) dus wij kunnen onverwacht uitslapen morgen ... #kleincadeautje ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_136881620
Begrijp ik het nu goed dat je uitslapen verkiest boven logopedie?

Wij gaan half maart voor het eerst met Eva naar de entering. Rosalie blijft dan bij opa en oma. Disney wil ik ook graag heen, maar liever als Rosalie wat groter is. Maar Disney O+
pi_136881678
We hebben een abonnement voor dierenpark wissel. Is een kleine dierentuin of een groot uitgevallen kinderboerderij. Met een leuke speeltuin erbij. Sofie loopt daar sinds ze kam lopen zelf. Het is overzichtelijk en ze weet dr zelf de weg. Ze heeft ook dr vaste rondje. Eerst langs de pinguïns, dan de flamingo 's en daarna maakt t haar niet zoveel uit.

Gisteren naar het bos geweest. Ze had dr loopfiets door. Ze is niet zo heel handig, dus het duurde een paar weken, maar het gaat nu zo tof.
*poef* nu is het weg
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:27:26 #297
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136881821
Sprookjeswonderland is het ja.

Ik heb nog vier vrijkaarten voor Artis, gewonnen via de postcodeloterij. Dacht dat dat wel leuk zou zijn zo tegen haar 3de verjaardag ofzo, aangezien ze nu gewoon al rond 12 uur omstort en moet/wil slapen....zijn ze geldig tot 31 maart 2014 :( Weet ook niet of ik ze weg kan geven ivm postcode zeg maar? Zal eens kijken, iemand anders interesse erin?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:29:13 #298
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136881838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 08:07 schreef danic het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat je uitslapen verkiest boven logopedie?

Wij gaan half maart voor het eerst met Eva naar de entering. Rosalie blijft dan bij opa en oma. Disney wil ik ook graag heen, maar liever als Rosalie wat groter is. Maar Disney O+
Volgens mij lees je dat niet goed. Kind niet lekker, dus afgezegd. En dus onverwacht uitslapen.

en Disney O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136881870
Efteling O+
disney O+

daarnaast abo op de dierentuin en in de vakantie met de oudste naar de bios of het theater (peuter theater voor vijf euro is prima tebetalen).

Wij hebben de mazzel dat we nu elk jaar disney en efteling kunnen doen. En genieten er van zolang we het kunnen betalen. De oudste vind het ook helemaal super. Maar de jongste kan op zijn manier ook al echt genieten O+
pi_136882125
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 08:27 schreef Susie het volgende:
Sprookjeswonderland is het ja.

Ik heb nog vier vrijkaarten voor Artis, gewonnen via de postcodeloterij. Dacht dat dat wel leuk zou zijn zo tegen haar 3de verjaardag ofzo, aangezien ze nu gewoon al rond 12 uur omstort en moet/wil slapen....zijn ze geldig tot 31 maart 2014 :( Weet ook niet of ik ze weg kan geven ivm postcode zeg maar? Zal eens kijken, iemand anders interesse erin?
die kun je doorgeven hoor,als pa zoiets wint gebruiken wij die regelmatig,en andersom als wij wat wonnen van de vriendenloterij gaf ik de kaarten aan pa als wij er niet veel aanvonden. En paar jr terug kaarten van plopsa indoor coevoorden aan mrien gegeven.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')