quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef bitterend het volgende:
Ach ja, vroeger ging je uit eten of stappen of concert betaalde je ook zo veel, nu geef ik dat geld uit aan leuke dingen doen met haar
Vergeet de 10 euro parkeergeld nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef laziness het volgende:
34,50 x 5, eten, benzine.
Dat is niet zomaar een keertje een dagje pretpark meer. Daar denk je wel 2x over na want een nieuwe vaatwasser is bij kans nog goedkoper.
Ik vind het echt wel heel veel geld tegenwoordig die efteling.
http://www.sprookjeswonderland.nl/home/quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Susie het volgende:
Je moet niks KyaraWacht gewoon tot ze met school gaan, mja, dan mis je het zelf natuurlijk
Editje; ik wil dit zelf pas over een paar jaar doen, dat ze ook in meer dingen kan zeg maar. Binnenkort (als het weer open is) willen we naar het sprookjesbos of hoe het heet bij Enkhuizen is dat geloof ik. Zal ook wel wat kosten, ontkom je niet aan natuurlijk.
Kan je ook niet helpen DJMO.
Man dat parkeergeld is ook goud geld hoor voor al die parken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vergeet de 10 euro parkeergeld niet
Ik ging naar Roskilde festival in Zweden, dat kostte watquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
echt niet. Ik ging voor 25 gulden stappen.
Beetje de sloerie uithangen in ruil voor drankje
Oh maar dat is wel supergaaf!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik ging naar Roskilde festival in Zweden, dat kostte wat
Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Man dat parkeergeld is ook goud geld hoor voor al die parken.
Parkeerkaart bij de dierentuin ook. 5 euro met korting door mijn abo!
Ongelooflijk inderdaad. Ik heb liever dat ze de kaartjes een paar euro duurder maken, dit is zo'n flauwe manier. Net als die trend om op booking bijvoorbeeld alle hotelprijzen zonder ontbijt te laten zijn. Valt altijd tegenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Man dat parkeergeld is ook goud geld hoor voor al die parken.
Parkeerkaart bij de dierentuin ook. 5 euro met korting door mijn abo!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik merk wel meer en meer dat ik eigenlijk veel meer hecht aan dit soort uitstapjes samen dan aan materiële hebbedingetjes. Dat was een reden om het cadeau te vragen in plaats van een ding waar ik uiteindelijk weinig mee doe. Ik heb ook van een vriendin een dagje sauna cadeau gekregen, dat vond ik ook zo fijn
Ja dit zijn de betere cadeaus met mooie heinneringen ipv weer een boekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik merk wel meer en meer dat ik eigenlijk veel meer hecht aan dit soort uitstapjes samen dan aan materiële hebbedingetjes. Dat was een reden om het cadeau te vragen in plaats van een ding waar ik uiteindelijk weinig mee doe. Ik heb ook van een vriendin een dagje sauna cadeau gekregen, dat vond ik ook zo fijn
je moet het niet als afkeurend zien dat je wat bijzonders wil doen met e kind, maar als je er drie hebt, en je wil met z'n vijven iets gaan doen, ja, dan denk je wel twee keer na over een prijs van 35 euro entree.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.
De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.
Wat zijn al die afkeurende reacties zegniks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
Is ook niks mis mee. Alleen de een heeft het er wel voor over en de ander niet. Ik vind de Efteling ontzettend leuk maar ook best wel duur. Maar wij gaan er echt wel een keer naar toe. Alleen misschien niet elk jaar met 3 kinderenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:
Wat zijn al die afkeurende reacties zeg niks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |