abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136870207
Het was 80 euro's inderdaad :X

Plokie en Clet zoals R ze noemt :D O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:33:40 #252
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136870347
Wat een geld zeg! :o
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 februari 2014 @ 21:35:17 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136870430
vraagje .. mijn peuter wás zindelijk . zowel dag als nacht. Nu laat hij sinds een dag of twee ineens z'n plas weer lopen omdat hij het niet langer kan ophouden .. hij houdt het bewust te lang op lijkt wel .. ik heb al laten controleren op blaasontsteking maar z'n urine was schoon ... hij doet het niet express, (hij is er zelf ook verdrietig om) maar vervelend is het wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_136870565
Oh, dat noem ik gewoon het Carnival Festival. Had geen idee dat die zo heetten joh! Dat is idd duur. Lang leve korting met airmiles.

ik moet er niet aan denken dat we over een flink aantal jaar gewoon met 5 personen daarheen moeten joh :X Ik ga maar vast sparen.....

Wat sneu DJMO. Hier geen ervaring met zindelijkheid.
pi_136870771
Ach ja, vroeger ging je uit eten of stappen of concert betaalde je ook zo veel, nu geef ik dat geld uit aan leuke dingen doen met haar O+

Ook hier geen idee DJMO -O- vervelende wel
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:42:55 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136870867
Je moet niks Kyara ;) Wacht gewoon tot ze met school gaan, mja, dan mis je het zelf natuurlijk :)
Editje; ik wil dit zelf pas over een paar jaar doen, dat ze ook in meer dingen kan zeg maar. Binnenkort (als het weer open is) willen we naar het sprookjesbos of hoe het heet bij Enkhuizen is dat geloof ik. Zal ook wel wat kosten, ontkom je niet aan natuurlijk.

Kan je ook niet helpen DJMO.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:46:30 #257
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136871064
34,50 x 5, eten, benzine.
Dat is niet zomaar een keertje een dagje pretpark meer. Daar denk je wel 2x over na want een nieuwe vaatwasser is bij kans nog goedkoper.
Ik vind het echt wel heel veel geld tegenwoordig die efteling.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136871066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef bitterend het volgende:
Ach ja, vroeger ging je uit eten of stappen of concert betaalde je ook zo veel, nu geef ik dat geld uit aan leuke dingen doen met haar
:o

echt niet. Ik ging voor 25 gulden stappen.
Beetje de sloerie uithangen in ruil voor drankje :9
pi_136871104
Ik heb voor mijn verjaardag twee kaartjes voor de Efteling gekregen van mijn schoonvader O+ Anders zou het ook niet direct in mijn budget vallen. Ik vond het wel echt geweldig, dus ik denk dat ik ze volgend jaar weer vraag ;) Die treintjes waren gesloten bij ons, jammer vond ik dat wel! Maar goed, geen spierpijn :o Leuk dat jullie zo genoten hebben Bitterend!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136871117
Maar de Efteling is wel heel erg leuk O+

Ik zou het er dus wel voor over hebben.
pi_136871132
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef laziness het volgende:
34,50 x 5, eten, benzine.
Dat is niet zomaar een keertje een dagje pretpark meer. Daar denk je wel 2x over na want een nieuwe vaatwasser is bij kans nog goedkoper.
Ik vind het echt wel heel veel geld tegenwoordig die efteling.
Vergeet de 10 euro parkeergeld niet }:|
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:47:45 #262
244125 laziness
pi_136871137
Sprookjeswonderland kost maar 9 euro geloof ik en is inderdaad net zo leuk voor kleintjes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 februari 2014 @ 21:48:12 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136871162
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Susie het volgende:
Je moet niks Kyara ;) Wacht gewoon tot ze met school gaan, mja, dan mis je het zelf natuurlijk :)
Editje; ik wil dit zelf pas over een paar jaar doen, dat ze ook in meer dingen kan zeg maar. Binnenkort (als het weer open is) willen we naar het sprookjesbos of hoe het heet bij Enkhuizen is dat geloof ik. Zal ook wel wat kosten, ontkom je niet aan natuurlijk.

Kan je ook niet helpen DJMO.
http://www.sprookjeswonderland.nl/home/

;;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_136871187
Wij vonden het ook veel geld maar we hadden er zin in dus we zijn gegaan en geen spijt :)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:49:23 #265
244125 laziness
pi_136871227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Vergeet de 10 euro parkeergeld niet }:|
Man dat parkeergeld is ook goud geld hoor voor al die parken.
Parkeerkaart bij de dierentuin ook. 5 euro met korting door mijn abo!
pi_136871236
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

:o

echt niet. Ik ging voor 25 gulden stappen.
Beetje de sloerie uithangen in ruil voor drankje :9
Ik ging naar Roskilde festival in Zweden, dat kostte wat ;)
pi_136871271
Ik merk wel meer en meer dat ik eigenlijk veel meer hecht aan dit soort uitstapjes samen dan aan materiële hebbedingetjes. Dat was een reden om het cadeau te vragen in plaats van een ding waar ik uiteindelijk weinig mee doe. Ik heb ook van een vriendin een dagje sauna cadeau gekregen, dat vond ik ook zo fijn O+
pi_136871282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik ging naar Roskilde festival in Zweden, dat kostte wat ;)
Oh maar dat is wel supergaaf!

Maar dat noem ik geen uitgaan maar vakantie.....
pi_136871314
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.

De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.

Wat zijn al die afkeurende reacties zeg }:| niks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
pi_136871332
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef laziness het volgende:

[..]

Ongelooflijk inderdaad. Ik heb liever dat ze de kaartjes een paar euro duurder maken, dit is zo'n flauwe manier. Net als die trend om op booking bijvoorbeeld alle hotelprijzen zonder ontbijt te laten zijn. Valt altijd tegen }:|
pi_136871362
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik merk wel meer en meer dat ik eigenlijk veel meer hecht aan dit soort uitstapjes samen dan aan materiële hebbedingetjes. Dat was een reden om het cadeau te vragen in plaats van een ding waar ik uiteindelijk weinig mee doe. Ik heb ook van een vriendin een dagje sauna cadeau gekregen, dat vond ik ook zo fijn O+
:Y

Met mijn beste vriendin heb ik al een hele tijd de traditie om voor de verjaardagen een high tea te doen. Veel leuker dan de zoveelste prul.

En ik ben ook superblij met mijn dierentuin abbo. Binnenkort weer gaan want de babycheetah zijn buiten O+ Maar ik kan ontzettend genieten van de kinderboerderij met speeltuin hier om de hoek O+
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:52:42 #272
244125 laziness
pi_136871410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ja dit zijn de betere cadeaus met mooie heinneringen ipv weer een boek :D

Al kregen wij samen voor onze verjaardagen dit jaar een Yepp achterstoeltje en dat is ook wel een zeer prettig cadeau.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 18 februari 2014 @ 21:53:17 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136871442
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik vind de dierentuin niet te vergelijken.

De dieren interesseren R totaal niet, dus we zijn snel uitgekeken.

Wat zijn al die afkeurende reacties zeg }:| niks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
je moet het niet als afkeurend zien dat je wat bijzonders wil doen met e kind, maar als je er drie hebt, en je wil met z'n vijven iets gaan doen, ja, dan denk je wel twee keer na over een prijs van 35 euro entree.

pi_136871450
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef bitterend het volgende:
Wat zijn al die afkeurende reacties zeg niks mis mee als je een keertje wat bijzonders wil doen met je kind.
Is ook niks mis mee. Alleen de een heeft het er wel voor over en de ander niet. Ik vind de Efteling ontzettend leuk maar ook best wel duur. Maar wij gaan er echt wel een keer naar toe. Alleen misschien niet elk jaar met 3 kinderen ;)
pi_136871470
De speeltuin hier is ook geweldig :D doen we ook vaak in de zomer!

Kyara, als je 1 keer per jaar naar de Efteling vergelijkt met elke weekend stappen en kroeg dat kom je misschien op hetzelfde :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')