abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136742836
Maar Zandvoort is niet zo'n spectaculair zwembad volgens mij. :@

Hollebolleboom schijnt wel tof te zijn voor kindjes.
pi_136743697
Ach... ons 'gewone' zwembad (Tongelreep in Eindhoven) kost ook al 11 euro entree pp. Dan is die meerprijs voor een CP Aqua Mundo het best waard imho.
pi_136751025
Jeetje Shandaly wat een geld. Maar de Tongelreep is ook een behoorlijk groot en tof zwembad toch?

Wij hebben zo'n simpel huis tuin en keuken zwembad waar je iets van 4 euro voor betaald, vandaar dat ik andere zwembaden al snel duur vind. :@
pi_136751629
Het zwembad hier in de plaats is 8 euro voor volwassenen. Wij gaan nog wel eens een eindje verder weg, en daar betaal je 5,20 voor volwassen, maar daar betaal je voor kinderen tot 5 jaar ook nog 3,60. Dus dan is het nu goedkoper om hier te blijven, maar als oudste 3 wordt kan het weer niet meer uit...

Nou ja, zo af en toe is het gewoon erg leuk om te gaan zwemmen, en ik vind het zwembad iets verder weg gewoon prettiger qua overzicht houden.
pi_136752883
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje Shandaly wat een geld. Maar de Tongelreep is ook een behoorlijk groot en tof zwembad toch?

Wij hebben zo'n simpel huis tuin en keuken zwembad waar je iets van 4 euro voor betaald, vandaar dat ik andere zwembaden al snel duur vind. :@
Mwah... de aankleding en alles is bij een CP toch echt wel heel veel beter en mooier. TR is best aan de oude kant, en kaal enzo... Ik kom er alleen 3 of 4 keer per week vanwege lesabonnementen enzo. Het stomme vind ik er dat je voor een half uurtje baantjes zwemmen in het 50-meter bad dus ook gewoon 11 euro neer zou moeten tellen.
pi_136753143
Jeetje, ik zou mooi in een ander zwembad baantjes gaan zwemmen. :@
Ik ben zelf denk ik 14 jaar geleden of iets dergelijks bij de Tongelreep geweest omdat we in die buurt op vakantie waren. Mijn beeld was een stuk rooskleuriger dan hoe het nu echt is dus. ;)
pi_136768405
Asy nog gefeliciteerd met je kleuter! En tot over 2 maanden ;)

Ons kantoor zit tegenover het zwembad en die kwamen vorige week aan 'de buren' allemaal flesjes water geven met daaraan een vrijkaartje! Ik heb er 2 gekregen *O* water waren er over.

En ik wist niet dat ik dit ooit nog ging zeggen, maar Eva heeft een groeispurt! Viel me van de week ineens op dat ze bijna de 12 kg aantikt (ja ja :') ) en haar broeken worden te kort. Trok ze gisteren schoentjes aan, zijn die ook al te klein :o
Woensdag maar eens nieuwe schoenen zoeken. Ze heeft nu maar 1 paar en een paar regenlaarsjes, maar das natuurlijk niet genoeg :P
  zondag 16 februari 2014 @ 13:40:22 #233
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136768526
Leuke foto van Harry :Y

Danic, wat fijn! Welke maat heeft ze nu nodig? Is Rosalie ook zo mini of groeit zij harder?
Ik heb altijd twee paar schoenen. Een net paar en een paar voor het kdv en buiten spelen. Dan kan hij lekker zijn neuzen zo over de straat slepen terwijl hij op de loopfiets zit :P

Wij moeten donderdag naar het CB. Ik ben wel benieuwd naar zijn gewicht. Of dat nog wat in verhouding is met zijn lengte.
Weet iemand of het CB mag doorverwijzen voor het loensen van Ollie of moet ik daarvoor sowieso via de huisarts? Dan kan ik beter meteen morgen even langs de huisarts gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136768932
Volgens mij moet het bij de huisarts. Ik moet bij doorverwijzingen vanuit het consultatiebureau altijd nog langs de huisarts.
Sofie heeft 1 paar schoenen en 1 paar laarzen. Met haar voeten is het al lastig en duur genoeg 1 paar goede schoenen te vinden.
*poef* nu is het weg
pi_136769250
Asy, mooie foto!

Verwijzingen hangt af van het cb. Bij ons cb moet je inderdaad langs de huisarts. Maar ik weet dat er CB's zijn die wel verwijsbrieven mogen geven..

Hier alles rustig.. Daan gebruikt steeds meer woorden om zich duidelijk te maken. En alles is zelluf doen.. Gewoon een peutertje van 2..
pi_136769348
Oeh dat durf ik niet te zeggen Lazi.
Eva zit al bijna een jaar in schoenmaat 22 dus het was niet verrassend. Ik had hier hele toffe gympen in maat 23 overgenomen, maar die vielen dus klein }:| staan nu te wachten op Rosalie.
Ze had een paar puma gympen met klittenband die ze zelf dicht kon en. Die zijn nu te klein. Dus ga weer op zoek naar iets dergelijks. Beetje stoer/sportief zeg maar. Ze heeft nog nette laarsjes en die vallen prima.
Kledingmaat wordt nu toch wel echt 98. Ze past nog een verdwaalde 92, maar dat is nu wel over. Ze draagt nu zelfs al t-shirts maat 98-104. Misschien vallen ze klein, maar ik had wel een WTF - momentje.

Rosalie is veel groter. Tenminste. ...die groeit gewoon door. Eva stopte bijna toen ze 8 maanden was en heeft echt belachelijk lang in maat 68-74 gezeten. Rosalie zit nu in 74 richting 80 en die is 10 maanden. Pyjama's of maillots die eva afgelopen jaar droeg, draagt zij nu :o 8)7 :D
  zondag 16 februari 2014 @ 14:17:58 #237
244125 laziness
pi_136769787
Ik ga wel even naar de huisarts morgen dan. Dan heb ik in ieder geval zeker weten een doorverwijzing.

Zonde van de te klein vallende schoenen Danic maar ze groeit goed *O*
Het lijkt me wel heel raar dat je baby dingen draagt die je peuter vorig jaar nog droeg :D
pi_136773964
Herkenbaar danic. Er zit zo'n 21 maanden tussen de mannen, maar omdat de jongste een normaal/breder postuur heeft en de oudste smal is, zit er minder dan een jaar tussen kleding. Soms gaat iets zelfs meteen van de ene naar de andere kast. Korte broeken hebben ze zelfs gewoon gedeeld vorig jaar. We komen nu op het punt dat jongste de broeken vsn oudste niet meer past omdat deze te smal zijn (of te lang, net hoe je het bekijkt :P ).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_136802128
Gister een dagje naar opa en oma geweest. Flink gespeeld in de speeltuin. M was altijd heel voorzichtig maar hij heeft nu in de gaten hoe hij zelf op zijn buik van de glijbaan af kan dus we waren samen in een klimtoestel en hij dook zelf in elke glijbaan (ook best grote). Opa stond wel steeds beneden om hem op te vangen. Hij kon er geen genoeg van krijgen O+

Ook nog even gaan zwemmen maar dat was weer drama. Huilen huilen huilen. Hij wilde echt niet. Dus we stonden snel weer buiten. Zo jammer want hij vond het ooit wel heel leuk -O-
  maandag 17 februari 2014 @ 13:17:53 #240
30252 Soempie
Procreating
pi_136808280
Jammer dat M. het zwemmen niet leuk vond, Kyara. Dat het zo om kan slaan na een wat gehaaste zwemles. Als het straks mooi weer is, en jullie weer lekker buiten met water kunnen kledderen en zwemmen, verdwijnt die negatieve associatie van nu vast wel. Maar voor nu is het natuurlijk wel jammer.

En wel een stuntpiloot op de glijbaan dus. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136808679
Kyara, Gaaf zo van de glijbaan afgaan!
Jammer dat het zwemmen niet lukt..
Ik weet dat het met Chris ook drama was. Daar was het vooral de drukte en typische geluid dat dwars zat. Naast een portie waterangst.. Een buitenbad ging vaak wel iets beter, maar dat is voor over een paar maandjes pas ;)
  maandag 17 februari 2014 @ 17:20:33 #242
244125 laziness
pi_136818102
Wat jammer dat hij opeens zo angstig is Kyara. Geen idee hoe het komt?

Ik had een gesprek op het kdv. Ze hadden vanuit de VVE methode die ze gebruiken een ontwikkelingsrapport ingevuld.
O. scoorde op alle vlakken 3 jaar en 8 maanden :o en waar ze kunnen bieden ze de moeilijkere opdrachten uit de methode aan om het uitdagend te houden.
Ik weet nu zeker dat de montessori school een goede keuze is. Hopelijk zal een nieuwe woonplaats dat ook hebben binnen de gemeentegrenzen.
  maandag 17 februari 2014 @ 18:43:43 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136820711
Wat jammer van het zwemmen Kyara. Volgende keer beter hopelijk?

Wat een knapperd Lazi! Binnenkort al verhuizing gepland of duurt dat nog wel een poos?

Hier niks te melden verder. Druk kind, praat de oren van mijn hoofd en heeft vandaag weer een poepie op de wc gedaan!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_136830389
Ik heb ook weer iets om eens in de groep te gooien... Vanmiddag hadden we bezoek van Kyara en haar meiden (helaas zonder M. maar dat was logistiek een te ingewikkelde puzzel ;) ) en dat was allemaal heel gezellig enzo. Lars vond het ook wel allemaal prima at first, boterhammetjes gegeten enz enz enz...
Op een gegeven moment moest er echter een van de meiden huilen (vraag me niet meer welke ;) ) en Lars begint ook echt onbedaarlijk te snikken! Diep, diep, díep ongelukkig omdat D. of J. aan het huilen was. Hij kon er níet tegen. Wilde naar boven, naar bed, en ook weer niet, en snikte dat ze naar huis moesten gaan en dat ze niet mochten huilen... Het was zo sneu... We snapten er niets van. Hij maakt toch wel vaker huilende kindjes mee, met een babyzusje in huis. Wat zou er nou zo erg zijn geweest aan het gehuil van D. (of J.) dat hij er ook zo ongelukkig van werd? Bij elk piepje van een van de meiden begon hij ook weer...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 februari 2014 @ 22:20:06 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136830586
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook weer iets om eens in de groep te gooien... Vanmiddag hadden we bezoek van Kyara en haar meiden (helaas zonder M. maar dat was logistiek een te ingewikkelde puzzel ;) ) en dat was allemaal heel gezellig enzo. Lars vond het ook wel allemaal prima at first, boterhammetjes gegeten enz enz enz...
Op een gegeven moment moest er echter een van de meiden huilen (vraag me niet meer welke ;) ) en Lars begint ook echt onbedaarlijk te snikken! Diep, diep, díep ongelukkig omdat D. of J. aan het huilen was. Hij kon er níet tegen. Wilde naar boven, naar bed, en ook weer niet, en snikte dat ze naar huis moesten gaan en dat ze niet mochten huilen... Het was zo sneu... We snapten er niets van. Hij maakt toch wel vaker huilende kindjes mee, met een babyzusje in huis. Wat zou er nou zo erg zijn geweest aan het gehuil van D. (of J.) dat hij er ook zo ongelukkig van werd? Bij elk piepje van een van de meiden begon hij ook weer...
sympathiehuilen. hebben mijn kinderen ook heel lang gehad. was niets aan de hand, tot ze een vreemd kindje hoorden huilen, begonnen zij ook, ontroostbaar. sneu, maar meer dan troosten en uitleggen waarom dat kindje huilt kun je niet doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_136830710
Juist bij vreemde kindjes dan dus? Of misschien juist het vreemde kindje in zijn vertrouwde omgeving? Want zoals ik al zei, huilende kindjes in de omgeving zijn echt niet vreemd voor hem. Babyzusje, kindjes op de opvang, kindjes bij het zwemmen...
pi_136830751
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Shandaly het volgende:
Dat heeft mijn baby als d'r grote zus huilt. Als andere kindjes huilen interesseert dat d'r geen kont maar als d'r grote zus huilt is ze ontroostbaar. Als zus gestopt is of getroost kan je haar pas troosten. Eerder heeft geen nut.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136831272
Het was echt sneu inderdaad. M huilt soms ook wel met zijn zusjes mee maar niet zo erg als Lars deed. Zodra J ging huilen deed hij meteen mee. En hij had ook een beetje pech dat ze nogal moe waren dus ze huilde ook wat makkelijker dan normaal.
pi_136845397
Kyara gek is dat. Dat heeft R nu ineens met glijbanen terwijl het echt haar lieveling- was op de speeltuin!!!
Ze wordt enthousiast als ze andere kindjes erop ziet gaan, dan begint ze op de trap naar boven te klimmen maar eenmaal boven durft ze het niet meer en wil ze weer met de trap naar beneden.

Vorige weekend waren we bij de Efteling! we zijn 2 keer bij Jokie en Jet geweest en in de droomvlucht! ze vond het in het begin toen we net arriveerden erg spannend en wou alleen bij mij in de wompat...op mijn buik :X en ze is 13 kg bijna! gelukkig kwam ze los een uurtje later!

Dankzij Soempie zijn we nog in die treintjes geweest waar ik moest trappen :D Dus bedankt nog voor mijn spierpijn o|O Soemp :P :*

Het was veeel leuker dan toen ze 19 maanden was!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136870044
Wat leuk Bitterend! Wat is dat Jokie en Jet?

Ik vind de Efteling echt superleuk maar ook superduur. Misschien van de zomer een keertje als M net ietsje ouder is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')