Mwah... de aankleding en alles is bij een CP toch echt wel heel veel beter en mooier. TR is best aan de oude kant, en kaal enzo... Ik kom er alleen 3 of 4 keer per week vanwege lesabonnementen enzo. Het stomme vind ik er dat je voor een half uurtje baantjes zwemmen in het 50-meter bad dus ook gewoon 11 euro neer zou moeten tellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jeetje Shandaly wat een geld. Maar de Tongelreep is ook een behoorlijk groot en tof zwembad toch?
Wij hebben zo'n simpel huis tuin en keuken zwembad waar je iets van 4 euro voor betaald, vandaar dat ik andere zwembaden al snel duur vind.
sympathiehuilen. hebben mijn kinderen ook heel lang gehad. was niets aan de hand, tot ze een vreemd kindje hoorden huilen, begonnen zij ook, ontroostbaar. sneu, maar meer dan troosten en uitleggen waarom dat kindje huilt kun je niet doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook weer iets om eens in de groep te gooien... Vanmiddag hadden we bezoek van Kyara en haar meiden (helaas zonder M. maar dat was logistiek een te ingewikkelde puzzel) en dat was allemaal heel gezellig enzo. Lars vond het ook wel allemaal prima at first, boterhammetjes gegeten enz enz enz...
Op een gegeven moment moest er echter een van de meiden huilen (vraag me niet meer welke) en Lars begint ook echt onbedaarlijk te snikken! Diep, diep, díep ongelukkig omdat D. of J. aan het huilen was. Hij kon er níet tegen. Wilde naar boven, naar bed, en ook weer niet, en snikte dat ze naar huis moesten gaan en dat ze niet mochten huilen... Het was zo sneu... We snapten er niets van. Hij maakt toch wel vaker huilende kindjes mee, met een babyzusje in huis. Wat zou er nou zo erg zijn geweest aan het gehuil van D. (of J.) dat hij er ook zo ongelukkig van werd? Bij elk piepje van een van de meiden begon hij ook weer...
Dat heeft mijn baby als d'r grote zus huilt. Als andere kindjes huilen interesseert dat d'r geen kont maar als d'r grote zus huilt is ze ontroostbaar. Als zus gestopt is of getroost kan je haar pas troosten. Eerder heeft geen nut.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb ook weer iets om eens in de groep te gooien... Vanmiddag hadden we bezoek van Kyara en haar meiden (helaas zonder M. maar dat was logistiek een te ingewikkelde puzzel) en dat was allemaal heel gezellig enzo. Lars vond het ook wel allemaal prima at first, boterhammetjes gegeten enz enz enz...
Op een gegeven moment moest er echter een van de meiden huilen (vraag me niet meer welke) en Lars begint ook echt onbedaarlijk te snikken! Diep, diep, díep ongelukkig omdat D. of J. aan het huilen was. Hij kon er níet tegen. Wilde naar boven, naar bed, en ook weer niet, en snikte dat ze naar huis moesten gaan en dat ze niet mochten huilen... Het was zo sneu... We snapten er niets van. Hij maakt toch wel vaker huilende kindjes mee, met een babyzusje in huis. Wat zou er nou zo erg zijn geweest aan het gehuil van D. (of J.) dat hij er ook zo ongelukkig van werd? Bij elk piepje van een van de meiden begon hij ook weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |