https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ohquote:
Hij gaat al richting de 60,000 postsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:01 schreef dimmak het volgende:
Tot heeft genoeg gepost voor de komende maand.
Je bent zelf rustigquote:
Ik zal je eens wat rustigs gevenquote:
Hey girlquote:
Ff dimme hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat rustigs geven.
Moet jij niet gaan lerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ff dimme heanders heb je zo nog een note
Ik ga nu weer weg, heb college enzoquote:
Ik ben niet dikquote:
Link?quote:
Nu welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gratis posts dat, niks triester dan dat.
Op mij haten in GCquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gratis posts dat, niks triester dan dat.
Waar zie je die cijfers dan weerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt mijn 2e plek overgenomen met nutteloos in MEN posten
GC / Dagcijfers #230 ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar zie je die cijfers dan weer
'gezellig'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ohja
Ach 5e, twas wel een gezellige dag gister in ieder geval
Eindelijk wakker?quote:
Mijn DM nog gelezen?quote:
Jij hebt trolletje d'r Whatsappquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
Oh, ja. Trolletje whatsappte mij juist van niet
Al zo langquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij hebt trolletje d'r Whatsapp?
Ze dm'de mij toch echt hele andere dingen hoorquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ze dm'de mij toch echt hele andere dingen hoor. Standjes, of het pijn deed, voorbinddildo's, etc.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Haha, ik las dit topic en dacht hier moet ik gepost hebben.
Ik 19 jaar en mijn vriendin 15 (ja ik weet het wel verschil) hebben regelmatig seks de laatste maanden. Zij blijft gewoon bij mij slapen en dan doen wij het meestal. Mijn ouders hadden hier geen weet van trouwens. Wij hebben al een aantal maanden ervaring op seksueel gebied, dus ik wilde eens een keer iets anders proberen. Zelf ben ik enorm van de anale stimulatie bij mij als jongen zijnde dus ik vroeg of zij een strap-on wou kopen. Het leek haar opzich best leuk om te doen, maar dan wel dat ik handboeien om moest, zo dat zij de totale macht in haar handen had.Ik was daar mee eens want dat leek mij nog geiler eigenlijk.
Ik en mijn vriendinnetje kwamen thuis van een leuke avond stappen en wouden het toen gaan doen. Ze deed hem in mijn gaatje en ik vond het erg geil, toen deed ze ook nog de handboeitjes kom en ik kwam al bijna.Ze deed wat rustiger aan, en begon mij weer hard af te neuken. Ik kreunde een beetje komt gewoon mijn moeder binnen in de kamer en die ziet dat ik kei en keihard geneukt wordt door mijn vriendinnetje. Ze keek wel raar op dat ze zag dat zij een meisje van 1,58 een jongen van 1,85 zat te neuken. Ik heb ze al een week niet gesproken.
!!!
Duddddeee juk juk, t zal je zoon maar zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik 19 jaar en mijn vriendin 15 (ja ik weet het wel verschil) hebben regelmatig seks de laatste maanden. Zij blijft gewoon bij mij slapen en dan doen wij het meestal. Mijn ouders hadden hier geen weet van trouwens. Wij hebben al een aantal maanden ervaring op seksueel gebied, dus ik wilde eens een keer iets anders proberen. Zelf ben ik enorm van de anale stimulatie bij mij als jongen zijnde dus ik vroeg of zij een strap-on wou kopen. Het leek haar opzich best leuk om te doen, maar dan wel dat ik handboeien om moest, zo dat zij de totale macht in haar handen had.Ik was daar mee eens want dat leek mij nog geiler eigenlijk.
Ik en mijn vriendinnetje kwamen thuis van een leuke avond stappen en wouden het toen gaan doen. Ze deed hem in mijn gaatje en ik vond het erg geil, toen deed ze ook nog de handboeitjes kom en ik kwam al bijna.Ze deed wat rustiger aan, en begon mij weer hard af te neuken. Ik kreunde een beetje komt gewoon mijn moeder binnen in de kamer en die ziet dat ik kei en keihard geneukt wordt door mijn vriendinnetje. Ze keek wel raar op dat ze zag dat zij een meisje van 1,58 een jongen van 1,85 zat te neuken. Ik heb ze al een week niet gesproken.
!!!
Link?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
!!!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]......................!!!
Proest![]()
![]()
Erg héquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Duddddeee juk juk, t zal je zoon maar zijn
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Dat je ouders binnen komen als je seks hebt is al erg genoeg, maar dat het dan ook nog eens moet gebeuren als je door je vriendin wordt genomen met een strap-on![]()
Wat een verhalen in dat topic, echt een pareltjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Die hele reeks jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat een verhalen in dat topic, echt een pareltje
Hahahah wat erg ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
!!!
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:39 schreef Leafeon672 het volgende:
Tjacka is toch bi? Verklaard dat verhaal wel een beetje
Kusje dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:39 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Nee dankje, bedankt voor het vragen hoor
Ik heb geen vriendinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Toto, je vriendin heeft me verteld dat ze al dit gehossel niet leuk vindt.
Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:42 schreef ZetaOS het volgende:
Ik heb het email adres van Satoshi Nakamoto verkregen.
Email verstuurd, we wachten af.
Wat heb je verstuurd dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:42 schreef ZetaOS het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:42 schreef ZetaOS het volgende:
Please send me the remaining 12.000.000 bitcoins, haha, nee dat niet.quote:
How does it feel to be rich?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Please send me the remaining 12.000.000 bitcoins, haha, nee dat niet.
Ik heb nog niet op verzenden gedrukt...vraagje aan jullie, wat zouden jullie vragen aan Satoshi Nakamoto?
Ik zou nog maar even wachten met versturen, er zullen hier genoeg mensen zijn met goede vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Please send me the remaining 12.000.000 bitcoins, haha, nee dat niet.
Ik heb nog niet op verzenden gedrukt...vraagje aan jullie, wat zouden jullie vragen aan Satoshi Nakamoto?
We weten niet of Satoshi Nakamoto veel bitcoins bezit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef Slaapscheet het volgende:
Kijk wat ik hebDelen. Nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef Slaapscheet het volgende:
Kijk wat ik hebMacSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Eensquote:
Haat haat haat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |