SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijkt een dikke hoax te zijn, vrouwen die opgepikt worden, zijn vooraf betaald en doen het voor het geld, er is niets echts aan Fake Taxi, gewoon een vette hoax.
Ik heb uren van mijn leven verspild aan deze filmpjes, denkende dat het allemaal echt zou kunnen zijn, ik heb er zelfs over gedacht om taxi driver te worden zodat ik deze truuks ook toe kon passen.
Ik voel me genaaid![]()
Die zijn soberso nep, alleen Rick van de Backroom casting couch is ektquote:
Zo kwam ik er laatst achter dat dit liedje ook niet waar is:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als ik jou was zou ik me voorbereiden op een heleboel andere teleurstellingen.
Wedden dat die aarde ooit kapot stuk gaat als hij wordt opgeslokt door de zon of als de zon implodeertquote:nothing lasts forever but the earth and sky
Wut? Welke pica dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Marie kom snel een slotje zetten, er is een micropixel naakt te zien in de OP! Red ons van deze vuige vunzelarij!
Maar vanuit het aardse 'altijd' klopt het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Zo kwam ik er laatst achter dat dit liedje ook niet waar is:
[..]
Wedden dat die aarde ooit kapot stuk gaat als hij wordt opgeslokt door de zon of als de zon implodeert
I almost pooped myselfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:17 schreef Yi-Long het volgende:
The NeverEnding Story was ook gewoon afgelopen na een uur of 2. Major rip-off....
Dan kan in net zo goed mijn vakantie naar Tsjechië maar annuleren. Had al een hele stapel 50 euro biljetten gevraagd voor mijn verjaardag, camcorder gekocht en alles.quote:
link plsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef Spongeboss het volgende:
Alles is nep behalve dat filmpje dat ik laatst vond waar een Nederlands meisje op haar school masturbeert terwijl er een kerel zit te studeren achter haar.
Done.quote:
linkje?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef Spongeboss het volgende:
Alles is nep behalve dat filmpje dat ik laatst vond waar een Nederlands meisje op haar school masturbeert terwijl er een kerel zit te studeren achter haar.
DM?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef Spongeboss het volgende:
Potverdomme, nu komt mijn bureau 5cm omhoog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef Spongeboss het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:59 schreef CarltonBanks het volgende:
Al tijden ben ik fan van Fake Taxi. Het verhaal is simpel: De chauffeur pikt een vrouwelijke klant op, ze hoeft niet te betalen maar daarvoor moet ze wel even wipwappen met de chauffeur.
enkele screenies voor de niet kenners:t zit hem in de naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijkt een dikke hoax te zijn, vrouwen die opgepikt worden, zijn vooraf betaald en doen het voor het geld, er is niets echts aan Fake Taxi, gewoon een vette hoax.
Ik heb uren van mijn leven verspild aan deze filmpjes, denkende dat het allemaal echt zou kunnen zijn, ik heb er zelfs over gedacht om taxi driver te worden zodat ik deze truuks ook toe kon passen.
Ik voel me genaaid![]()
waarom lees je dit :')
Stuur s door?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:06 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Potverdomme, nu komt mijn bureau 5cm omhoog.
Link?
Dat is wel echtquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:43 schreef EDMAN- het volgende:
en cumfiesta en bookworm bitches en de bangbus en de casting couch?!?!
Link?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:39 schreef Spongeboss het volgende:
Net bekeken. Goede video. Ze zegt ook nog "if you make me cum you can fuck my ass" en word dan goed in haar kont geneukt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:46 schreef Sapstengel het volgende:
Die blonde op die laatste pic is wel nice volgens mij. Zo maar even onderzoek doen naar deze zogenaamde Fake Taxi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |