SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:![]()
Ach, je hebt er toch tweequote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Kyara het volgende:
En als ze er uit valt is het jouw schuld
Ja, uiteraardquote:Op maandag 3 februari 2014 22:45 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ach, je hebt er toch twee![]()
Neem je wel je eigen doek mee? Ik heb er maar 1...
Kost meer dan mijn auto zeg! en meer dan onze vakantie vorig jaarquote:Op maandag 3 februari 2014 22:43 schreef WupWup het volgende:
Wat zeg je nou? ¤2400 en z'n geld waard?Het is nog steeds maar een lap stof he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:51 schreef Shandaly het volgende:
Wauw KD! Die laatste foto! Wat een prachtig koppie!![]()
(En ook prachtige doek... maar dat mooie kindje leidt wel heel erg af
)
Bedoel je een mt met brede banden ipv smalle? Die zijn zelf te maken en dan kost het je de stofprijs. Kan je het zo duur maken als je wilt. De vrouw waar ik mijn gewone mt vandaan heb, heeft ze ook met brede banden, die zijn nieuw 80 euro.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Vlindur het volgende:
Hoe heet zo'n doek/meitai die zit als een meitai maar je afknoopt als een doek?
En wat is de gemiddelde prijs (en tweedehands) van zo'n drager?
Wraptai bedoel je?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Vlindur het volgende:
Hoe heet zo'n doek/meitai die zit als een meitai maar je afknoopt als een doek?
En wat is de gemiddelde prijs (en tweedehands) van zo'n drager?
Ah da's inderdaad een mooie. Welke maat heb je nu dan Kleurdoos?quote:Op zondag 9 februari 2014 09:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Is hier nog interesse in een Wompat trouwens? Wij hebben nu een grotere voor Lexus.
Deze gaat (afhankelijk van kind uiteraard) maar ongeveer vanaf 6 maand tot 2 jaar.
[ afbeelding ]
t is de mooiste die er is iig, een Northern Lights, ik heb nu weer een Northern lights
120,-
wauw!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:36 schreef bitterend het volgende:
Ik vind mijn double rainbow wompat veel mooier
[ afbeelding ]
Ik ga hem ook (maat M) verkopen want we gebruiken hem nooit![]()
120 incl verzenden.quote:
Jammer zeg. Rayen gaat niet meer in maat M passen met zijn bijna maat 98. Jammer want anders had ik hem graag overgenomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:01 schreef bellelena het volgende:
Beiden mooi, ik heb ook een wompat (maar dan ardent fuchsia weft), maar we gebruiken hem ook nooit.
oké thanks!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:30 schreef bitterend het volgende:
[..]
120 incl verzenden.
Ophelia heeft eerste keus
neh ik vind m veel te fel, ik ga nog een beetje op in de natuurquote:Op zondag 9 februari 2014 16:36 schreef bitterend het volgende:
Ik vind mijn double rainbow wompat veel mooier
[ afbeelding ]
Ik ga hem ook (maat M) verkopen want we gebruiken hem nooit![]()
kloptquote:Op zondag 9 februari 2014 18:05 schreef TimeJumper het volgende:
Zonde zeg van al die Wompats die nooit gebruikt worden. Vinden jullie het niet handig dan?
Of komt het gewoon op één of andere manier er gewoon niet van?
Kleurdoos als ik me goed herinner zit Lex toch ook al in maat 98? Dus heb je nu de pre-school versie?
Zoals Mrien en ik laatst aangegeven hebben past Rayen er volgens ons zeker nog een tijd in.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jammer zeg. Rayen gaat niet meer in maat M passen met zijn bijna maat 98. Jammer want anders had ik hem graag overgenomen.
Al vind ik die van kleurdoos qua kleurstelling ook heel mooi voor een jongen.
Ja maar aangezien Lex van Kleurdoos ook in maat 98 zit, en zij een pre-school versie heeft. Zou ik die toch willen aanschaffen inplaats van de toddler versie.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Zoals Mrien en ik laatst aangegeven hebben past Rayen er volgens ons zeker nog een tijd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |