Hij heeft een 'Utopiaanse oogopslag', het is gewoon een keiharde streamer die Johnquote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Je ziet hem kijken, waarom Utopia niet in die intro
Haha ja dat zal best pijnlijk worden inderdaad. Ik vind het vaak al zielig als iedereen zo enorm blij doet met Jimmy's eten.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:17 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral niet tegen Vanessa durven ingaan, het is echt haar ding.Ze zegt zelf niets anders te kunnen en zelfs dat kan ze niet eigenlijk.
Ze moeten haar gewoon uit die keuken trappen. Wat nou: "1 keer per week mag het van mij!". Dat mens heeft zo'n wijde muil.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Om even op in te gaan: Vanas is volgens mij, als de dood, om haar taken uit handen te geven. Ze gaven volgens mij aan, allemaal een keer te willen koken. Vanas zei, 1 keer per week mag het van mij
Charlotte ook op haar bil. Daarom loopt ze zo moeilijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Rienk heeft last van steenpuisten en hij lijkt niet de enige te zijn.
Isa is gisteren gestoken door een insect.
aai aai jippie jippie eeeejjjjjjquote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef markvanrinsum het volgende:
beslist.nl wordt mede mogelijk gemaakt door utopia voor al uw duurzame gereedschap
Precies.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Om even op in te gaan: Vanas is volgens mij, als de dood, om haar taken uit handen te geven. Ze gaven volgens mij aan, allemaal een keer te willen koken. Vanas zei, 1 keer per week mag het van mij
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja dat zal best pijnlijk worden inderdaad. Ik vind het vaak al zielig als iedereen zo enorm blij doet met Jimmy's eten.
Aan de andere kant: Vanessa levert gewoon een dagelijkse wanprestatie. Ik zou het echt niet trekken, hoe die eten vernaggelt. Maar ja, kan best zijn hoor, dat het 'consensus' is, en dat ze Vanessa's domeintje niet ter discussie willen stellen. Misschien krijgt zelfs een goede nieuwe kok het daardoor nog moeilijk.
Zoals wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ze kunnen beter iets anders voor haar verzinnen.
dat was een soort van redacteur toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
Die gast die Andrea naaide met het eten is weg bij Utopia
Ik herinner me nog (quote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Willem was een 2 sterrenkok vergeleken bij Vanes troelala.
Nu 159quote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Toverheks het volgende:
Er werken in totaal 160 mensen achter de schermen Utopia
Gevoel voor humor heeft John dus ook al niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Arme iemand die dat knipte, die kreeg op zijn donder en ontslag
iets?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef schizolientje het volgende:
alle speculaties over utopia door de fora doen hem iets, zoals het acteurs zijn, gescript zijn enz als er niets over gezegd wordt kijkt er geen kip
Dat is dus een 'ja' voor scripting.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef schizolientje het volgende:
alle speculaties over utopia door de fora doen hem iets, zoals het acteurs zijn, gescript zijn enz als er niets over gezegd wordt kijkt er geen kip
Nee, daar gaat het niet om. Als jij in een restaurant werkt en je zet zo iets op internet van je collega kan je ook gewoon vertrekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heeft John dus ook al niet.
Duidelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is dus een 'ja' voor scripting.
Negatief nieuws is ook nieuws en dan blijkt nu wel hoe populair het is.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef schizolientje het volgende:
Geen ontslag. Werd van Utopia afgehaald (en terecht, vind ik)quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Arme iemand die dat knipte, die kreeg op zijn donder en ontslag
hier idemquote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Negatief nieuws is ook nieuws en dan blijkt nu wel hoe populair het is.
Ik kijk al een week geen uitzendingen meer en stream soms 's avonds nog
Ik ben al gestopt met kijken, kon het niet meer aanzienquote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Negatief nieuws is ook nieuws en dan blijkt nu wel hoe populair het is.
Ik kijk al een week geen uitzendingen meer en stream soms 's avonds nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |