ik kijk juist wel. Wil een beetje afvallenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze eet altijd zo vies, maar dat doen de andere ookoh moet er niet naar kijken want dan eet je een hele week zelf niet meer
haha hier nog een..maar ik merk dat ik steeds minder kijk ..de goden zij dank..quote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik de gesprekken niet veel langer dan een paar minuten kan aanhoren.
Ik krijg gewoon een fysieke weerstand nu bij dat gesmak en dat gevreet van Isa, Aike en Andrea.
Dus ga ik weer weg. Maar ja, na een paar minuten geratel van Lotte ga ik bijna gillen.
Die domme lege geluiden van Gio zijn ook niet de verdragen.
Kortom ik kom nu tot de conclusie dat ik blijkbaar een masochist ben..
Daar hebben ze dan ook weken op moeten photoshoppenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:50 schreef SailingDuck het volgende:
Kijk die foto's dan in de OP, dan zien ze er echt niet zo slecht uit hoor.
Dat krijg je als je stadskindjes in de buitenlucht stopt, dan hebben ze al meer honger en moeten ze ook nog eens abrupt stoppen met roken. En daarbij denk ik dat het gebrek aan zinnige bezigheden ook aardig zijn steentje bijdraagt.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:45 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit. Op zich wel gelijk dat het eten niet gezond is, maar tja aan de andere kant de hele dag vreten als een varken.
Van alle RLS is dit toch werkelijk het toppunt dat idiote obsessieve gevreet.
Dat is allicht minder tijd dan ze nu kwijt zouden zijn voor hetzelfde resultaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook weken op moeten photoshoppen
Ja, ze heeft een ongeloofwaardig lulverhaal verteld en de tranen wilden niet komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, zoveel mogelijk terug gelezen, 5 uur er tussenuit geweest. Nog steeds vreten, zakgeld bla bla. Ik kan alleen het verhaal van Andrea niet vinden. Heeft ze nog iets verteld?
Misschien wil John ons wel een plezier doen.. en de streams échtSerieusHeuswaarDattieHetMéént een keer afsluiten..quote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik de gesprekken niet veel langer dan een paar minuten kan aanhoren.
Ik krijg gewoon een fysieke weerstand nu bij dat gesmak en dat gevreet van Isa, Aike en Andrea.
Dus ga ik weer weg. Maar ja, na een paar minuten geratel van Lotte ga ik bijna gillen.
Die domme lege geluiden van Gio zijn ook niet de verdragen.
Kortom ik kom nu tot de conclusie dat ik blijkbaar een masochist ben..
Oftewel, eetverslaving kan ook op de lijst.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat krijg je als je stadskindjes in de buitenlucht stopt, dan hebben ze al meer honger en moeten ze ook nog eens abrupt stoppen met roken. En daarbij denk ik dat het gebrek aan zinnige bezigheden ook aardig zijn steentje bijdraagt.
Geheel onbegrijpelijk is het dus niet
Charmant!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef Voxs het volgende:
Emil is ondertussen uit zijn broek gescheurd.
[ afbeelding ]
Oké, maar dus wel over dochter? Ze liep er dagen mee... dan heeft ze dat dus al veel eerder gehoord. Bedanktquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een ongeloofwaardig lulverhaal verteld en de tranen wilden niet komen.
Als het vannacht niet uit zichzelf de loods uitkruipt.....quote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Tayu het volgende:
Huh? Ze hebben daar al dagen lang kipfilet in de kast liggen?
Morgen gaat Andrea het bakken.
Hij zit bij Humberto nu aan tafelquote:Op maandag 3 februari 2014 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien wil John ons wel een plezier doen.. en de streams échtSerieusHeuswaarDattieHetMéént een keer afsluiten..
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:55 schreef Tayu het volgende:
Huh? Ze hebben daar al dagen lang kipfilet in de kast liggen?
Morgen gaat Andrea het bakken.
Ze heeft eerst aan Isa vertelt over haar dochter. Dat die op fb dingen heeft geschreven en boos op haar is. Vervolgens een zielig en verward verhaal over dat Andrea het zelf ook heel moeilijk had en zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, maar dus wel over dochter? Ze liep er dagen mee... dan heeft ze dat dus al veel eerder gehoord. Bedankt
ze vertelt het nu aan Aikequote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze heeft eerst aan Isa vertelt over haar dochter. Dat die op fb dingen heeft geschreven en boos op haar is. Vervolgens een zielig en verward verhaal over dat Andrea het zelf ook heel moeilijk had en zo.
En ze zit in Utopia om haar dochter terug te krijgen, want ze hoopt dat haar dochter nu haar verhaal hoort en trots op haar is.
Het lukte niet om er tranen uit te persen. Later nog een keer het verhaal aan Lotte.
Verder geen greintje echte emotie en al snel is ze weer aan het lachen en is dochterlief allang weer vergeten hoor.
En toch ook om het interne kacheltje op te stoken hoor. Je raakt daar meer warmte kwijt dan thuis. En thuis ben je veel statischer. Ze hebben daar geen zithoek met banken (nog niet), en er is 'maar' één laptop (mensen zitten thuis zomaar een paar uur per dag naar hun scherm te staren, kijk naar ons, en dan heb ik het nog niet eens over kantoorwerk).quote:Op maandag 3 februari 2014 22:46 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Klopt, ze eten ook uit verveling zeiden ze afgelopen week.
`oh ja. Ik heb het geluid uitgedaan. Kon dat gevreet niet meer aanhoren.quote:
Dat Anton een reactie heeft gegeven in de Telegraaf.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
Andrea weet meer.. verteld ze al 3x .. wtf weet ze meer dan?
Dat er iemand dankzij haar deelname is ontslagen?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
van die lekkere druipende kipfilet, bijna wit uitgeslagenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Als het vannacht niet uit zichzelf de loods uitkruipt.....
Huub?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud: "Heeft één van jullie een onderbroek voor mij? Die van mij zit in de was."
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef loekf het volgende:
[..]
van die lekkere druipende kipfilet, bijna wit uitgeslagen
waar is Gordon Ramsey
Ja Isabel zat ff te vertellen wat haar adres is.quote:
Andrea gaat er van uit dat Anton het wel effe regelt?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ze had het gehoord maar Anton zit er bovenop, hij is journalist, heel charismatisch.
Hij heeft hem laatst nog gewassen toen hij met Laura in bad zatquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]Gatver hij loopt al een maand in dezelfde!
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Hij heeft hem laatst nog gewassen toen hij met Laura in bad zat
Hmmm, zit wel wat in. Onbegrijpelijk dat ze Vanessa, hoe lief ze ook is, niet eerder aan de kant hebben geschoven.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En toch ook om het interne kacheltje op te stoken hoor. Je raakt daar meer warmte kwijt dan thuis. En thuis ben je veel statischer. Ze hebben daar geen zithoek met banken (nog niet), en er is 'maar' één laptop (mensen zitten thuis zomaar een paar uur per dag naar hun scherm te staren, kijk naar ons, en dan heb ik het nog niet eens over kantoorwerk).
Ik vind het dus niet zo gek dat ze daar wat calorieën extra innemen. Er wordt alleen heel slecht gekookt daar, dát is het probleem. Weinig gevarieeerd, vaak onhygiënisch, erg slecht bereid ook.
Een goede kok, die zin heeft om dat dagelijks op zich te nemen, die heeft zéér grote kans van slagen om te mogen blijven. Liefde gaat door de maag. En het hoeft echt geen pro te zijn. Gewoon een goede thuiskok, die nadenkt over wat en hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |