Oh, het is ju al uit? Ik had een week gewed.quote:
Altijd aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, het is ju al uit? Ik had een week gewed.
Dat ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
En wachten tot de code compiled is, wachten tot de bestanden op (of van) de FTP server staan, wachten tot je naar huis mag, wachten tot je naar de wc kan, wachten bij het koffiezetapparaat, wachten op je klanten/designbureau's die wat aan moeten leveren, wachten op degene boven je die iets goedgekeurd heeft.
Veel wachten in ieder geval.
Alleen maar een teken dat je het best wel leuk vindt toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, het klinkt nog zo kort
Zit hier al een behoorlijke tijd.
Zolang het druk is, is er werkquote:[..]
Het is wel leuk jaAlleen zo kut dat het hier zo druk is.
Dat maakt het af en toe net iets minder.
Gebruiken ze wordpress ofzo?Of moet je echt in de code gaan zitten wroeten?
Sowieso wel leuk werk.
Oh nicequote:[..]
Werk bij een bedrijf.
Super goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eerste tentamen gehaald.
Maar dit waren de zekere 5 studiepunten van de 15. Natuurkundige zet ik in op een herkansing, en eigenlijk hoop ik wel dat ik analyse gehaald heb.
Niet echt. De ontwerper based zelf z'n ontwerpen, en een collega propt dat in het systeem dat we gebruiken. Ik houd me meer bezig met modules.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt toch gezorgd dat het ontwerp te zien op de site? Daar mag je best mee pronken. Mits het een leuk ontwerp is, uiteraard.
Klopt jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar een teken dat je het best wel leuk vindt toch?
Klopt jaquote:[..]
Zolang het druk is, is er werkMAar ik snap wel dat het kut is als het voor langere periode druk is.
Ja wordpress inderdaaadNiet aan de code, lijkt mij niet verstandig
Met veel gelukquote:[..]
Oh nice
Ze heeft haar geswaffeld met die ballon penerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ze dat huilende meisje links heeft aangedaan met die ballonnen.
jij bent anders best gezelligquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Afvoerputjes horen dan ook niet gezellig te zijn.
hoi flippiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Afvoerputjes horen dan ook niet gezellig te zijn.
Ik waardeer onze gesprekken ook altijd. Wie weet vertellen we elkaar ooit nog eens iets diepzinnigs, en wie weet zie je ooit in dat ik geen 818kijker benquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het fijn om je weer zo vaak te spreken
ga je vaak naar je club danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik waardeer onze gesprekken ook altijd. Wie weet vertellen we elkaar ooit nog eens iets diepzinnigs, en wie weet zie je ooit in dat ik geen 818kijker ben![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |