quote:
Mijn eerste BMW. En ik denk ook mijn eerste ritje in een auto met zo'n prijskaartje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef MuurStraat het volgende:
Het is toch verder alleen een iets verhoogde 3 serie? Hoe spannend kan het zijn
Die korte ritjes in Brabant, dat is het enige wat ik echt vervelend vind. Als er al een bus rijdt, is het een buurtbus en je moet altijd 28 minuten wachten bij elke overstap.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:35 schreef DukeJan het volgende:
Nou, post hier niet vaak, maar nu een dagje met alleen maar afgelegen locaties. Begon met een ritje utrecht-meerkerk, toen bijna 2 uur ge OVt naar Werkendam voor een ritje van krap 25 minuten naar Waalwijk, waar ik nu op een troosteloos industrieterrein 40 minuten mag wachten op de bus, dan weer 1.5 uur OV'en naar Oosterhout en dan een ritje naar breukelen. Al met al krap twee uur in de auto en toch weg van 08:30 tot 17:00 waarschijnlijk. Had gedacht dat het een kort dagje zou worden maar dat valt tegen haha.
Ok dan snap ik hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn eerste BMW. En ik denk ook mijn eerste ritje in een auto met zo'n prijskaartje.Voor mij dus heel spannend.
Jezus, je begint in Goes vanuit dat dorp van je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:
Hopelijk deze keer wel werk voor morgen. Anders in 2 weken maar 4 uurtjes gewerkt, en daar word ik niet blij van.
Edit: Jeeuuj, Goes - Nijmegen en Arnhem - Lisserbroek in een Fiat Punto en Mazda 6.
Jep, bijna 2 uur OVquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jezus, je begint in Goes vanuit dat dorp van je?
Dat wordt lang reizen vrees ik, die trein in Zeeland stopt na Roosendaal op elk station
Lekker dagje zo!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik had de beschikbaarheid nog geen vijf minuten open staan, en krijg meteen 3 ritten
Zaltbommel - Almere: Nissan Note Emotion
Almere - Breukelen: Kia Cee'd Sportswagon
Nieuwegein - Meerkerk: Audi A4 Avant Business 140pk
Lekkeren goed te doen qua OV op Meerkerk na. Alleen jammer dat het stukkie in de Audi maar zo kort is..
Ik moest laatst nog vanuit Vlissingen naar huis. Moest daar gelukkig naast het station zijn, maar toen 2 uur in de trein gezeten tot Schiedam omdat er ook op stoepranden als Rilland-Bath en weet ik veel wat nog meer gestopt wordtquote:
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaakquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moest laatst nog vanuit Vlissingen naar huis. Moest daar gelukkig naast het station zijn, maar toen 2 uur in de trein gezeten tot Schiedam omdat er ook op stoepranden als Rilland-Bath en weet ik veel wat nog meer gestopt wordt
En die ochtend moest ik ook om 8.00 in Etten-Leur beginnen, toen heb ik nog de tram moeten nemen die een flink stuk lopen is omdat de bus naast mijn huis nog niet eens reed zo vroeg
Dat zijn ook echt 2 uiterstenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak
Mja, dat zal niet zo snel gebeuren waarschijnlijk..
Ik heb gesolliciteerd voor regio's Arnhem en Enschede maar mevrouw aan telefoon vertelde dat het gaat om werkzaamheden voor regio Apeldoorn, ook prima. Ontloopt elkaar weinig qua afstanden vanuit mijn uithoek.quote:Op woensdag 5 februari 2014 04:11 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Oosten van het land dan. Welke regio heb je gesolliciteerd?
Ik zit inmiddels ook alweer sinds september in de wachtrij bij EW... Regio Breda, veel te veel studenten. AR wilde me niet hebben omdat er al genoeg waren. Intussen blijven we deze chain maar meelezen. Kan nooit kwaad.
Dat lijkt me vrij uitzonderlijk ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel graag een keertje in Vlissingen eindigen zodat ik weer eens bij mijn broer langs kan komen. Woon zelf in Groningen, dus zie hem niet zo vaak
Verbaas je nergens overquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Enkele rit van zo'n lengte is gewoon niet leuk meerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Verbaas je nergens overIk heb eens een enkele rit Almelo - uiterste puntje van Zeeland moeten rijden. Het kan allemaal
Ik moest beginnen vanuit mijn eigen regio, Groningen. En het was in een 107. Dus nee, dan is de lol er snel vanaf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Enkele rit van zo'n lengte is gewoon niet leuk meer
Mwah, met een beetje aardige auto heb ik daar echt geen bezwaar tegen. Had in december een wisselrit Groningen - Tilburg in 2 Astra's. Geen ov, maar wel 6 uur gemaakt. Beviel prima!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Enkele rit van zo'n lengte is gewoon niet leuk meer
Had pas een C1 mee, en als ik op de snelweg een beetje stuurde, voelde het alsof het hele frame heen een weer boog. Is dat altijd, of was dit exemplaar helemaal gaar? Ben zelfs nog gestopt om eens aan het dak te schudden en te kijken hoe dat eruit zag van buitenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik moest beginnen vanuit mijn eigen regio, Groningen. En het was in een 107. Dus nee, dan is de lol er snel vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |