Lijkt een zekerheid inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tuurlijk staan de AM op Pinkpop.
Vorig jaar op Lowlands wasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:54 schreef theodoor9 het volgende:
Nice, hoop Kendrick Lamar nog wel te zien dit jaar.
Bron: http://festileaks.com/201(...)lkbrenner-en-bondax/quote:Het Belgische Dour Festival liet vandaag 22 nieuwe namen los. Zo staan onder meer Paul Kalkbrenner, Hudson Mohawke, Totally Enormous Extinct Dinosaur en Bondax op het evenement.
Naast bovengenoemde artiesten zijn ook Détroit (Bertrand Cantat, Pascal Humbert), Raekwon, Maxïmo Park, Sick Of It All, Cerebral Ballzy, Dub Inc, Naâman, Biga Ranx, Disiz, Joke, Pfel (C2C/Beat Torrent), Hudson Mohawke, Jackmaster & Oneman present Can U Dance, Doctor P, TC & MC Carasel, Friction & Linguistics, The Hard Way, Metrik & MC AdApt, Levela deze zomer te zien op Dour
Die line-upquote:
Mooi locatie wel:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
Respect voor Jacco dat hij er tussen staat
verder: een psychfest in Texas?
Jammer, ik wil helemaal niet naar LLquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:38 schreef Sino_Ganti het volgende:
Nieuwe LL namen
Oa Flume, London Grammer en The National
Austin is echt psychedelica capital van de wereld. APF is opgericht/georganiseerd door de gitarist van The Black Angels, die komen uit Austin.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die line-up
Respect voor Jacco dat hij er tussen staat
verder: een psychfest in Texas?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:41 schreef theodoor9 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat The National niet op Lowlands en Pukkelpop staat eigenlijk. Tenzij er een bevestiging voor Pinkpop komt. Het zal toch niet?..
Ze zijn dus niet allemaal heel conservatief in Texas, gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Austin is echt psychedelica capital van de wereld. APF is opgericht/georganiseerd door de gitarist van The Black Angels, die komen uit Austin.
Dit festival heeft echt elk jaar een lineup om je vingers bij af te likken.. dit gaat me ooit nog een retourtje naar Texas kosten
Die moet ik nog steeds zienquote:Overigens wel leuk dat Brian Jonestown massacre en Dandy Warhols weer eens samen op een festivalletje spelen. Dat is volgens mij sinds documentaire Dig! niet meer gebeurd.
Dit slaat op niks Pixies en Interpol staan op zelfde dag voor BKS, Franz Ferdinand is hier nog headliner. MGMT is geen headliner op DTRH was al aangekondigd, denk hetzelfde van Foals, The Black Keys en Damon Albarn wel. Voor Lowlands is Skrillex ook headliner hoe het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou dan hebben we de headliners wel rond denk:
BKS: Pixies, Elbow & Interpol
DTRH: MGMT, Foals & Black Keys
Lowlands: The National, Queens of The Stoneage, ...
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie Damon Albarn niet headlinen, tenzij 'ie een Blur/Gorillaz greatest hits gaat doen. En daar zie ik 'm niet voor aan.
Dacht ik ook ja. Een mix tussen het nieuwe album en z'n oude projecten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat hij wel Gorillaz en Blur nummers gaat spelen. Maar ik kan het mis hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |