Nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Veel LZ werk.
http://www.setlist.fm/stats/robert-plant-3d6b19b.html?year=2013
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel3FM
Heet nieuws: Robert Plant op Pinkpop Festival!
Nog heter nieuws: The Rolling Stones zo goed als bevestigd zegt Jan Smeets! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken..
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar
Dat moest Mick toen ook doen bij z'n gastoptreden bij Peter Toshquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Giel3FM
Heet nieuws: Robert Plant op Pinkpop Festival!
Nog heter nieuws: The Rolling Stones zo goed als bevestigd zegt Jan Smeets! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken..
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar
Welke festivals heb je op het oog? Paaspop weet ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat gaat mijn Pinkpop debuut wordenTwijfel sowieso om een festivalzomer reis te maken maar dan moet ik wat vrienden wel over de streep trekken.
Mja toch net iets anders ben ik van mening. Zou geweldig zijn en goed voor de kaartverkoop van Pinkpop denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat moest Mick toen ook doen bij z'n gastoptreden bij Peter Tosh
Acht nieuwe namen zijn bekend voor Bospop Weert! Naast Triggerfinger en BLOF volgen meer namen als Fun Lovin' Criminals, The Alarm, Jimmie Vaughan and the Tilt-a-Whirl Band, Heritage Blues Orchestra, Vandenberg's MoonKings en Letz Zep.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blof & Triggerfinger erbij voor Bospop.
Ik had al een edit geplaatstquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Acht nieuwe namen zijn bekend voor Bospop Weert! Naast Triggerfinger en BLOF volgen meer namen als Fun Lovin' Criminals, The Alarm, Jimmie Vaughan and the Tilt-a-Whirl Band, Heritage Blues Orchestra, Vandenberg's MoonKings en Letz Zep.
Bospop vindt plaats op zaterdag 12 en zondag 13 juli op het evenemententerrein bij afslag Weert Noord aan de A2. Eerder waren - behalve John Fogerty en Simple Minds - ook Extreme, Paul Carrack, Venice, Kovacs, Sven Hammond Soul en The Pheromones bevestigd. De kaartverkoop is al gestart via www.bospop.nl.
Paaspop, Pinkpop als de Stones komen, Best Kept Secret, Sziget, Roskilde...verder niet echt gekeken nog en mij daar nooit mee bezig gehouden dus dit is niet heel bijzonder nog dit lijstje haha. Ik weet alleen dat de sfeer van Paspop / LL de juiste is waar ik 3 dagen met een glimlach loopquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Welke festivals heb je op het oog? Paaspop weet ikmaar dan?
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
Damon is een mooie naam, The Naked & Famous ook. Hopelijk komt die eerste ook nog op Lowlands. Want was niet van plan om DTRH te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
DAMON ALBARNtwitter:DTRH_Fest twitterde op woensdag 05-02-2014 om 10:34:09Damon Albarn, The Brian Jonestown Massacre, The Naked and Famous en meer naar #DTRH14 http://t.co/w6fz64V4wg! reageer retweet
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Damon! Helaas gaat hem dit festival voor mij niet worden. Jammer dat er geen dagkaarten zijn zeg!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damon is een mooie naam, The Naked & Famous ook. Hopelijk komt die eerste ook nog op Lowlands. Want was niet van plan om DTRH te doen.
Too many festivals!!!
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Was bij Best Kept Secret toch ook niet zo? Bij welk festival wist je dat eigenlijk wel van tevoren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
Ja true...gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was bij Best Kept Secret toch ook niet zo? Bij welk festival wist je dat eigenlijk wel van tevoren?
Ik zou een kaartje kopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zouden ze ook nog dingen loslaten over het terrein of hoe in godsnaam dit festival gaat zijnIk wil best maar dat kaartje op basis van 0 kopen is ook weer zo wat.
Mja dit is dus waar ik al bang voor was, her en der leuke namen op festivals. Had dit soort dingen liever gewoon op 1 festival gezien. Albarn had niet misstaan op een BKS affiche, zelfde geld voor een MGMT op Pinkpop. Dan had je gewoon naar 2 festivals kunnen gaan en dan is het mooi geweest.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef WoD het volgende:
Damon Albarn + The Brain Jonestown Massacre!![]()
Word toch erg moeilijk zo om een festival uit te kiezen dit jaar, ik weet het echt nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |