Zie je nou wat jullie me hebben laten doen. 2x doe ik het goed, en de 3de keer laat ik een .com staanquote:
Nog niet, ik zal even helpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie je nou wat jullie me hebben laten doen. 2x doe ik het goed, en de 3de keer laat ik een .com staan
Hij staat nu wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 04-02-2014 13:48:14 ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nog niet, ik zal even helpenDe link werkte wel, en cursief moest toch? (NL is logisch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De link stond nog op .com bij mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De link werkte wel, en cursief moest toch? (NL is logisch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem best leuk, al hoewel ik nooit van de 5ive ben geweestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
We love the 90's
5ive, Gigi Agostino e.a.
http://www.gelderlander.n(...)n-nijmegen-1.4205178
Ben vorig jaar geweest voor Scooter, heb me echt prima vermaakt toen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stiekem best leuk, al hoewel ik nooit van de 5ive ben geweest.
Dune blijft ook geinig
Ik zou er geen stuiver voor uitleggen, maar als je er zou zijn is het prima vermaak denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben vorig jaar geweest voor Scooter, heb me echt prima vermaakt toen.
Alle kaartjes voor dit soort feestjes worden dan ook bijna gratis weggegeven via vakantieveilingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou er geen stuiver voor uitleggen, maar als je er zou zijn is het prima vermaak denk ik.
7,50 voor twee kaartjes was het.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Alle kaartjes voor dit soort feestjes worden dan ook bijna gratis weggegeven via vakantieveilingen.
Yes, komt. (O.v.b. maar volgens laatste berichten wel)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand nog een idee of er een vervolg komt op De Wereld Draait Buiten?
Jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, komt. (O.v.b. maar volgens laatste berichten wel)
Damm had die op maandag gehoopt. Maar Pinkpop erg goed bezig. Wat kan je van Plant verwachten? Ook wat LZ werk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Robert Plant op Pinkpop.
http://www.robertplant.com/#road
Veel LZ werk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Damm had die op maandag gehoopt. Maar Pinkpop erg goed bezig. Wat kan je van Plant verwachten? Ook wat LZ werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |