Dit was niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef Hirad het volgende:
Nee sorry maar ik wordt er eerlijk gezegd gek van. ik vindt het prima om soms te praten maar heb geen interesse
En als dit niet werkt, kun je haar altijd nog opzoeken op d'r werk.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Crutch het volgende:
Of stuur een foto van je penis met een gezichtje erop getekend, vet leuk!
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef Hirad het volgende:
Nee sorry maar ik wordt er eerlijk gezegd gek van. ik vindt het prima om soms te praten maar heb geen interesse
De kans is enorm groot dat ze geen interesse meer heeft om contact te houden met je.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:04 schreef Hirad het volgende:
had ze me al geblokt op whatsapp en verwijderd als vriend op facebook
Deze analyse. WAUWquote:Op maandag 3 februari 2014 19:15 schreef F1978 het volgende:
De kans is enorm groot dat ze geen interesse meer heeft om contact te houden met je.
quote:
neequote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Hirad het volgende:
en als ik over een paar maanden (2) eens opnieuw probeert om contact te zoeken wanneer ik haar zie bij toneel voorstelling? zoals ik al zei wil ik er 100% voor gaan
Flikker op man, dit heeft geen kans van slagen. Dat snap je toch wel?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Hirad het volgende:
en als ik over een paar maanden (2) eens opnieuw probeert om contact te zoeken wanneer ik haar zie bij toneel voorstelling? zoals ik al zei wil ik er 100% voor gaan
Ook niet. De enige kans die je hebt is geen contact opnemen en jezelf zo neerzetten dat zij achter jou aankomt in plaats van dat jij achter haar reet aan blijft lopen, maar goed, dan is de vraag of je dat nog wel moet willen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Hirad het volgende:
jahaaaaaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Hirad het volgende:
Nee, kansloos. Je bent done...quote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Hirad het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA Gast, serieus?! Hou nou gewoon de eer aan jezelf en vergeet die meidquote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Hirad het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA Gast, serieus?! Hou nou gewoon de eer aan jezelf en vergeet die meid
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Ga naar haar huis, klim door haar raam en ga bij haar in bed liggen. Dat vinden vrouwen leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |