Klinkt als een gemiddelde klant in onze webshopquote:
Ahja. Jeugdjournaal ook, dat was leuk.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Gijs Staverman vermeldde het vandaag al even kort in zijn programma over die Efteliki.
Ik doe mijn best. Dansen gaan we sowieso niet meer doen, huishoudelijk werk (stofzuigen e.d.) doe ik ook niet. Fietsen probeer ik ook te vermijden, maar dat lopen, tja, ik heb een hond. Vanaf volgende week 2.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar het is HEEL nodig dat je je rust (en beweging zonder belasting) pakt.
als ik lees wat je allemaal doet, en wandelt enzo, lijkt me dat gewoon echt veel te veel.
Ik heb ergens anders juist eerder genoeg, terwijl het thuis echt op moet.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook ben ik niet supergek op chocola en kan ik thuis met een blokje/handje genoeg hebben maar ergens anders kan ik niet van de chocola afblijven.
Heeft iemand anders dit ook? Nee zeker
Oh das nog erger denk als je vaker thuis dan uit bentquote:Op maandag 3 februari 2014 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ergens anders juist eerder genoeg, terwijl het thuis echt op moet.
De relationele sferen zijn wat zonniger, we hebben een paar goede stappen gezet en een paar keer flink de lucht geklaard.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Auw, sterkte Lonaa met je knie![]()
Je had al ff niet gepost, dacht dat t in de relationele sferen lag.
Hopen dat je gauw nwe pijnstillers hebt.
Inderdaad, nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Raar. Duurt thuis altijd lang voor ik honger krijg (bijna nooit voor 7) maar als ik ergens anders ben stik ik van de honger. Ben bij mn ouders en moet wachten tot 6 en hou dat gewoon niet vol lijkt wel![]()
Ook ben ik niet supergek op chocola en kan ik thuis met een blokje/handje genoeg hebben maar ergens anders kan ik niet van de chocola afblijven.
Heeft iemand anders dit ook? Nee zeker
Gezellig! Kom je doen dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:38 schreef AnneX het volgende:
Volgende week of zo gaan wij op schoolreis naar ?..Almelo![]()
Hullie gaan het hele land door![]()
Ik haal gelukkig nooit slechte dingen in huis. Alleen als ik ze zelf maak, maar dan wil ik juist graag delen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh das nog erger denk als je vaker thuis dan uit bent
Wat een eind weg zeg..quote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat je ver haalt...is lekker.
De belastingmeneer houdt kantoor daar
Top om te horen Lonaa! Als hij nou op tijd dingen aan blijft geven komt t wel goedquote:Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De relationele sferen zijn wat zonniger, we hebben een paar goede stappen gezet en een paar keer flink de lucht geklaard.
Ach, we weten nog geen tijdstip en jullie werken.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat een eind weg zeg..Als je een bakkie wilt komen doen moet je het zeggen hoor
Nou, ik vooral, Son is meestal wel thuisquote:Op maandag 3 februari 2014 20:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, we weten nog geen tijdstip en jullie werken.
Ow, Sun jij staat er dichterbijquote:Op maandag 3 februari 2014 20:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik vooral, Son is meestal wel thuis
Ehm, niet helemaal hequote:Op maandag 3 februari 2014 20:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, we weten nog geen tijdstip en jullie werken.
Ah dat verklaart!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net dat genetisch gezien bijziendheid en intelligentie gelinked zijn. Maar wat zegt dat dan over mij? Ik ben bijziend in één oogOf verklaart dat de vele vele domme opmerkingen die ik in mijn leven al heb gemaakt?
Was het maar zo simpel in een relatiequote:Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Als hij nou op tijd dingen aan blijft geven komt t wel goed
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Woensdag eerste date van een datingsite met M. , een Armeense die hier een post-masters doet.
Ben benieuwd
Lekker!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb op een terrasje gezeten vandaag
Kan je me goed bijhoudenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Wandeling achter de rug. Dat gaat ook steeds beter. Ik haalde een gemiddeld tempo van 6+ km per uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kan je boekenkast dat wel aan? Zoveel boeken?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben weer in n boek begonnen2e in 13 jaar tijd.
Na HP deel 3 nu Hunger Games 1. En van plan daarna deel 2 en deel 3 te lezen, als ik t volhou.
Mwjah. Ik zag dat de gps de route had verneukt. Zit nu op 5,5+ kmquote:
Hier nog eenquote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Isabeau het volgende:
2e boek in 13 jaar...
* Isabeau valt van haar stoel met open mond
+1.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier nog eenNou ja, FFT danst veel
Ieder zijn ding zeg maar
Ja, nuquote:Op maandag 3 februari 2014 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah. Ik zag dat de gps de route had verneukt. Zit nu op 5,5+ kmWanneer heb je weer een vrij weekend?
Ik kan woensdag wel vrij regelen denk ik, maar het weer ziet er wat regenachtig uit. Wordt niet lekker wandelen denk ik. Als jij al geen andere plannen hebt.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nuIk ben morgen en overmorgen vrij. Wat dus inhoudt dat ik as zaterdag en zondag niet vrij ben
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Op stumbleupon klik ik altijd snel al die mierzoete weddingpages weg, brrrr (ik denk altijd: die zijn over 5 jaar in een heel nare scheiding verwikkeld), maar dit vond ik echt heel liefBeide oma's als bruidsmeisjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat superlief!
Onze zonen waren getuigen, was ook heel speciaal om ze in die rol te zien![]()
Was Q toen hier, Bluezz?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat superlief!
Onze zonen waren getuigen, was ook heel speciaal om ze in die rol te zien
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Op stumbleupon klik ik altijd snel al die mierzoete weddingpages weg, brrrr (ik denk altijd: die zijn over 5 jaar in een heel nare scheiding verwikkeld), maar dit vond ik echt heel liefBeide oma's als bruidsmeisjes!
Reuze lief ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook met trouwen, ook aandoenlijk, maar wel van een heel ander slag: Russische trouwfoto's waarbij het gebruik van Photoshop en hyperkitsch niet bepaald geschuwd wordt. Smullen!
http://www.sadanduseless.com/2014/01/traditional-russian-wedding-pictures/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Via Joris Luyendijks Twitter)
[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 04-02-2014 07:34:06 ]Let me see you stripped down to the bone
Een quarter cup zout, oh dear,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:18 schreef minilot het volgende:
Tot slot: gisterenavond General Tso's Chicken gemaakt. (Ik gebruikte kippendij in plaats van filet.)
Nooit eerder had ik kip gefrituurd! Was best een succes, zij het allemaal wat vettig, maar wel erg lekker, op een op een morsige takeout-achtige manier. Je begrijpt erdoor wel waarom Amerikanen van die dikke konten hebben.
Ja, dat heb ik dus niet gedaan. Het recept waarschuwde al: "Dan and I love our food salty, but some people might find 1/4 cup to be too much. If you’re not as salt-loving as us, I would suggest starting low (1 or 2 tsp)", dus aan dat laatste heb ik me maar gehouden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een quarter cup zout, oh dear,
Neequote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je boekenkast dat wel aan? Zoveel boeken?
Oh dat is lekker! En best makkelijk te maken. Vind t een beetje net als Orange Chicken, ook lekker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:18 schreef minilot het volgende:
Tot slot: gisterenavond General Tso's Chicken gemaakt. (Ik gebruikte kippendij in plaats van filet.)
Nooit eerder had ik kip gefrituurd! Was best een succes, zij het allemaal wat vettig, maar wel erg lekker, op een op een morsige takeout-achtige manier. Je begrijpt erdoor wel waarom Amerikanen van die dikke konten hebben.
Nu ja, je kunt er ook té lyrisch over doen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Het doet me altijd pijn als mensen niet lezenje mist zo veel.. ontwikkeling, fantasie, taal en natuurlijk gewoon de mooie verhalen... zo zonde..
Oe, dat herken ik wel een beetje, maar dat gaat alleen om lezen overdag. Dat lukt me om dezelfde reden niet zo goed meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:37 schreef Myraela het volgende:
Maar toen ontdekte ik het internet. En nu word ik er erg onrustig van als ik lees. Ik ben er zo gewend aan om meerdere dingen tegelijk te doen en bij lezen kan dat niet. Dan heb ik het gevoel dat ik iets mis.
Nou ja, zelfs dat is beter dan helemaal níet lezen is mijn stellige overtuigingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu ja, je kunt er ook té lyrisch over doen..
Ik geloof bijvoorbeeld niet dat een gemiddeld Dan Brown-boekprul je geestelijke leven ook maar enigszins verrijkt.
Donald Duck lees ik wél altijd overdag, op de dag dat -ie binnenkomt. Maar dan zit ik tegelijk te lolligste dingen uit het Duckie te fotograferen en rond te sturen via Whatsapp.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:40 schreef borisz het volgende:
Ik lees in bed de donald duck. Heerlijk leesvoer om daarna in slaap te vallen
Alvast twee tips voor je Fft! Beiden zijn zeer fantasierijke boeken met een verrukkelijke sfeer en weliswaar makkelijk leesbaar (het young adult-genre indachtig) maar tķch met stevige, originele en bijzonder inhoudelijke verhalen:quote:
Dat ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:45 schreef Myraela het volgende:
Ik las altijd graag zulke stripjes als ik een enge film had gekeken en bang was dat ik een enge droom zou krijgen.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:05 schreef Myraela het volgende:
Stond vanochtend helemaal actief op, had er gewoon echt zin in om te gaan solliciteren. En nu begin ik aan een nieuwe (basis) motivatie, gericht op starter functies. En na 1 zin weet ik niets meer.
Jawel, maar niets waar ik echt blij van word. Maarja, geld begint wel op te raken natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:19 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Heb je behalve Coolblue eigenlijk nog andere dingen lopen momenteel?
Hahaha! Jemig!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
"Om teleurstellingen te voorkomen geven we ook aan wat we niet zoeken:
Je hebt een commerciële of dienstverlenende functie gehad.
Je hebt een academische opleiding gevolgd.
Je hebt zeer eenzijdige werkervaring of juist heel veel diverse banen gehad.
Je bent zeer perfectionistisch.
Je kunt jouw denkvermogen niet omzetten in handelen.
Je hebt geen zelfreflectie. "
Lekker duidelijk.
Bij ProRail. Snappen we meteen waarom het altijd fout gaat met die treinen. Je mag niet slim, perfectionistisch of dienstverlenend zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Hahaha! Jemig!Waar staat dat lijstje?
Pratchett is geweldig. Alleen de Nederlandse vertalingen vind ik maar wat minderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Alvast twee tips voor je Fft! Beiden zijn zeer fantasierijke boeken met een verrukkelijke sfeer en weliswaar makkelijk leesbaar (het young adult-genre indachtig) maar tķch met stevige, originele en bijzonder inhoudelijke verhalen:
Erin Morgenstern - "Het Nachtcircus" (zo, zo, zķ prachtig!)
Terry Prachcett - "Een hoed Van Lucht" (naast een gaaf verhaal ook nog eens uitzonderlijk grappig. Want Pratchett, jeweets!)
Jawel. Al is het alleen maar je woordenschatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu ja, je kunt er ook té lyrisch over doen..
Ik geloof bijvoorbeeld niet dat een gemiddeld Dan Brown-boekprul je geestelijke leven ook maar enigszins verrijkt.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel. Al is het alleen maar je woordenschat.
Ik heb van Pratchett inmiddels alles zowel in het Engels als in het Nederlands gelezen en ik vind de vertalingen van Venugopalan Ittekot juist steengoed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pratchett is geweldig. Alleen de Nederlandse vertalingen vind ik maar wat minder.
Oh ja, absoluut. Maar dat werkt ook niet in een boekenreeks die eigenlijk meer voor 10 - 18 jarige is geschrevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb van Pratchett inmiddels alles zowel in het Engels als in het Nederlands gelezen en ik vind de vertalingen van Venugopalan Ittekot juist steengoed.![]()
Natuurlijk zijn in de Discworld-boeken een heleboel dingen tamelijk onvertaalbaar, maar juist bij de Tiffanyreeks is dat veel minder het geval, gezien het gebrek aan de tienduizend olijke referenties aan popcultuur, geschiedenis, literatuur etc. die je in een gemiddeld Schijfwereldboek vindt.
Dat geldt hier zelfs voor Pratchett's prentenboek voor ukkies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
Niet dat wij ze er minder om lezen trouwens.
Maar nu ben ik The Hitchhikers Guide voor de tigste keer aan het herlezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat geldt hier zelfs voor Pratchett's prentenboek voor ukkies.
Ik heb op zich geen andere plannen nee! Maar of het nu zulk geweldig wandelweer is, geen idee. Alles is een beetje kaalquote:Op maandag 3 februari 2014 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan woensdag wel vrij regelen denk ik, maar het weer ziet er wat regenachtig uit. Wordt niet lekker wandelen denk ik. Als jij al geen andere plannen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Kaal is niet erg. Als het maar droog of het liefst een beetje zonnig isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb op zich geen andere plannen nee! Maar of het nu zulk geweldig wandelweer is, geen idee. Alles is een beetje kaal
En volgende week dus donderdag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Kaal is niet erg. Als het maar droog of het liefst een beetje zonnig is![]()
Ben bang dat het hem toch niet gaat worden. De week begon redelijk relaxed maar het is nu echt een hectiek aan het worden helaas.....
Het lijkt erop dat ik vrijdag geen afspraken heb. Dan zouden we kunnen wandelen? Misschien wil Sun ook wel mee?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En volgende week dus donderdag en vrijdag vrij
Helemaal happy dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, al dagen tegen de tandarts opgezien. Ik krijg altijd in de 2 weken voordat ik naar de tandarts meot tandpijn...
Geen gaatjes, bijna geen tandsteen, niets!
quote:
Ik vraag NU een vrije dag aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgende week? Even afhankelijk van de zoldervorderingen danmaar lijkt me gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |