A of M?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef jaaapiooo het volgende:
Hebben jullie ook getwijfeld om Johanson te nemen?
Beide, maar vergat Leerdam eruit te halen en heb Berghuis voorin gezet. Toch geen heel verkeerde keuze met z'n 2 assists, al had ik liever 2 goals, maarjaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef jaaapiooo het volgende:
Hebben jullie ook getwijfeld om Johanson te nemen?
Of veroorzaakt een penalty.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:20 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Kashia pakt elke wedstrijd geel voor mijn gevoel.
Die lijst was sowieso niet up to date meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Bayswater het volgende:
Fijn dat Klich niet bij de geblesseerden stond op fc update.
Beide niet opgesteld helaas: http://foxsports.nl/wedstrijd/693337#lineupquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Berghuis 9
Finnbogason 10
Ziyech 5
24 van 3 spelers, not bad
Pröpper is nog bezig, van Piazon en Leerdam weet ik niet wat ze doen.
Gewaagd 2 van ADO, ik heb ze ingeruild voor twee van RKC, ADO wint zelden in Waalwijk hoorde ik van mijn buurman.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:00 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
De spits bedoel ik. Ik heb mezelf maar eens als opportune ajacied gedragen:
[ afbeelding ]
Je staat in de top10, je hebt toch wel geld genoeg dan om geen RKC spelers er meer in te hoeven zetten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gewaagd 2 van ADO, ik heb ze ingeruild voor twee van RKC, ADO wint zelden in Waalwijk hoorde ik van mijn buurman.
Nee hoor, wissel er gewoon op los de laatste tijd dus ben bergen aan transferkosten kwijt. RKC wordt mijn troef deze ronde, wilde eigenlijk Duits ook nog opstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je staat in de top10, je hebt toch wel geld genoeg dan om geen RKC spelers er meer in te hoeven zetten?
Morgen Castaignos, Promes, Koppers, Rosales en Marsman nogquote:Berghuis 9
Finnbogason 10
Ziyech 5
Pröpper 5
Piazon 4
En je elfde speler?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen Castaignos, Promes, Koppers, Rosales en Marsman nog
Leerdam...quote:
is weggestreept tegen de vier doelpunten die hij tegen Ajax tegen kreegquote:Op zondag 9 maart 2014 11:54 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom heeft Esteban in de vorige ronde niet 4 punten voor 0 houden?
Aha.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is weggestreept tegen de vier doelpunten die hij tegen Ajax tegen kreeg
Ik weet niet of hij nog een assistje heeft geleverd, maar hij heeft in elk geval gewonnen en dat is toch ook wat waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga even mijn Heerenveen-volger in elkaar tikken.
Ach, je bent niet de enige, ik denk dat er een hoop zijn die hun hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jee, twee punten is mijn schamele oogst met twee Twente-spelers (Castaignos en Promes). Castaignos is ook geschorst voor de volgende wedstrijd.
33 + 5... zucht.quote:Casta 0
Promes 2
Rosales 1
Koppers 1
Marsman 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |