SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-02-2014 16:11:41 ]If not now, then when.
ah, je hebt net borst spieren gescheurd?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:45 schreef Jahr00n het volgende:
Godver nu ik de mascotte zie wil ik gewoon nog een keer trainen vandaag. Wat een intense motivator.
Broder was echt eenbaasquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die fipo.Wat een baas was dat zeg. Jammer dat ie nooit meer post.
Ik vind deze mooier. Maak anders zelf wat nieuws, kan ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ik denk dat die oude (uit vorige topic) banners uit de OP mooier zijn. Wat vinden jullie?
Ah, dreamerbulk is dus een kloon.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Broder was echt eenbaas
[ afbeelding ]
Is dit echt???quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Broder was echt eenbaas
[ afbeelding ]
Nah, hij heeft wel gezegd dat 'ie hier al jaren las ofzo toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, dreamerbulk is dus een kloon.
ja 100 jaar geleden.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:19 schreef seto het volgende:
ja dreamerbulk is een kloon, zijn vorige account was gebanned
Cafeïne in de vorm van sups of koffie/energy drinks?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou eigenlijk even een maandje kappen met caffeine, maar het is echt veel te relaxt lol, vooral met fietsen. Normaal fiets ik 15-20 km/h en met 25-30(+?) km/h op een constant tempo en overall gewoon mega veel energie.
zeker nooit die red tabs gehad....quote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou eigenlijk even een maandje kappen met caffeine, maar het is echt veel te relaxt lol, vooral met fietsen. Normaal fiets ik 15-20 km/h en met 25-30(+?) km/h op een constant tempo en overall gewoon mega veel energie.
Gewoon poeder man.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Cafeïne in de vorm van sups of koffie/energy drinks?
ZetaOS had er weleens over gepost ja. Nog nooit gehad.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon poeder man.
Je post deed mij er trouwens aan herinneren dat ik woensdag - wanneer iemand van de studentenhuisvesting langskomt - even alle potjes en de mg-weegschaal moet opruimen voordat diegene denkt dat ik hier een crystal meth fabriek aan het runnen ben; wat blijkbaar al meerdere keren gebeurd is hier op de campus.![]()
Breaking Bad: Bijlmer Edition.
[..]
ZetaOS had er weleens over gepost ja. Nog nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |