Nah, hij speelt een homoseksueel karakter in een musical, dat zal wel meevallen. Maar enige toekomst heeft het niet natuurlijk. De nieuw-zeelander van vandaag echter...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Laat 'm dat maar niet weten dan. Anders dwingt hij je dadelijk ook om jezelf te verkrachten met een fles
Ey.quote:
Ow, enne?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, hij speelt een homoseksueel karakter in een musical, dat zal wel meevallen. Maar enige toekomst heeft het niet natuurlijk. De nieuw-zeelander van vandaag echter...
Doe mij toch maar Nickquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Dirk het volgende:
Hier heb ik nog ergens een singletje van..
Die andere vond ik lekkerder, die meteen na hem zingt in het eerste couplet (witte tanktop).
Je weet dat ik getrouwd was met een Amerikaan, he?quote:
Gewoon leren hoe ie z'n veters moet strikken. Staat ie vast verbaasdquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:36 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ey.
Dus volgens Cosmo kun jij mij vertellen hoe ik een 50 jarige bodybuilder overhaal tot de mannenliefde..?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon leren hoe ie z'n veters moet strikken. Staat ie vast verbaasd
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:44 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hij is een stuk slimmer dan jij denkt. Het viel me nog op dat hij weet wanneer hij een t achter word moet zetten toen hij me smste
Alsof iedereen van die generatie beter kan spellen dan ons?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in deze generatie idd wel een teken van boven de middenmoot ja.
O wacht. Hij is 50. never mind
Nee, maar toen werd het wel wat serieuzer genomen dan "tog" en "me boek" en "eg waar".quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Alsof iedereen van die generatie beter kan spellen dan ons?
dan wijquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:51 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Alsof iedereen van die generatie beter kan spellen dan ons?
Nja, hoever hij op school is gekomen weet ik verder niet. Zal het hem wel 's vragen. Maar zoals je weet heb ik liever een uitsmijter dan een arts.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar toen werd het wel wat serieuzer genomen dan "tog" en "me boek" en "eg waar".
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:59 schreef Cosmo. het volgende:
Ik denk dat Dr David uit QaF US wel wat voor je zou zijn anders
Voor mij wel, doet pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Denk niet dat het wat uitmaakt hoor.
Ook aan die van mij. Dan ben ik maar een taalpurist...quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij wel, doet pijn aan mijn ogen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ook aan die van mij. Dan ben ik maar een taalpurist...
Hij lijkt - serieus - sprekend op het broertje van mijn G_L. Echt dusdanig dubbelganger-veel dat ik bang ben dat-ie opeens door de CIA wordt opgepakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:09 schreef xman het volgende:
Ben ik nou de enige die Edward Snowden ontiegelijkvind?
Hij heeft niet nerderigs, maar toch mysterieus en spannend..
[ afbeelding ]
Foto's!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hij lijkt - serieus - sprekend op het broertje van mijn G_L. Echt dusdanig dubbelganger-veel dat ik bang ben dat-ie opeens door de CIA wordt opgepakt.
Dan laat hij mij liquideren door de CIA.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef xman het volgende:
[..]
Foto's!of beter nog Telefoonnummer!!
Memories.. .in the corners of my mind!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eerst Gellarboy, nu Xman.... Straks komen XMN8R, Waxxer, DennisMoore, Nathan, Vlarp & Sunjammer ook nog terug.
Ik drink het regelmatig, en d'r zit echt een goede whisky-winkel hier in Amersfoort. Af en toe neem ik Doffy (nog zo'n ouwe) er wel eens mee naartoe.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe je nog wel es wat met whisky trouwens?
Dat is niet Dr Davidquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam me al ergens bekend van voor.
Nee nee. Dokter. IQ. En dus elitairquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:59 schreef Cosmo. het volgende:
Dat is wat die FB verzoeken doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eerst Gellarboy, nu Xman.... Straks komen XMN8R, Waxxer, DennisMoore, Nathan, Vlarp & Sunjammer ook nog terug.
Wie is dan Dr. David? Ik ken die serie namelijk niet. Althans, ik heb er nog nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet Dr DavidDat is Brian.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik drink het regelmatig, en d'r zit echt een goede whisky-winkel hier in Amersfoort. Af en toe neem ik Doffy (nog zo'n ouwe) er wel eens mee naartoe.
Die kun je misschien wel vinden op images.google als je DAVID en QAF US intypt. Zou zomaar eens kunnen. Ik heb er nu ff geen tijd voor, want de ouders wachten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wie is dan Dr. David? Ik ken die serie namelijk niet. Althans, ik heb er nog nooit naar gekeken.
Nog niet. Aangezien instagram geen waardige vervanger isquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Facebook is toch voor bejaarden, tegenwoordig?
Oh wacht...
Toch schijnen gebruikers van circa jonger dan 25 massaal FB te verlaten. Niet dat ze hun account opzeggen, maar ze gebruiken het niet meer. Want ouders, grootouders en tante Betsie zitten allemaal ook op Facebook, mee te lurken met alle details.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niet. Aangezien instagram geen waardige vervanger is
Ik heb net een Laphroaigh in huis gehaald (samen met een Highland Park, voor als ik iets milders wil).quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op wodkaGoedkoper
Maar 'k had laatst weer een laphroaigh en dat was wel erg lekker.
Talisker is nog steeds mijn favorietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb net een Laphroaigh in huis gehaald (samen met een Highland Park, voor als ik iets milders wil).
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kun je misschien wel vinden op images.google als je DAVID en QAF US intypt. Zou zomaar eens kunnen. Ik heb er nu ff geen tijd voor, want de ouders wachten.
Ik ook niet. Ik ken m wel. Maar ik was t niet.quote:
Betweterquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken m wel. Maar ik was t niet.
Terugscrollen. Da's zoiets als google
Het was Cosmoquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:59 schreef Cosmo. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |