Een van mijn beste vriendinnen is Russisch en ik heb een zware crush op een Rus. Dus dan wil ik hun land ook leuk vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:52 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Hoezo dubbel? Ik heb hier maar 1 gevoel over en erg positief is het niet.
Succes.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:32 schreef wonderer het volgende:
Dus dan wil ik hun land ook leuk vinden.
Dat geldt wel voor meer landen geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:18 schreef Cosmo. het volgende:
Nou ja, het land is opzich niks mis mee. De mensen erin daarentegen
Laat 'm dat maar niet weten dan. Anders dwingt hij je dadelijk ook om jezelf te verkrachten met een flesquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een van mijn beste vriendinnen is Russisch en ik heb een zware crush op een Rus. Dus dan wil ik hun land ook leuk vinden.
Vreselijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
Er zijn ook mensen die dat over Frankrijk zeggen.
Zou niet durvenquote:
Nja. Dat zal ik morgen maar doen dan als ie weer on is. Maar denk niet dat hij ervaring heeft met brede macho's als deze.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Cosmo. het volgende:
Dat moet je Angel vragen, hij is de hetero-expert
Gelijk weer zo negatieffffffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja. Dat zal ik morgen maar doen dan als ie weer on is. Maar denk niet dat hij ervaring heeft met brede macho's als deze.
Waarom negatief. Hij valt daar niet op, dus...quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Gelijk weer zo negatieffffffffffffffffffffffff
Je bekijkt het gelijk negatief :<quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom negatief. Hij valt daar niet op, dus...
Snap niet wat je bedoeld vriend. Zie het eerder als realistisch. Ik kan een man net zo min homo maken als een meisje mij hetero.quote:
Je zoekt gelijk naar een maar, en gaat van het slechte uit. Tsja, of het veel kans heeft.. maar kans is kansquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoeld vriend. Zie het eerder als realistisch. Ik kan een man net zo min homo maken als een meisje mij hetero.
Ik zie toch hoe hij naar me kijkt en hoe hij op me reageert. Hij ziet mij als een aardige knul en vind dat ik potentieel heb voor spiermassa. Iets waarvoor hij zijn hele leven al passie heeft gehad, dus daarmee trek ik daarbij ook positieve aandacht bij hem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Je zoekt gelijk naar een maar, en gaat van het slechte uit. Tsja, of het veel kans heeft.. maar kans is kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |