Ja ik heb me ook zeker vermaakt hoor, maar het was voor mij echt het minste jaar. Ondanks Arctic Monkeys!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En toch was dat een tof jaar (en deed Offspring het vrij aardig daar in de Alpha). Maar goed ik heb toen prima vermaakt bij Flogging Molly. Dat is nou zo'n band wat natuurlijk muzikaal niet geweldig is, maar gewoon een act is voor de sfeer, en om het naar je zin te hebben.
Toen stond er ook een geweldige James Blake, Prachtige Fink, Rockende Arctic Monkeys, geniale dEUS. Een beukende Aphex Twin, prima Interpol, een goed en ambitieuze Skunk Anansie (nooit verwacht van te voren) en een leuk showtje van Beady Eye.
Helaas toen wel Dry The River moeten missen. Maar was een prima jaar hoor, en vergeet vast nog wel wat dingen.
Nee, die mensen die kochten elk jaar wél een kaartje. Voor het festival dat tochwel 'spannend' en vernieuwend programmeerde. Iets wat met deze lichting namen ver te zoeken is qua grote namen, die het meeste geld kosten. Dan verwacht je ook al snel minder van de kleinere namen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, hij is de afgelopen ook op Lowlands geweest, maar ik niet, dus mij boeit het niet. Veel mensen zijn gewoon te verwend denk ik.
Door de rij? Was een vroeg hoogtepuntje voor mij, gelukkig net op tijd daar! Verder staan vooral Warpaint en 'de ontdekking' van een toen daadwerkelijk leuk Will and the People in de Lima mij bij van dat jaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helaas toen wel Dry The River moeten missen. Maar was een prima jaar hoor, en vergeet vast nog wel wat dingen.
Wat was de laatst spannende editie n00bie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die mensen die kochten elk jaar wél een kaartje. Voor het festival dat tochwel 'spannend' en vernieuwend programmeerde. Iets wat met deze lichting namen ver te zoeken is qua grote namen, die het meeste geld kosten. Dan verwacht je ook al snel minder van de kleinere namen.
In 2012 (toch?) was het uitverkocht voordat er ook maar één naam bekend was. Toen kochten we blijkbaar voor een vernieuwend programma?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die mensen die kochten elk jaar wél een kaartje. Voor het festival dat tochwel 'spannend' en vernieuwend programmeerde. Iets wat met deze lichting namen ver te zoeken is qua grote namen, die het meeste geld kosten. Dan verwacht je ook al snel minder van de kleinere namen.
Deze zin snap ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Totally Enormous Extincot Dinosaur was het ook druk bij de Bravo, toen stond iedereen bij Bonobo volgens mij.
Yes door die rij toen. Erg jammer. Heb toen bij de Lima Ben Howard gezien. Best leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:16 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Door de rij? Was een vroeg hoogtepuntje voor mij, gelukkig net op tijd daar! Verder staan vooral Warpaint en 'de ontdekking' van een toen daadwerkelijk leuk Will and the People in de Lima mij bij van dat jaar.
Die waren gewoon spot-on. 2007 vond ik ook prima. 2008 zware tegenvaller. Voor mijn gevoel was 2010 ook nog prima, maar dat moet ik nog eens nakijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat was de laatst spannende editie n00bie?
2005/2006 hadden prima line-ups. Maar echt "spannend" kon je dat toen ook niet noemen? Of zit ik er helemaal naast?
Absoluut. de 'mainstream alternative' van de laatste jaren is ook een karige bedoening.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij kampen ook wel met een muzikaal probleem sinds 2010.
Op Darkside na hebben ze toch allemaal de afgelopen 3 jaar op Lowlands gestaan? En is Alt-J dan spannend te noemen? Wat is dan spannend vraag ik me af.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef ohnikua het volgende:
Mjoah, moet iets per se doorbreken dan? Dingen als Warpaint, James Vincent McMorrow, Jacco Gardner, Darkside, Beach House, Alt-J en zo nog een hele zooi zijn toch prima 'nieuwe' namen in het muzieklandschap? Of ze nu 'groot' worden of niet.
Nee. Precies het voorbeeld wat er mis is met de 'mainstream alternative' van tegenwoordig, samen met de singer-songwriterhype.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En is Alt-J dan spannend te noemen?
Ik dacht dat het ging over goede nieuwe bands. Tsja, wat is spannend. Alt-J heeft toch wel een vrij origineel geluid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Op Darkside na hebben ze toch allemaal de afgelopen 3 jaar op Lowlands gestaan? En is Alt-J dan spannend te noemen? Wat is dan spannend vraag ik me af.
De namen die ik opnoem waren ook niet spannend en vernieuwend. Maar braken wel door en waren vrij snel "groot". Dus de namen die op de grotere podia doorbreken maken kwalitatief minder muziek imo.
Ja Killers had met met Hot Fuss t/m Sam's Town 3 hele vette albums gemaakt, daarna werd het minder helaas. Teminste ik persoonlijk vond dat kwa niveau toch wel wat hoger.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:39 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over goede nieuwe bands. Tsja, wat is spannend. Alt-J heeft toch wel een vrij origineel geluid.
Ben het er wel mee eens dat wat nu naar de grotere podia doorbreekt minder kwaliteit heeft, als je daarmee Bastille en Imagine Dragons bedoelt. Aan de andere kant: is Bastille nu echt zo anders dan bijvoorbeeld The Killers, of trokken we The Killers destijds nog beter omdat zij voor 'ons' een eerste afslag van de mainstream af waren?
Dat zijn er maar 2 hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja Killers had met met Hot Fuss t/m Sam's Town 3 hele vette albums gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |