Dat zou leuk zijn jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:29 schreef theodoor9 het volgende:
Beirut doorsturen!!
http://www.greenman.net/lineup
I Wanna Dance With Somebody, Dance With Somebody!, Dance Dance Danceeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de kaartjes vandaag binnen gekregen! Snel
Afgelopen vrijdag besloot ik samen met een vriend om toch maar naar Lowlands te gaan (omdat een ander per se wilde), dus zei ik: "ach, Mando Diao komt, die wil ik vast wel zien. Me Gustas Tu is wel een leuk lied". Toen hij even later Mando Diao's grootste hit opzette, was ik onaangenaam verrastIk had de verkeerde band in mijn hoofd.
Manu Chaoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
Afgelopen vrijdag besloot ik samen met een vriend om toch maar naar Lowlands te gaan (omdat een ander per se wilde), dus zei ik: "ach, Mando Diao komt, die wil ik vast wel zien. Me Gustas Tu is wel een leuk lied". Toen hij even later Mando Diao's grootste hit opzette, was ik onaangenaam verrastIk had de verkeerde band in mijn hoofd.
Dat in een uur 50000 kaarten weg zijn en na een paar dagen die 5000 nog niet. Dat is vreemd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef rubbereend het volgende:
Waarom is dat toch vreemdde mensen die perse kaarten wilden hebben hebben het gekocht
50000 mensen die zeker willen en meteen een kaartje kopen. Iedereen die zeker wilt heeft nu z'n kaartje, en de rest is voor mensen die twijfelen. Ik vind het niet raar dat er minder dan 5000 twijfelaars ineens bedenken tóch maar bijna 200 euro neer te leggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat in een uur 50000 kaarten weg zijn en na een paar dagen die 5000 nog niet. Dat is vreemd.
Zuur!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet zeker dat ik ga maar vind het, net als de rest van mijn vriendengroep, onnodig om al een ticket te kopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
50000 mensen die zeker willen en meteen een kaartje kopen. Iedereen die zeker wilt heeft nu z'n kaartje, en de rest is voor mensen die twijfelen. Ik vind het niet raar dat er minder dan 5000 twijfelaars ineens bedenken tóch maar bijna 200 euro neer te leggen.
Hehe, ja die moet je dan eigenlijk ook nog van die 50.000 aftrekkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef Nielsch het volgende:
Ik moet trouwens erg lachen om al die mensen die "per ongeluk" teveel kaarten hebben gekocht en nu in alle macht er vanaf proberen te komen tegen de normale kostprijs. Hadden natuurlijk gehoopt even een snelle winst te maken.![]()
Ja, maar zoveel zullen dat er ook niet zijn geweest....hooguit honderd/ paar honderd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:41 schreef Nielsch het volgende:
en al die pauperige bekerrapers zijn natuurlijk afgehaakt.. scheelt dus best behoorlijk...
En helemaal niemand die er van schrikt dat ruim 90% van de kaarten zo snel verkopen en dan maar toch snel een kaartje kopen? Ik vind het ZEER dubieus. Bij Lowlands zeggen ze dat ze in de eerste plaats niet de gereserveerde (maar niet verkochte) kaarten mee hebben geteld, maar ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
50000 mensen die zeker willen en meteen een kaartje kopen. Iedereen die zeker wilt heeft nu z'n kaartje, en de rest is voor mensen die twijfelen. Ik vind het niet raar dat er minder dan 5000 twijfelaars ineens bedenken tóch maar bijna 200 euro neer te leggen.
Geen idee, maar ergens vind ik het wel prettig dat ik dit jaar gewoon ongestoord mijn biertje kan opdrinken zonder dat een of andere puisterige puber dat bekertje uit m'n hand staat te kijken...quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:14 schreef bulbjes het volgende:
Ja, maar zoveel zullen dat er ook niet zijn geweest....hooguit honderd/ paar honderd?
En dat kost je maar 23ct per biertjequote:Op woensdag 5 februari 2014 09:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen idee, maar ergens vind ik het wel prettig dat ik dit jaar gewoon ongestoord mijn biertje kan opdronken zonder dat een of andere puisterige puber dat bekertje uit m'n hand staat te kijken...
Eens,quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:13 schreef Nielsch het volgende:
echt, wat boeit het? waarom is iedereen zo fucking obsessed door die kaarten![]()
Niet door die kaarten, door het gemak dat Lowlands heeft bij de boel voorliegen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:13 schreef Nielsch het volgende:
echt, wat boeit het? waarom is iedereen zo fucking obsessed door die kaarten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |