Ja ik vrees niet dat er een weg terug is eigenlijk. Opzich zou ik het geen ramp vinden als een bijvoorbeeld The National ervoor staat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Skrillex zal toch niet weer die Alpha af gaan sluiten?
Je bedoeld paaspop? Nee Pet Shop Boys, Massive Attack en Portishead lijken me juist geschikte Grolsch headliners eigenlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Prodigy ook natuurlijk maar die staan al op Pukkelpop. Pet Shop Boys is vet maar gaan denk ik nooit headlinen in Nederland en Massive Attack toch ook niet lijkt me.
Outkast zou een leuke toevoeging zijn. Beck ook prima, maar voor mij ook net niet een headliner.
The Strokes gaat het niet worden vrees ik.
Paaspop jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je bedoeld paaspop? Nee Pet Shop Boys, Massive Attack en Portishead lijken me juist geschikte Grolsch headliners eigenlijk.
Klopt, misschien moeten ze QOTSA en Skrillex maar tegenover elkaar programmeren!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Paaspop ja![]()
The National voor Skrillex is prima. Dan zie ik liever een Deadmau5 de Alpha afsluiten persoonlijk dan Skrillex.
Denk eigenlijk dat de meeste LL-gangers Skrillex toch al gezien hebben de afgelopen jaren (meer dan QOTSA denk ik zo). Krijg je weer een overvolle Bravo bij de gene die daar headlined.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OutkastBeirut, Beck en The Strokes, hmm?
Dan koop overweeg ik een kaartje te kopen
Beck ja? Lijkt me ook meer sub/Grolsch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gaat ook niet gebeuren, want t zijn alle 3 gegarandeerde Alpha headliners, en daar hebben we er al 2 van.
Als QOTSA en Skrillex overlappen sterf ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt, misschien moeten ze QOTSA en Skrillex maar tegenover elkaar programmeren!
Als Skrillex al headliner is.........quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
nee, als NIN en Nick Cave headliners zijn, is Beck dat ook.
Vorig jaar hadden we ook niet verwacht dat NIN en Nick Cave headliners waren. Het blijft lastig te voorspellen. Je hebt trouwens meegekregen dat Beirut in het Lowlands weekend op Green Man Festival staat?!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef ohnikua het volgende:
Ik zou toch net als Indiaantje een slag om de arm willen houden betreft Skrillex en Beck als gegarandeerde Alphaheadliners. The Strokes en QOTSA zijn dat normaal gesproken zeker, ja, en Outkast waarschijnlijk ook. Beirut lijkt me dat zeker niet.
Within Temptation!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Het gaat gewoon Anouk worden jongens. Krezip sluit de Grolsch af.
Vind alles best, slechter dan dat Nevermind gebeuren kon bijna niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Oja wat zouden we dit jaar krijgen op zaterdag ochtend?
Nee klopt, QOTSA en The Strokes lijken me wel te groot voor een andere spot, maar van de dingen die daar volgens mij net onder vallen is het veel moeilijker te voorspellen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook niet verwacht dat NIN en Nick Cave headliners waren. Het blijft lastig te voorspellen. Je hebt trouwens meegekregen dat Beirut in het Lowlands weekend op Green Man Festival staat?!
Een uur lang allerlei uitvoeringen van The Summer Is Magic hopelijk...quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Of Whigfield en Aqua... Lijkt me ook best grappig. Die eigen werk afwisselen met covers van Blur (door Whigfield) en Oasis (door Aqua).quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |