Veiligheidshalve zou ik echt eerst naar beneden leren. Ze mogen bij mij ook onbeheerd op de bank als ze er zelf af kunnen. Je wil niet dat ze ergens een trap op rent en dan in paniek raakt omdat ze er niet meer af kan toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:22 schreef dh105 het volgende:
oh, ons is precies andersom geleerd. Zal dat nog 's navragen.
wij wonen 6 hoog en dat gaat natuurlijk altijd met de lift. Het is meer dat ze het "gewoon" moet kunnen, voor de momenten dat dat de bedoeling is.
Hangt er volledig vanaf hoe vaak datgene praktisch gezien gedaan moest worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:38 schreef dh105 het volgende:
In de dagelijke praktijk komen we eigenlijk nooit trappen "tegen" , we moeten ze nu opzoeken of bewust een etage de lift eerder uitstappen, zegmaar. In die zin geen ramp, maar het viel me op.
Iets algemener, misschien beter om te vragen: wat doen jullie wanneer je pup iets eerst wel deed, en daar vervolgens bang-isch voor is geworden? Blijven proberen of juist even géén aandacht voor vragen en later weer proberen?
Dat vond ik eigenlijk ook wel, ja. Dacht daarom in eerste instantie dat het een andere hond was.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:26 schreef dh105 het volgende:
ik ben niet zo van het spammen van foto's (op geen enkele vorm van sociale media, overigens). Plus: onze pup lijkt meer kooiker dan beagle.
zal er vanavond of morgen wat neergooien hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |