Kruiwagen met een plastic bak, speelgoedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
mja je hebt 85 liter en 95 liter verschillende soorten wielen, plastic bakken , ijzeren bakken in ijzerkleur en in groen.. die ijzeren in groen met 95 liter en het beste wiel is het duurste
Duitse supermarkten die in NL reclame maken doen ze al veel langer volgens mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Slijterij over de grens en in de hele NL regio reclame maken
Dat is voor bladeren en zoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kruiwagen met een plastic bak, speelgoed
Ik weet, goed ondernemerschap. Kansen pakken ipv jammeren. Als je geen sterke drank meer verkopen kan vanwege de accijns kan je gaan jammeren, of je kan, als je niet je bedrijf wilt verplaatsen, koffie gaan verkopen aan Duitsers. Goed adverteren en je verkoopt de onko palletgewijs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Duitse supermarkten die in NL reclame maken doen ze al veel langer volgens mij.
De folders van Marktkauf en Coma krijgen wij al jarenlang in de bus, de laatste paar jaar in December ook folders van duitse vuurwerkhandelaren.
Daar komt onze houtkachel ook vandaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:43 schreef bluemoon23 het volgende:
In Uelsen zit een bedrijf dat kachels en kacheltoebehoren verkoopt, Nederlandse eigenaar, paar Nederlandse werknemers.
Altijd Nederlandse klanten als ik daar kom, vorige week stond ik in hun magazijn, die stond stampesvol met nieuwe kachels, 3 hoog opgestapeld op de pallets.
Kansen pakken inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |