En toen was iedereen wegquote:Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In before plaatje van een Dell
Bij Gerard is het FIRE niveau ook erg hoog vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:51 schreef Pino112 het volgende:
Goede TT.
Zonet ook al Things we lost in the FIRE.
Waar op 3FM een gemiddeld plaatje 1,5-2 x per dag gedraaid wordt, doet Q dat 6x.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt dus geen fuck uit of je naar 3FM of Q luistert.
Mensen die nog steeds denken dat het verschil zo groot isquote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Het maakt dus geen fuck uit of je naar 3FM of Q luistert.
'Wat is dat lekker he'quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef Bronson het volgende:
Nieuwe jingle? "Die pik je toch even mee"
Wilbertgod is ook de baas bij Q.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat het verschil zo groot isHet zijn echt details, en allemachtig kutte djs, dat wel ja.
Ben jij mijn stiefpa ofzo?quote:
Ik heb een teringhekel aan plakkenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plak met ze mee. SC is nog vrij. Panda ook wel dacht ik.
Je deed alleen maar knippen op de kleuterschool?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan plakken
Ook daar heb ik een hekel aan....quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je deed alleen maar knippen op de kleuterschool?
Ik heb verschillende op mijn bureau liggen en kan nou niet zeggen dat het mij iets doet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook daar heb ik een hekel aan....
Scharen vind ik daarentegen wel leuk om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |