+ dat ik blond ben van origine en er dus weinig te zien valtquote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Maar baard is episch qua snelheid en dikte.
Ze willen het gebruiken in plaats van staaldraad.
[..]
Ik hing met de goths. Je had soms op vrijdagavond van die gothic feesten hier in het poppodium en daar was ik dan ook. Leuke tijden.
nou... import tukker is ook tukker... voor deze keer mag je jezelf dus tukker noemenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon in Zutphen, maar mijn vader komt uit Haaksbergen en ik zit in Eanske op school, dus daar ga ik ook wonen. Genoeg om me er mee te kunnen indentificeren, hoop ik. Niet dat ik een eckte Tukker ben hoor
oh okequote:
Jeejquote:Op maandag 3 februari 2014 12:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou... import tukker is ook tukker... voor deze keer mag je jezelf dus tukker noemen![]()
heerlijk af en toequote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Een handleiding had je in ieder geval al.
[..]
Nee, maar deathcore is mijn ding niet. Ik ben meer van de muziek met een opbouw/inleiding en sfeer.
Alles goed ouwe rukkert?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Toto de reden waarom homo's gepest worden
Ik ben een échte tukkerquote:Op maandag 3 februari 2014 12:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou... import tukker is ook tukker... voor deze keer mag je jezelf dus tukker noemen![]()
RTquote:
Hahahaha, ja. Dat is vaak wat lullig, een blonde baard.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
+ dat ik blond ben van origine en er dus weinig te zien valt
Nice en nu al weer weekend?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ben vanochtend naar school geweest
hihi iets met een ziel hihiquote:Op maandag 3 februari 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, ja. Dat is vaak wat lullig, een blonde baard.
Mijne is rood. Raaawr.
Mijn baard is bruinquote:Op maandag 3 februari 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, ja. Dat is vaak wat lullig, een blonde baard.
Mijne is rood. Raaawr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |