dat is niet zo handig hequote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
oeps... liep btje achter.. zat nog in t vorige topic...
Ja, beetje wel. Was ik vroeger ook wel een beetje.quote:
zwarte bandkleding heb ik nog steeds. leren jas ook, lang haar niet en mijn baard is om te huilenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Was ik vroeger ook wel een beetje.
Lang haar, baard, leren jassen, zwarte bandkleding alles
Komt het niet ietwat overeen met SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening)?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
http://fontys.nl/Studeren(...)ial-Work-voltijd.htm
Kan je bij GGZ werken enzo
heeft mn moeder gedaan leuk hequote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Houd je mond joh. Dat is niet gothic goffedommequote:Op maandag 3 februari 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Was ik vroeger ook wel een beetje.
Lang haar, baard, leren jassen, zwarte bandkleding alles
Ik woon in Zutphen, maar mijn vader komt uit Haaksbergen en ik zit in Eanske op school, dus daar ga ik ook wonen. Genoeg om me er mee te kunnen indentificeren, hoop ik. Niet dat ik een eckte Tukker ben hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 12:10 schreef Nikkie_86 het volgende:
waar uit twente kom je voorachternaam....
Tofquote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet leukquote:Op maandag 3 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt het niet ietwat overeen met SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening)?
Dan heb je meerdere steden om uit te kiezen.
ja leukquote:
ja hequote:Op maandag 3 februari 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TofIk zie jou dat wel doen eigenlijk
Hoi Inso. wellicht moeten de gedichten in het vervolg toch maar iets minder seksueel getint zijn. Heb je nog wel kunnen slapen?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Inso. wellicht moeten de gedichten in het vervolg toch maar iets minder seksueel getint zijn. Heb je nog wel kunnen slapen?
Daar kan je nog eventjes over nadenken, in ieder geval tof dat je een goede richting gevonden hebtquote:Op maandag 3 februari 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
of toch toegepaste psychologie
naja ik zie wel
eerst even gebekkenstootquote:Op maandag 3 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Inso. wellicht moeten de gedichten in het vervolg toch maar iets minder seksueel getint zijn. Heb je nog wel kunnen slapen?
Arme jongen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zwarte bandkleding heb ik nog steeds. leren jas ook, lang haar niet en mijn baard is om te huilen
Ik hing met de goths. Je had soms op vrijdagavond van die gothic feesten hier in het poppodium en daar was ik dan ook. Leuke tijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je mond joh. Dat is niet gothic goffedomme
KSquote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Maar baard is episch qua snelheid en dikte.
Ze willen het gebruiken in plaats van staaldraad.
[..]
Ik hing met de goths. Je had soms op vrijdagavond van die gothic feesten hier in het poppodium en daar was ik dan ook. Leuke tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |