Utrecht is ook goed berijkbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 12:53 schreef Adames het volgende:
wat ik bedoelde is dat de twee grootste lijnen wel door Eindhoven gaan en als overstappunt wordt gebruikt. Namelijk Den Haag - Venlo en Maastricht - Amsterdam/Alkmaar. Dan heb je veel steden binnen bereik. Nijmegen is nog de stoptrein van Weert naar Den Bosch - Nijmegen.
Alleen Arnhem is dan net een kutstad om te bereiken vanuit Eindhoven, afgelopen jaar veel gefeest dus was wel vervelend.
Oooh ja op die manier. Arnhem is dan wel weer jammer ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:53 schreef Adames het volgende:
wat ik bedoelde is dat de twee grootste lijnen wel door Eindhoven gaan en als overstappunt wordt gebruikt. Namelijk Den Haag - Venlo en Maastricht - Amsterdam/Alkmaar. Dan heb je veel steden binnen bereik. Nijmegen is nog de stoptrein van Weert naar Den Bosch - Nijmegen.
Alleen Arnhem is dan net een kutstad om te bereiken vanuit Eindhoven, afgelopen jaar veel gefeest dus was wel vervelend.
bereikbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Utrecht is ook goed berijkbaar
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Utrecht is ook goed berijkbaar
ik zou het niet als geweldige stad willen aanprijzen, dan zijn typische studentensteden als Utrecht, Groningen, Maastricht, Nijmegen, Amsterdam toch wel beter, maar niks mis met Eindhoven. Heb het idee dat ze veel last hebben van compensatiedrang, omdat het allemaal niet zo geweldig is, is de gemeente wel erg soepel in veel dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh ja op die manier. Arnhem is dan wel weer jammer ja.
wtfquote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
word nu oppeens wel verwacht woensdag![]()
lekker dan
ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
ik geloof dat aldo aan het solliciteren is naar tikken
Maar als je graag naar de Randstad wilt moet je echt niet naar Eindhoven, dat is toch heel provenciaals nog hoor. Veel mensen uit omliggende dorpen enzo. Amsterdam bijvoorbeeld is dan veel leuker en heb je ook mensen van overal en nergensquote:Op maandag 3 februari 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eindhoven de randstad?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je graag naar de Randstad wilt moet je echt niet naar Eindhoven, dat is toch heel provenciaals nog hoor. Veel mensen uit omliggende dorpen enzo. Amsterdam bijvoorbeeld is dan veel leuker en heb je ook mensen van overal en nergens
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang het niet te lang duurt vind ik het prima. kan ik daarna nog naar 't gooi
Lees nog eens goedquote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eindhoven de randstad?
je leest het verkeerd, maar ik snap de verwarringquote:Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sinds wanneer is eindhoven de randstad?
Als je randstad wil, dan kan je ook naar rotterdam, den haag, leiden, haarlem.. dat soort dingenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
utrecht is primaquote:Op maandag 3 februari 2014 13:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je randstad wil, dan kan je ook naar rotterdam, den haag, leiden, haarlem.. dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |