primaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang verhaal. Dm je later wel evenzit nu mobiel
En dan ga je daarna hbo doen of ga je nog door?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee had examens in 2012 voor havo. Heb dit jaar examen in havo wiskunde, en vwo engels, frans en maw.
praktijk is wel overschat als pluspunt voor hbo, op de uni doe je ook veelal stage bij dit soort studies.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou dan juist toegepaste gaan doen, die hebben veel meer praktijk dingen.
Dat wil je ook nietquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iets met hoofdaccount ofzo![]()
tevens krijg ik die geniusmode niet aan de praat
Ze doen net alsof dat dé shit isquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geniusmode moet je ook niet wille
slaat echt nergens op.
stel je luister electronicore of dubcore komt er oppeens deathmetal doorheen
nee het is geen leuk gatquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het midden?
Is hip in de zomer, beetje je buik laten zien.
het is shit jaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze doen net alsof dat dé shit is
Heb ik ook gezeten, opzich niks mis mee. Maar ik vond Eindhoven niet heel tofquote:
ohquote:
Ik vind ligging voor OV eigenlijk niet zo goed, alles moet via Den Bosch toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vermaak me er prima, alleen uitgaan is matig. Zeker als je eenmaal iets ouder wordt. Verder goedkoop om te wonen. Ligging voor OV is goed, het is nou niet zo'n uithoek als Limburg of alles boven pakweg Arnhem.
Het plan was om door te gaan, maar vwo is niks voor mij. Dus ik ga hbo doen ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan ga je daarna hbo doen of ga je nog door?
Genius is gratis toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh
dan nog, ik heb er wel voor betaald toen ik mijn ipod kochthet mag op zijn minst werken
oh jij komt uit arnhem toch oid?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ligging voor OV eigenlijk niet zo goed, alles moet via Den Bosch toch?
Ja ik ha dook maatschappijleer, maar maw gaat er veeeel dieper op in.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok. ik had maatschappijleer, zal wel ong hetzelfde zijn
Inbegrepen in de prijs van je ipodquote:
Waarom?quote:
Ja klopt.quote:
genius is voor iedereen grapjasquote:Op maandag 3 februari 2014 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inbegrepen in de prijs van je ipod![]()
maarja soort van gratis dus
oh raar.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inbegrepen in de prijs van je ipod![]()
maarja soort van gratis dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |