Oh ja weet ik. Is het leuk in Eindhoven? Ik kwam er vroeger wel vaak omdat nichtje daar woont. Maar ik weet niet of het leuk is voor studenten?quote:
Besloten om andere prioriteiten voorrang te gevenquote:
Ik zou dan juist toegepaste gaan doen, die hebben veel meer praktijk dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:42 schreef Adames het volgende:
zou trouwens geen toegepaste psychologie doen. de universitaire variant heeft het al moeilijk met banen
Oh nee ik sluit mijn ipod aan als ik nieuwe nummers wil overzetten, verder nooit.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van itunes, moet je toch altijd die meuk syncen met je apparaten?
Dat wat bij mij altijd fout gaat
maatschappijwetenschappenquote:
Mja, maar op mijn laptop is kennelijk mijn hoofdaccount en ik heb zonet heel mijn ipod leeggetrokken voor een paar beatlesliedjes van mijn pcquote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
synchen is makkelijk man
op een knopje drukken, nieuwe muziek is gewoon uit je bestaande bieb slepen
Ah oke okequote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Besloten om andere prioriteiten voorrang te gevenvoor mij was het sowieso al onmogelijk: 21+ toets + door een populaire studieloting komen
maar jij faalt een beetjequote:Op maandag 3 februari 2014 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, maar op mijn laptop is kennelijk mijn hoofdaccount en ik heb zonet heel mijn ipod leeggetrokken voor een paar beatlesliedjes van mijn pc![]()
Wat doe jij nu dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Besloten om andere prioriteiten voorrang te gevenvoor mij was het sowieso al onmogelijk: 21+ toets + door een populaire studieloting komen
Ik snap ook niet hoe dat fout kan gaanquote:
Dat is wel kut aan itunes jaquote:Op maandag 3 februari 2014 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja, maar op mijn laptop is kennelijk mijn hoofdaccount en ik heb zonet heel mijn ipod leeggetrokken voor een paar beatlesliedjes van mijn pc![]()
Het ligt aan Applequote:
Eindhoven is Fontys zeker?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb 48 nummers in itunes die ik meer dan 107 keer heb geluisterd met op nummer 1 een nummer dat ik nu voor de 535ste keer luister
Apple is ook uitzonderlijk ruk, ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het ligt aan AppleMet alle andere apparaten heb ik dit nog nooit gehad
iets met hoofdaccount ofzoquote:Op maandag 3 februari 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat fout kan gaan
In het midden?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
Dit is echt kut heHeel leuk shirt, maar in het midden zit een gat door de was
Lang verhaal. Dm je later wel evenquote:
ik vermaak me er prima, alleen uitgaan is matig. Zeker als je eenmaal iets ouder wordt. Verder goedkoop om te wonen. Ligging voor OV is goed, het is nou niet zo'n uithoek als Limburg of alles boven pakweg Arnhem.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja weet ik. Is het leuk in Eindhoven? Ik kwam er vroeger wel vaak omdat nichtje daar woont. Maar ik weet niet of het leuk is voor studenten?
Of bedoel je het gat waar je hoofd doorheen moet?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:47 schreef supersof het volgende:
Dit is echt kut heHeel leuk shirt, maar in het midden zit een gat door de was
jaaquote:
geniusmode moet je ook niet willequote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iets met hoofdaccount ofzo![]()
tevens krijg ik die geniusmode niet aan de praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |