User Pumatje post onder ieder curlingbericht "Curling moet verboden worden"quote:
en ik ookquote:
Ik ben soms moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef borisz het volgende:
[..]
User Pumatje post onder ieder curlingbericht "Curling moet verboden worden"
Carthago mag je opzoeken. Thieme sluit ook altijd af met voorts ben ik van mening dat de bioindustrie afgeschaft moet worden.
Nou nee... squatten en planken en en en pfffffffquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hef nu het glas met links en Hef nu het glas met rechts.
klinkt pijnlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou nee... squatten en planken en en en pfffffff
en vermoeiend! Maar het is voor een goed doel en nu voel ik me heerlijk. Alleen wel spierpijnquote:
alleen nog in het weekendquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hef nu het glas met links en Hef nu het glas met rechts.
ik zou ook best voor Lotte willen gaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor Lotte vandaag. De laatste 4 dagen heb ik het in een ander topic steeds goed gehad
Hoi vriendquote:
zouden we echt de 20 gaan halen?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoi vriend
Lukt het modden nog ?
Heb al een topic geopend dat we nul medailles haalden in Sarajewo met Vergeer van der Duim en van gennep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zouden we echt de 20 gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |