Heel de zooi staat hier toch in de lijmklemmenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
Voor de mensen met een account op de Engelse server:
http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=135044
No in-game messaging, Anonymous players, Winner-takes-all
Start: 25 mins (03:20 PM)
5 minutes /phase (live)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb overdag geen tijd voor snelle games
eentje zonder in-game chat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef Euribob het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=27
Anonieme ronde.
Dat is misschien iets voor de volgende keer, even kijken hoe dit uitpakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
eentje zonder in-game chat lijkt me wel wat
wat is italie daar aan het doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
Wittemuur gaat voorspoedig in dat spel. (RoN)
Eerste potje van die speler.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat is italie daar aan het doen
[ afbeelding ]
moest lachende eerste turn
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
Wittemuur gaat voorspoedig in dat spel. (RoN)
Ik sta op 0(nul(!)) punten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:56 schreef remlof het volgende:
Nog 5 spelers nodig voor de anonieme game Veni Vidi Fokki.
Wij zijn voorlopig tot eind 2014 zoet met de wereldkaart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Snel een spel beëindigen waar je inzit, dan heb je weer punten!
Ik wil na Wereldgenocide wel weer een spel op die kaart maar dan met beurten van 12 uur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wij zijn voorlopig tot eind 2014 zoet met de wereldkaart.
Ik vind het i.d.d. de leukste kaart tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil na Wereldgenocide wel weer een spel op die kaart maar dan met beurten van 12 uur.
Het is echt een wereldoorlogquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind het i.d.d. de leukste kaart tot nu toe.
Iedereen zegt altijd dat ik maar naar Somalie moet gaan.quote:
Alle punten zitten in verschillende spellen.quote:
Ff wachten of er nog meer mensen hier mee willen doenquote:
Nederlands of Engels was meer wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ff wachten of er nog meer mensen hier mee willen doen
Anders voelt Betyar zich weer buitengesloten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |