Een 3-way draw is onvermijdelijk. 18 centers gaat niemand halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer geen 3-way draw! Spannend!
quote:
Een 2-way draw klinkt me wel fijn in de oren anders.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een 3-way draw is onvermijdelijk. 18 centers gaat niemand halen.
Mij ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Een 2-way draw klinkt me wel fijn in de oren anders.
Hoeft ook niet. Bij 17/17 ben jij weggevaagd en is er sprake van een échte draw.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een 3-way draw is onvermijdelijk. 18 centers gaat niemand halen.
True....en bij 18/16 heb jij gewonnen en is er geen sprake van een draw....zo zijn er nog wel meer mogelijkheden.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Bij 17/17 ben jij weggevaagd en is er sprake van een échte draw..
Net was een 3-way nog onvermijdelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True....en bij 18/16 heb jij gewonnen en is er geen sprake van een draw....zo zijn er nog wel meer mogelijkheden.
Is het ook.....tenzij iemand opzettelijk zijn centers weg gaat geven en bij die optie kun je nog prima met 18-16 gaan winnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net was een 3-way nog onvermijdelijk.
Hoe is 17/17 een 3-way draw?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ook.....tenzij iemand opzettelijk zijn centers weg gaat geven en bij die optie kun je nog prima met 18-16 gaan winnen.
Je hebt helemaal gelijk zarGon. Ik was even vergeten dat je niet speelt om te winnen/zelf zoveel mogelijk centers te halen. My bad.quote:
Doe ik toch ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk zarGon. Ik was even vergeten dat je niet speelt om te winnen/zelf zoveel mogelijk centers te halen. My bad.
17/17 it is!![]()
Dat is inderdaad ook wel een leuk aspect van dit spelquote:Op maandag 3 februari 2014 10:14 schreef zarGon het volgende:
En to be honest, ik gun jogy een 18/16 win wel. Ik weet namelijk dat jij daar meer mee gaat zitten dan ik, ik kan er zelfs om lachen..
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:14 schreef zarGon het volgende:
En to be honest, ik gun jogy een 18/16 win wel. Ik weet namelijk dat jij daar meer mee gaat zitten dan ik, ik kan er zelfs om lachen..
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:14 schreef zarGon het volgende:
Je bent een stukje Spanje vergeten groen te paintenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:09 schreef jogy het volgende:
Lijkt wel een beetje op een boze en schele hond.
En volgens mij klopt de telling ook niet echt eigenlijkquote:Op maandag 3 februari 2014 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent een stukje Spanje vergeten groen te painten
We hebben eens op een zaterdagavond een 5 minuten game gespeeld, die duurde 3 uur maar dat was omdat er een speler afhaakte, anders had het langer geduurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Krediax het volgende:
Nee niet 12 uur 5 min oidwaar gwn iedereen online is die mer doet.
(maw ik heb nu niks te doen :p)
http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=135008quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Krediax het volgende:
Nee niet 12 uur 5 min oidwaar gwn iedereen online is die mer doet.
(maw ik heb nu niks te doen :p)
Ik kan niet joinenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=135008
Is een andere server. Je zal je eerst moeten registreren.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik kan niet joinen![]()
Ik sta ingelogd als guest en als ik probeer in te loggen is het username onbekend
Dat dus ja :p net gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is een andere server. Je zal je eerst moeten registreren.
Is de Engelse server.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik kan niet joinen![]()
Ik sta ingelogd als guest en als ik probeer in te loggen is het username onbekend
Even wat anders, de reichstag komt steeds dichterbijquote:Op maandag 3 februari 2014 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben eens op een zaterdagavond een 5 minuten game gespeeld, die duurde 3 uur maar dat was omdat er een speler afhaakte, anders had het langer geduurd.
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef Krediax het volgende:
[..]
Even wat anders, de reichstag komt steeds dichterbij
Geen gelul, maar poetsen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef Krediax het volgende:
No in-game messaging, Anonymous players
Dat maakt het interessant![]()
Moet je wel ff de link hier postenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen gelul, maar poetsen.![]()
Als het tenminste binnen 10 min. volzit.
Niet meer nodig....Good Luck!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Moet je wel ff de link hier posten
Eentje maar?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:42 schreef Krediax het volgende:
Als het 3 uur gaat duren moet ik wel tussendoor een biertje pakken hoor :p
Wel een enorme teringbende, verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:00 schreef jogy het volgende:
[..]
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=21
Egypte is het enige land dat nog enigszins territoriale continuïteit heeft, voor de rest is het pakken wat je pakken kan.quote:
Turkije is ook niet echt prettig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:07 schreef Reya het volgende:
Het enige nadeel aan de klassieke map is Engeland, dat is simpelweg een kutland om mee te spelen.
Engeland is kut op elke mapquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:07 schreef Reya het volgende:
Het enige nadeel aan de klassieke map is Engeland, dat is simpelweg een kutland om mee te spelen.
Dit is ook mijn favoriet, let op hoe ik zo Parijs pakquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef jogy het volgende:
Aan de ene kant kan ik heel goed begrijpen dat de klassieke map het populairst blijft, veel andere mappen zijn gewoon kut maar deze map vind ik gewoon geweldig in zijn chaos.
Kutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is ook mijn favoriet, let op hoe ik zo Parijs pak
Ik denk het wel ja. Het trekt het hele speelveld wijd open.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:15 schreef Igen het volgende:
Komt die chaos niet ook doordat je in elk sc nieuwe units mag bouwen? In andere maps zoals de klassieke en Noord-Amerika en de hele wereld mag je alleen in je ±drie home sc's bouwen.
Na één nachtje heb ik Monmartre wel gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:21 schreef jogy het volgende:
Maar de croissants zijn heerlijk in Parijs. Veel plezier zolang je er zit natuurlijk.
(ik moest het googlen)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Na één nachtje heb ik Monmartre wel gezien
Ja viel me ook mee, mijn film is zelf nog niet klaar (af en toe op pauze gezet :p).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was best fascinerend.en binnen 2 uur klaar....not bad.
De laatste keer dat ik in Parijs was, meer dan 20 jaar geleden, vond ik die wijk wel het leukste.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:49 schreef Krediax het volgende:
[..]
(ik moest het googlen)
Maar echt joh.. je bent in parij en je gaat naar de Monmatre?
Eiffel toren vond ik toch ik wel leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Parijs was, meer dan 20 jaar geleden, vond ik die wijk wel het leukste.
Dat maakt deze zo leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:15 schreef Igen het volgende:
Komt die chaos niet ook doordat je in elk sc nieuwe units mag bouwen? In andere maps zoals de klassieke en Noord-Amerika en de hele wereld mag je alleen in je ±drie home sc's bouwen.
Ik moet zeggen dat ik je behoorlijk scherp en alert vond spelen. Mss juist nog een extra biertje nemen de volgende keer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:56 schreef Krediax het volgende:
Mss volgende keer zonder bier proberen kijken of ik dan niet vergeet te zeggen dat mijn leger naar rome moet
Ja beetje jammer :pquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
Wittemuur gaat voorspoedig in dat spel. (RoN)
Heel de zooi staat hier toch in de lijmklemmenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Kingstown het volgende:
Voor de mensen met een account op de Engelse server:
http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=135044
No in-game messaging, Anonymous players, Winner-takes-all
Start: 25 mins (03:20 PM)
5 minutes /phase (live)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb overdag geen tijd voor snelle games
eentje zonder in-game chat lijkt me wel watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:30 schreef Euribob het volgende:
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=27
Anonieme ronde.
Dat is misschien iets voor de volgende keer, even kijken hoe dit uitpakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
eentje zonder in-game chat lijkt me wel wat
wat is italie daar aan het doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
Eerste potje van die speler.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat is italie daar aan het doen
[ afbeelding ]
moest lachende eerste turn
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:25 schreef jogy het volgende:
Ik sta op 0(nul(!)) punten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:56 schreef remlof het volgende:
Nog 5 spelers nodig voor de anonieme game Veni Vidi Fokki.
Wij zijn voorlopig tot eind 2014 zoet met de wereldkaart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Snel een spel beëindigen waar je inzit, dan heb je weer punten!
Ik wil na Wereldgenocide wel weer een spel op die kaart maar dan met beurten van 12 uur.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wij zijn voorlopig tot eind 2014 zoet met de wereldkaart.
Ik vind het i.d.d. de leukste kaart tot nu toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil na Wereldgenocide wel weer een spel op die kaart maar dan met beurten van 12 uur.
Het is echt een wereldoorlogquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind het i.d.d. de leukste kaart tot nu toe.
Iedereen zegt altijd dat ik maar naar Somalie moet gaan.quote:
Alle punten zitten in verschillende spellen.quote:
Ff wachten of er nog meer mensen hier mee willen doenquote:
Nederlands of Engels was meer wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ff wachten of er nog meer mensen hier mee willen doen
Anders voelt Betyar zich weer buitengesloten :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |