We hebben eens op een zaterdagavond een 5 minuten game gespeeld, die duurde 3 uur maar dat was omdat er een speler afhaakte, anders had het langer geduurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Krediax het volgende:
Nee niet 12 uur 5 min oidwaar gwn iedereen online is die mer doet.
(maw ik heb nu niks te doen :p)
http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=135008quote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Krediax het volgende:
Nee niet 12 uur 5 min oidwaar gwn iedereen online is die mer doet.
(maw ik heb nu niks te doen :p)
Ik kan niet joinenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://webdiplomacy.net/board.php?gameID=135008
Is een andere server. Je zal je eerst moeten registreren.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik kan niet joinen![]()
Ik sta ingelogd als guest en als ik probeer in te loggen is het username onbekend
Dat dus ja :p net gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is een andere server. Je zal je eerst moeten registreren.
Is de Engelse server.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:19 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik kan niet joinen![]()
Ik sta ingelogd als guest en als ik probeer in te loggen is het username onbekend
Even wat anders, de reichstag komt steeds dichterbijquote:Op maandag 3 februari 2014 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben eens op een zaterdagavond een 5 minuten game gespeeld, die duurde 3 uur maar dat was omdat er een speler afhaakte, anders had het langer geduurd.
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef Krediax het volgende:
[..]
Even wat anders, de reichstag komt steeds dichterbij
Geen gelul, maar poetsen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef Krediax het volgende:
No in-game messaging, Anonymous players
Dat maakt het interessant![]()
Moet je wel ff de link hier postenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen gelul, maar poetsen.![]()
Als het tenminste binnen 10 min. volzit.
Niet meer nodig....Good Luck!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:30 schreef Krediax het volgende:
[..]
Moet je wel ff de link hier posten
Eentje maar?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:42 schreef Krediax het volgende:
Als het 3 uur gaat duren moet ik wel tussendoor een biertje pakken hoor :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |