Malcolm Smith, INT returned for TD en forced fumble.quote:
Ik ging al extra niet huntenquote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef Tchock het volgende:
Als je de Lapo hebt, open dan even een nieuw topic
Miisschien zijn ze niet zo goed met Nederlands als jij....?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom gebruiken die nederlandse commentorwn zoveel engelse teeme. terwijl er neserlandse woorden voor zijn?
Zondagavond om 7 uur en 10 uur aids?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:02 schreef Tchock het volgende:
Op zich zou ik best wel meer Football willen kijken als het niet op zulke aidstijden was altijd
op mobiel manquote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef Tchock het volgende:
Als je de Lapo hebt, open dan even een nieuw topic
Vind er weinig aan eerlijk gezegd...quote:Op maandag 3 februari 2014 03:04 schreef mrstylo het volgende:
Tot nu toe is het best leuk om te kijken.
Huhwat ik had het een keer gecontroleerd en toen waren de wedstrijden 's avonds (USA tijd) net als de Super Bowlquote:
of kijk de dag erna via gamepassquote:
Dan is de tvscquote:
Seattle verneukte ook de 1e play tegen de Niners en die winnen ze ook nog.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:05 schreef Downtime het volgende:
Dit is gewoon sneu
Game changing momement: allereerste snap
Meeste wedstrijden altijd op die tijdstippen en soms nog op maandagnacht, donderdagnacht en zondagnacht. Maar je kan alles gewoon terugkijken via gamepass en zonder de scores te zien! Ideaal dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huhwat ik had het een keer gecontroleerd en toen waren de wedstrijden 's avonds (USA tijd) net als de Super Bowl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |