Mn neef. Avondje Eindhoven 100E rijker. Je moest eens weten hoeveel mensen van 17/20 wedden. 10000 keer een paar euro is ook heel veel geld!quote:Op maandag 3 februari 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag me af of er überhaupt mensen op die uitslag gewed hadden. Zo groot is Nederlands voetbal nou ook weer niet.
damn dan ben ne het toch een keer zat? Zit je gbd 4 uur in een stadionquote:
Ja ik snap wel dat er veel gewed wordt, maar winst voor Roda is al weinig en dan óók nog op 3-1 inzetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mn neef. Avondje Eindhoven 100E rijker. Je moest eens weten hoeveel mensen van 17/20 wedden. 10000 keer een paar euro is ook heel veel geld!
waar voor je geldquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
damn dan ben ne het toch een keer zat? Zit je gbd 4 uur in een stadion
al sla je me doodquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef waxmask het volgende:
Was Newman de clue? Of de niet startende auto? Ik snap hem niet...
Jupquote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat er veel gewed wordt, maar winst voor Roda is al weinig en dan óók nog op 3-1 inzetten...
Je hebt ook geen 17 thuiswedstrijden per seizoen en je moet wel waar voor je veel duurdere geld hebben natuurlijk...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
mja moet je 4 uur lang pils voor 14 dollar per halen... dan moet je gewoon een beerbelly© hebben.quote:
Wat is dat nou voor onzin. Een voetbalwedstrijd met verlenging ben je toch ook niet zat voor het eind?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
eigen bier meesmokkelenquote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
mja moet je 4 uur lang pils voor 14 dollar per halen... dan moet je gewoon een beerbelly© hebben.
hoeveel dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 02:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 17 thuiswedstrijden per seizoen en je moet wel waar voor je veel duurdere geld hebben natuurlijk...
ja, beerbelly dus. of een winerackquote:
Het wordt nog gigantisch spannend. Juist door de breaks eigenlijk, als je nog anderhalve minuut te spelen hebt ben je soms een kwartier bezigquote:Op maandag 3 februari 2014 02:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind dit echt leuk, maar ik zit bij het darten nog meer in spanning...
Ik zie dit als leuk vermaak, maar kan het niet als sport zien, sorry, Er wordt door alle onderbrekingen 0 spanning gecreerd, en dat is er zelfs bij slechte voetbalwedstrijden (bijv.) wel.
Ik vind netto 2 uurtjes in zo'n duur stadion per week schandalig voor het geld wat je er voor betaald. En een magere aankleding of showgehalte. Meeste toeschouwers naaien er dan vaak ook nog een kwartier voor tijd uit...quote:Op maandag 3 februari 2014 02:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook geen 17 thuiswedstrijden per seizoen en je moet wel waar voor je veel duurdere geld hebben natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |