Bayernquote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het rare vind ik dat beide supporterscharen geen liedjes zingen om hun club aan te moedigen. bij de cl finale staat zon bayernkern 90minuten lang te zingen.
Mwoah dat zou ik niet zeggen, kan vrij hard gaan in een quarter. Maar zoals ze nu spelen weet ik het wel wie er gaan winnenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef THEFXR het volgende:
15-0 vergeet het maar, halen ze nooit meer in
Daar staat tegenover dat het geen moment ook maar een beetje stil is in dat stadion. Gewoon constant geschreeuw.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Het rare vind ik dat beide supporterscharen geen liedjes zingen om hun club aan te moedigen. bij de cl finale staat zon bayernkern 90minuten lang te zingen.
Enne?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:27 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om hier afscheid te nemen...
Grapje toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef Ascarona het volgende:
Vind het overigens nog steeds bullshit dat me clubbie Colts niet op dat veld staan, die hadden die hawks wel een flinke uitdaging gegeven.
Als ik zie hoe de broncos spelen denk ik dat alles een uitdaging was geweestquote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef Ascarona het volgende:
Vind het overigens nog steeds bullshit dat me clubbie Colts niet op dat veld staan, die hadden die hawks wel een flinke uitdaging gegeven.
Ja boeie, gaat er om dat ze heel anders hun club aanmoedigen. ik zie geen eens clubkleuren of onderscheid tussen de supporters. het is gewoon 1 massaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
BayernBVB is 10 keer fanatieker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |