hoe gaat het?quote:
hoiquote:
quote:
Ja dat mag. Al is het hier ook opvallend rustigquote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]is zo stil in de ksc... kpm k hier maar ff huizen... mag dat??
nu niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat mag. Al is het hier ook opvallend rustig
kutparkiet ga weg danquote:Op maandag 3 februari 2014 10:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu niet meer
kutparkiet indabuilding
Een extra Tukker is altijd primaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]is zo stil in de ksc... kpm k hier maar ff huizen... mag dat??
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
deadmau5 heeft zijn auto laten spuiten.
[ afbeelding ]
Lekker weertje inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.
Willekeurige toevoeging post
Volledig blauwe lucht vandaag
Het is blijkbaar vinyl wat er over heen zit, kan zo er af gehaald worden. Ik zou het niet doen, maar op zich wel tof dat ie het zo maar even doet. Hij geeft geen neukquote:Op maandag 3 februari 2014 11:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn auto maar wat een verkrachting.
Willekeurige toevoeging post
Volledig blauwe lucht vandaag
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?quote:
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is blijkbaar vinyl wat er over heen zit, kan zo er af gehaald worden. Ik zou het niet doen, maar op zich wel tof dat ie het zo maar even doet. Hij geeft geen neuk
get money get bitches is de leef tochquote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?
[..]
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.
En geld maakt gelukkig zijn een stuk makkelijk ja.
Ja hoor. Ik zit toch nog zeker 30 minuten in de trein.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaar voor willekeurig vraagstuk nummer 2?
[..]
Ah vinyl. Sinds gister weet ik zowaar wat het inhoudt door Top Gear.
En geld maakt gelukkig zijn een stuk makkelijk ja.
Daar komt het.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zit toch nog zeker 30 minuten in de trein.
Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
get money get bitches is de leef toch
en wat raad je me dan zoal aan?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar komt het.
Ik heb 100 friends op Facebook. Daarvan zijn er 6! dan wel gister, dan wel vandaag jarig geweest. Wat maakt mei zo buitengewoon vruchtbaar?
[..]
Rustig aan Parkiet. Houd het maar bij metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |