bedankt schatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
heb het niet gevondenquote:
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
Mmmyeaaquote:Op maandag 3 februari 2014 01:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed idee, top kanaal wordt dat die sirius mars
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 01:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?
[..]
Mmmyeaa
[ afbeelding ]
Ja, 4x4 panoramische flitscamera, sluitertijd 0.20 bij 16 MP.quote:
nou ik was er niet op gekomenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, 4x4 panoramische flitscamera, sluitertijd 0.20 bij 16 MP.
...
...
Wat bedoel je, zo bijzonder is het toch niet.
Ah, zo. Ik had geen inspiratie voor een naam, maar ik dacht aan de wijze woorden van Carol Ann Yager: "als je het even niet meer weet, haal dan je inspiratie uit eten." Nu heet ik zo.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik had geen inspiratie voor een naam, maar ik dacht aan de wijze woorden van Carol Ann Yager: "als je het even niet meer weet, haal dan je inspiratie uit eten." Nu heet ik zo.
Lekker hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
inspirerende vrouw wel ja
Ik heb van die dagen dat mijn achterlijkheid geen grenzen kent. Geluk bij een ongeluk. Ik kan er ook gewoon netjes mee ophouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De fuck is dit nou. Wat voor spul gebruik je zoal?
[..]
Mmmyeaa
[ afbeelding ]
quote:
#TEAMINSOMNIA untill I die!quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 06:33 schreef Jimbo het volgende:
Sofje staat boven me in de top 500 zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |