linkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nouja, er zijn drie video's openbaar. Een tandenpoetsvideo, een tour door mijn huis en "goed verhaal man (Y), lekker boeiend ook."
trustequote:Op maandag 3 februari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
Goed, nog even lezen en naar bed. Kuzjes
Eigenlijk wel. Ik probeer je dan ook niet voor niks uit je schulp te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb heel snel last van schaamte, heb je dat nog niet gemerkt?
Ik weet niet of lachen of de vraag "waarom?" overheerstquote:
Ik weet het zelf ook niet Kleinkonijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of lachen of de vraag "waarom?" overheerst
quote:
Je rondleiding door het huis is in ieder geval wel een 100% instant klassiekerquote:Op maandag 3 februari 2014 01:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet Kleinkonijn.Het zijn onzekere tijden.
Niet meer, wat een gedoe is dat.quote:
ah oke dan wacht ik met smart op whatsappquote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet meer, wat een gedoe is dat.Tenzij ik een leuk idee heb ofzo, ik maak video's maar om wat aan te kloten.
Bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je rondleiding door het huis is in ieder geval wel een 100% instant klassieker
Wacht. Het is ook echt pas een week oudquote:Op maandag 3 februari 2014 01:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt.Moest goed oefenen voor ik het script uit mijn hoofd wist, fijn dat de tijd en moeite die erin wordt gestopt wordt gewaardeerd.
http://www.pathe.nl/film/17446/i-frankenstein/quote:Op maandag 3 februari 2014 01:43 schreef supersof het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin om een film te kijken
oke prima, dat red ik net denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 01:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/17446/i-frankenstein/
Morgen, 21:00 @ Rotterdam. Wees daar of weeskind.
Hahaha ja zoiets.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wacht. Het is ook echt pas een week oud![]()
![]()
Ik ben trots op je
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekekenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef supersof het volgende:
lr ik ben katy perry aan het downloaden
ik houd ook van jouquote:
Mooi, ik zal er zijn. Kunnen we mooi de schrikreacties van mensen filmen en het op youtube zetten.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oke prima, dat red ik net denk ik
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Die heb ik dus met een vriendin van een vriend gekeken. Oké ik had het een en ander op, maar ik heb het netjes afgekeken![]()
SEX / De bekkenstoot
Dan ga ik nu mijn gedicht uit dit topic aan Insomnia voordragen aangezien ik het hem heb toegezegd om door zijn maand heen te komen.
Goed idee, top kanaal wordt dat die sirius marsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, ik zal er zijn. Kunnen we mooi de schrikreacties van mensen filmen en het op youtube zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |