Bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké mijn vorige naamtopic is volledig verziekt. Nu normaal doen godverdomme of ik zet jullie op mijn shitlist.
Okayquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké mijn vorige naamtopic is volledig verziekt. Nu normaal doen godverdomme of ik zet jullie op mijn shitlist.
gelukkig sta ik als ezellgod boven die lijstquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
houd je bek johquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
deze las ik pas toen ik al een haatzaaiende reactie had geplaatstquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij bent echt stoer man. Ik zou bang van je worden als ik je ooit zou tegenkomen. Echtquote:
Stel je niet aan, Ezell.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
gelukkig sta ik als ezellgod boven die lijst
Ik pas mijn vragen meestal aan aan het niveau van de persoon tegen wie ik spreekquote:
Wie ben jij mongoolquote:
Ik mag niet klagen, het is op een paar pagina's na zo goed als klaar.quote:
dan moet je toch wat beter je best doenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pas mijn vragen meestal aan aan het niveau van de persoon tegen wie ik spreek
Blijkbaar niet. Mongoolquote:Op maandag 3 februari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan moet je toch wat beter je best doen
Nicequote:Op maandag 3 februari 2014 00:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, het is op een paar pagina's na zo goed als klaar.
Het is nu nog wachten op een paar andere zaken
Nee, niet echt. Al die oude VBL users ookquote:
Als god ben je wel erg afstandelijk en onbereikbaar de afgelopen tijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
gelukkig sta ik als ezellgod boven die lijst
Oh. Even afkoelen dan maar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
deze las ik pas toen ik al een haatzaaiende reactie had geplaatst
Van jou kan ik het hebben. Mede omgeving Rotterdam hooligan van mequote:
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelf.quote:
Bah, rare fetisj heb jijquote:
Jij snapt er ook werkelijk geen ene moer vanquote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan tegen tjacka beginnen over stoer doen en dat nodig hebben op FOK!
Ik kreeg net een quotemelding van de enige echte mrstyloquote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als god ben je wel erg afstandelijk en onbereikbaar de afgelopen tijd.
Het lijkt bijna een echte godsdienst.
[..]
Oh. Even afkoelen dan maar.
[..]
Van jou kan ik het hebben. Mede omgeving Rotterdam hooligan van me
tjacka is niet knapquote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelf.
Hang die maar boven je bent knappe jongen!
wat een rare tweede zinquote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelf.
Hang die maar boven je bent knappe jongen!
Kunnen ze jouw bannen niet verlengen met eenzelfde periode? Jezus wat een hypocriet gejank ditquote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, kan je geen ban aanvragen voor Stu ofzo? Hij verziekt het topic nu echt.
SHIT HAPPENS hihahoquote:
jawelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij snapt er ook werkelijk geen ene moer van
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moest lachen.
bij deze ben je van de lijst geschrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |